Rox92
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 349
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 93kg
als je eerste kan worden op deze 13 staaltjes zou het wel een straffe stoot zijn![]()
Wie weet, het schijnt goeie kwaliteit te zijn dus waarom niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je eerste kan worden op deze 13 staaltjes zou het wel een straffe stoot zijn![]()

Staaltjes zijn altijd welkom. Ik ben toch van plan binnenkort over te stappen op jullie merk!
Fibo 2015 here we come! (Ik ga vrijdag)

Just kidding. Integendeel. Ik ben werkgever van musculi, maar geen rep. Deze giveaway is op mijn initiatief, niet in opdracht. Dus behoeft geen nut om musculi te prijzen, zeker als je het nog nooit gebruikt hebt
Integendeel, ik werk in R&D en ik sta achter het product, dus hoop dat als mensen eerste hand kunnen zien dat wij het enige merk zijn dat proactief zen kwaliteit waarborgt, en dat aan betaalbare prijzen (gaan nooit de goedkoopste zijn, dat heb je met kwaliteit, maar zeker nooit bij de duurste). met een giveaway hoop ik alleen het woord te verspreiden dat de smaak ook uitstekend is, meer niet. Dan liever een eerlijke mening en tevreden klanten achteraf, die we kunnen houden, dan iemand die me nu wat zand in de ogen strooit voor free samples en die we dan niet meer terug zien 
). Ik wil als werknemer van musculi op hetzelfde elan verder gaan, blijven communiceren met mensen, ze bijstaan, niet enkel in hun keuze van product, maar ook met verder advies over training en voeding (zolang het concrete vragen zijn) zoals ik altijd al heb gedaan meer dan 15 jaar, waarvan bijna 13 op dit board.
Mensen luisteren naar wat ik zeg louter om de reden dat ik factueel te werk ga, staaf wat ik zeg en altijd eerlijk ben, tot het beste van men mogelijkheid. En ik sta achter het werk dat ik doe. Ik ga echt niets zeggen om 1 pot te verkopen, ik wil mensen overtuigen dat we uniek zijn op de markt, en een lifestylebrand. Ik wil mensen voor het leven aan ons binden op basis van feiten, niet woorden. Ik moet niemand overtuigen dat ik denk in de lijn van musculi, ik wil mensen overtuigen dat Musculi denkt in de richting van Big Cat 

Was niet aanvallend bedoelt tegen jouw bigcat ,een foto of video zoals je zei is wel leuk en dat soort dingen maar dan hun levensverhaal of een emotioneel half verzonnen verhaal vertellen vind ik wat hopeloos z'n achteraf hoor je niet meer van ze door doelde ik op![]()
Liever eerlijke beoordeling van iemand die ik kan overtuigen dat de smaak even goed is als de kwaliteit, En het goede woord verspreid of een levenslange klant wordt, dan iemand die nu probeert te paaien voor wat staaltjes (hint : van een staaltje ga je niet beter groeien, wel door consistent voor kwaliteit te kiezen) en waar ik dan niets meer van hoor 

Benieuwd of de Musculi producten me naar een scherpere conditionering kunnen brengen, kwaliteit brengen jullie dus ik zou ze zeker is willen testen!
[url]http://s9.postimg.org/at09xi33v/2015_03_24_21_11_55.jpg[/url]

Heb mijn eerste order van jullie binnen gekregen,
wp 90 isolaat banaan vanille en de bcaa poeder 4-1-1
smaken zitten goed, niet te licht , maar ook niet te overheersend, eerder wat minder water doen, als je een volle smaak wil.
ik ben gevoeling voor lactosen en heb geen last van hun wp90 isolaat
Maar we blijven trots dat we de enige zijn die deze in aanbieding hebben 
Om in de Latijnse trent te blijven:
Volo vincere ut crescere mea musculos
Musculi (naam vd organisatie) is namelijk latijns voor spier(en)

Nu moet ik eerst uitpluizen of dat correct vervoegd is voor je in aanmerking komt natuurlijk![]()

ja zoiets als:Be original kidsmoet echt niet allemaal over eiwitten en trainen gaan
Ik laat jullie echt carte blanche
Amuse me
![]()

Ik mis een been. Dus nu moet je me er wel een geven anders ben je een handicaphater.Be original kidsmoet echt niet allemaal over eiwitten en trainen gaan
Ik laat jullie echt carte blanche
Amuse me
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=C_PrjCVccrwIk mis een been. Dus nu moet je me er wel een geven anders ben je een handicaphater. [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja zoiets als:
ik trek binnenkort naar Syrië en wou hier een voedselpakket maken dat niet al te veel weegt![]()