Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Kijk, hierrrr zat ik op te wachten. Moest vandaag gaan bestellen, goeie timing. Volgende bestelling hoop ik de jerky mee te pakken:D Lekker bezig verder. Het gaat hard zo.

Ik zou wel een sample broccoli willen proberen maar die broccoli zal wel in grote zakken zitten ipv per 200 gram oid? Nog nooit ingevroren broccoli gehad.

Laatst bewerkt:
Bij de AH zit altijd een groot verschil tussen de individuele stukken rauwe kip. Sommige zijn veel groter dan andere in de verpakking. Hoe zit dat bij jullie?

Vriezer wordt te klein zo met al die groente haha

Yes de 2e bestelling is de deur uit! Een burger deal :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.925
Kijk, hierrrr zat ik op te wachten. Moest vandaag gaan bestellen, goeie timing. Volgende bestelling hoop ik de jerky mee te pakken:D Lekker bezig verder. Het gaat hard zo.

Ik zou wel een sample broccoli willen proberen maar die broccoli zal wel in grote zakken zitten ipv per 200 gram oid? Nog nooit ingevroren broccoli gehad.

:D mooi dat de nieuwe producten in de smaak vallen. De broccoli zit in 1 grote zak inderdaad van 2,5kg. Ingevroren proeft als vers. Het mooie is dat het schoon is. ongewenste enzymen, bacteriën en kiemen zijn dood gemaakt. Je kan het meteen eten na ontdooiing.

Bij de AH zit altijd een groot verschil tussen de individuele stukken rauwe kip. Sommige zijn veel groter dan andere in de verpakking. Hoe zit dat bij jullie?

Hetzelfde als bij de AH. Hier is helaas niets aan te doen voor ons. Elk beestje is anders in grote en zo ook de kippenborst. Ditzelfde geld voor de Pangasasius die tussen de 170-220gr zit. Biefstukken worden dan weer gesneden van een groter geheel en daar kan je dan wel goed rond die 200gr zitten.

Vriezer wordt te klein zo met al die groente haha

:D haha. Heb je al wat geprobeerd?

Yes de 2e bestelling is de deur uit! Een burger deal :)

:thumbs: Tip: bak de low fat hamburgers op laag voor. Dit is erg belangrijk. Ervaring is dat ze anders taai worden en verschrompelen door het vet dat mist. Vaak omdraaien!

Laatst bewerkt:
Haha I wish, voor vlees en opwarmbakjes was 1 la genoeg. Komende maand alles maar opeten en kijken wat er voor nieuws terug komt. :p

Goeie shit, vandaag om 14:00 besteld en om 18:00 binnen. Ik ben blij dat ik de broccoli niet gedaan heb want er paste niks meer bij. Mijn vriezer is Muscle Meat exclusive geworden:roflol: Ik laat binnenkort even weten hoe de rauwe kip units zijn.

Moet de broccoli nog verwarmd worden of is dit ook koud te eten?
Mooiste zou zijn als de broccoli samen met de Pangasius in één bakje kunnen en dan op het werk in de magnetron.

Moet de broccoli nog verwarmd worden of is dit ook koud te eten?
Mooiste zou zijn als de broccoli samen met de Pangasius in één bakje kunnen en dan op het werk in de magnetron.

Ja dat kan zeker, de broccoli is kort gekookt zodat de vitamines/voedingstoffen bewaard blijven. Hij is niet tot de kern doorgekookt, alle bacteriën etc zijn dood. Dit gebeurd binnen 4 uur na de oogst en wordt daarna gelijk IQF ingevroren. Wil je hem iets minder stevig dan kan je hem wat langer koken of in de magnetron doen. Zelf vind ik hem perfect na een paar min magnetron.

Laatst bewerkt:
  • #1.930
Haha I wish, voor vlees en opwarmbakjes was 1 la genoeg. Komende maand alles maar opeten en kijken wat er voor nieuws terug komt. :p

:cool:

Goeie shit, vandaag om 14:00 besteld en om 18:00 binnen. Ik ben blij dat ik de broccoli niet gedaan heb want er paste niks meer bij. Mijn vriezer is Muscle Meat exclusive geworden:roflol: Ik laat binnenkort even weten hoe de rauwe kip units zijn.

Snelste levering ooit ;)! Ben benieuwd wat je er vond! Je zou de eerste review zijn. Het is al aaradig goed verkocht sinds eergisteren toen het online kwam.

Paardenbiefstuk 1kg (5 x 200gr)
Runderkogelbiefstuk 1kg (5 x 200gr)
Noorse Zalmblokjes 1kg (1000gr netto)
Entrecote 1kg (5 x 200gr) (5 x 200gr)
Low fat hamburgers (doos 2,7kg = 18stuks)
Gekookte kipblokjes (Stevig) 1kg (5 x 200gr)
Sample hertenbiefstuk (200gr)

Moet ik wel even mee toekomen toch? :D

• #1.932

Mooie bestelling, bedankt! Let the gains begin ;)! Hert, omnomnom

eerste bestelling geplaatst, ben benieuwd :)

Heeft iemand enig idee hoeveel liter vriezer 10 kilo rauwe kip ongeveer inneemt? Vind het een mooie deal maar heb helaad geen vriezer voor mezelf :)

Moet zeggen dat ik laatst ook 7 kilo besteld had en het nu toch met 4 weken op is. :o
Moet maar weer bestellen. :D

Komt er ook nog overal een beschrijving hoe je het beste je vlees op de gril kan doen met tijdsduur etc?

De prijs van kant-en-klare rijst ligt helaas hoger dan bijvoorbeeld aardappels kant-en-klaar vergeleken met ongekookt. Zo is de markt nu eenmaal en die kunnen wij niet veranderen. Wat wij wel kunnen zijn is scherp ten opzichte van de supermarkt merken die ook kant-en-klaar zijn en daar zijn wij goedkoper mee!

Muscle Meat Gekookte Basmati rijst kg prijs: 2,60euro/kg
Lassie Minuutje toverrijst: 6,36euro/kg

Muscle Meat Gekookte Witte rijst kg prijs: 3,33euro/kg
AH 1 Minuut witte rijst: 3.97euro/kg

Ik koop zelf ongekookte rijst in zakjes (Aldi zeer goedkoop) en kook grote hoeveelheden in één keer en daarna vries ik het in, goedkoper dan dit bestaat niet :-)

hier ondertussen alles goed ontvangen, alles zat degelijk verpakt en was nog goed bevroren (woon nochtans niet bij de deur in België).
Heb enkel nog een klein vraagje: Ik heb vandaag voor het eerst de eiwitten gebruikt voor een eiwit-omelet maar er viel mij een vrij scherpe chemische geur op + ook de smaak was heel anders dan de eitjes die ik normaal gebruik.
Is dit normaal? Misschien is het gewoon even wennen maar 'k wou toch horen wat de andere ervaringen hiermee zijn.

Mooi :)!

Zelf eet ik juist witte rijst na de training omdat het een hoge GI heeft. We kunnen wel op korte termijn komen aan wilde rijst. Hier te zien dat dit een lage GI waarde van 35 heeft. [Link niet meer beschikbaar]. Ik weet niet of hier interesse voor is.

Wilde rijst in builtjes/zakjes zou geweldig zijn want deze is moeilijk te verkrijgen en meestal extreem duur, dus ik hoop dat deze ook komt in jullie assortiment...

hier ondertussen alles goed ontvangen, alles zat degelijk verpakt en was nog goed bevroren (woon nochtans niet bij de deur in België).
Heb enkel nog een klein vraagje: Ik heb vandaag voor het eerst de eiwitten gebruikt voor een eiwit-omelet maar er viel mij een vrij scherpe chemische geur op + ook de smaak was heel anders dan de eitjes die ik normaal gebruik.
Is dit normaal? Misschien is het gewoon even wennen maar 'k wou toch horen wat de andere ervaringen hiermee zijn.

Vond het persoonlijk ook nie zo een succes die ei eiwitten.

Terug
Naar boven