MuscleMeat

Musculi DBB giveaway

Wat is er beter dan een foto met DÉ Sanca ?

50fh37.jpg

held van dbb, no one liner needed.

of anders gewoon omdat ik dinsdag aan mijn eerste EK heb meegedaan [Link niet meer beschikbaar]

Staaltjes zijn altijd welkom. Ik ben toch van plan binnenkort over te stappen op jullie merk!

Fibo 2015 here we come! (Ik ga vrijdag)

• Topic Starter Topic Starter
held van dbb, no one liner needed.

Daar zit wel wat in :p

of anders gewoon omdat ik dinsdag aan mijn eerste EK heb meegedaan http://www.youtube.com/watch?v=_tBjGz_c_7g&sns=fb
[/QUOTE]

Nee, dan vond ik vorige toch beter, genoeg EK winners gezien, geef mij maar de original guys :p

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

Staaltjes zijn altijd welkom. Ik ben toch van plan binnenkort over te stappen op jullie merk!

Fibo 2015 here we come! (Ik ga vrijdag)

Als je me spot, kom zeker dag zeggen ;)

wat een schooiers zeg voor wat samples :P

wat een schooiers zeg voor wat samples :P

Was dat een poging om de origineelste te zijn ? :D:D:D

Anders niet helemaal zeker waartoe die post dient ? :p

Maar voor het geval dat het zo is, flattery will get you everywhere :) Just kidding. Integendeel. Ik ben werkgever van musculi, maar geen rep. Deze giveaway is op mijn initiatief, niet in opdracht. Dus behoeft geen nut om musculi te prijzen, zeker als je het nog nooit gebruikt hebt :p Integendeel, ik werk in R&D en ik sta achter het product, dus hoop dat als mensen eerste hand kunnen zien dat wij het enige merk zijn dat proactief zen kwaliteit waarborgt, en dat aan betaalbare prijzen (gaan nooit de goedkoopste zijn, dat heb je met kwaliteit, maar zeker nooit bij de duurste). met een giveaway hoop ik alleen het woord te verspreiden dat de smaak ook uitstekend is, meer niet. Dan liever een eerlijke mening en tevreden klanten achteraf, die we kunnen houden, dan iemand die me nu wat zand in de ogen strooit voor free samples en die we dan niet meer terug zien :p

Iedereen die me kent weet waarvoor ik sta en dat ik er eerlijk over ben. Zit nu in een situatie waar ik niets negatief kan zeggen over men werkgever, maar is niet mijn werk dingen aan te prijzen aan mensen die het al dan niet nodig hebben. Heb ik nooit gedaan, ga ik nooit doen. Ik gebruik ook maar enkele musculi producten. En ik krijg ze ook niet voor niets als sommigen dat denken (wel goedkoper ;) ). Ik wil als werknemer van musculi op hetzelfde elan verder gaan, blijven communiceren met mensen, ze bijstaan, niet enkel in hun keuze van product, maar ook met verder advies over training en voeding (zolang het concrete vragen zijn) zoals ik altijd al heb gedaan meer dan 15 jaar, waarvan bijna 13 op dit board.

Geloof me, Musculi weet waarom ze me er bij willen, en ik weet waarom ik getekend heb ondanks enkele obstakels. Ik krijg men vrijheid en de mogelijkheden om men ding te doen, en dat blijft prioritair voor mij.

Waarom ? Omdat ik daarna ook nog men antwoorden moet verantwoorden en men kop kunnen vertonen. Ik ga me niet verstoppen hier na, dus kan me niet veroorloven mensen dingen aan te praten. En wat als ik niet meer voor musculi zou werken op een dag ? Ga ik echt 15 jaar reputatie op het spel zetten daarvoor ? Dan denk je toch serieus verkeerd :) Mensen luisteren naar wat ik zeg louter om de reden dat ik factueel te werk ga, staaf wat ik zeg en altijd eerlijk ben, tot het beste van men mogelijkheid. En ik sta achter het werk dat ik doe. Ik ga echt niets zeggen om 1 pot te verkopen, ik wil mensen overtuigen dat we uniek zijn op de markt, en een lifestylebrand. Ik wil mensen voor het leven aan ons binden op basis van feiten, niet woorden. Ik moet niemand overtuigen dat ik denk in de lijn van musculi, ik wil mensen overtuigen dat Musculi denkt in de richting van Big Cat ;)

Dat weten ze bij Musculi ook, want als ik dat niet meer ben, ben ik voor hen ook niets meer waard wegens niet geloofwaardig ;)

Was niet aanvallend bedoelt tegen jouw bigcat ,een foto of video zoals je zei is wel leuk en dat soort dingen maar dan hun levensverhaal of een emotioneel half verzonnen verhaal vertellen vind ik wat hopeloos z'n achteraf hoor je niet meer van ze door doelde ik op ;)

Was niet aanvallend bedoelt tegen jouw bigcat ,een foto of video zoals je zei is wel leuk en dat soort dingen maar dan hun levensverhaal of een emotioneel half verzonnen verhaal vertellen vind ik wat hopeloos z'n achteraf hoor je niet meer van ze door doelde ik op ;)

Daarom ook dit hele verhaal hierboven dus, om even aan te halen dat het noch nodig is, noch helpt :p Liever eerlijke beoordeling van iemand die ik kan overtuigen dat de smaak even goed is als de kwaliteit, En het goede woord verspreid of een levenslange klant wordt, dan iemand die nu probeert te paaien voor wat staaltjes (hint : van een staaltje ga je niet beter groeien, wel door consistent voor kwaliteit te kiezen) en waar ik dan niets meer van hoor :p

Vandaar dat men oproep ook heel algemeen is, geef me een reden, of die nu gemeend, grappig, ontroerend of gelijk wat is, en dat hoeft echt niet op mij of musculi te slaan, dat mag je heel ruim opvatten :p

Benieuwd of de Musculi producten me naar een scherpere conditionering kunnen brengen, kwaliteit brengen jullie dus ik zou ze zeker is willen testen!

[url]http://s9.postimg.org/at09xi33v/2015_03_24_21_11_55.jpg[/url]

Heb mijn eerste order van jullie binnen gekregen,
wp 90 isolaat banaan vanille en de bcaa poeder 4-1-1

smaken zitten goed, niet te licht , maar ook niet te overheersend, eerder wat minder water doen, als je een volle smaak wil.

ik ben gevoeling voor lactosen en heb geen last van hun wp90 isolaat

Heb mijn eerste order van jullie binnen gekregen,
wp 90 isolaat banaan vanille en de bcaa poeder 4-1-1

smaken zitten goed, niet te licht , maar ook niet te overheersend, eerder wat minder water doen, als je een volle smaak wil.

ik ben gevoeling voor lactosen en heb geen last van hun wp90 isolaat

Fantastisch, anders was er nog de WPI95 low lactose gold met gegarandeerd laagste lactose voor een intacte whey (minder dan 0.2% en toegevoegd lactase), maar die is natuurlijk wel kostelijk voor een alledaags eiwit :p Maar we blijven trots dat we de enige zijn die deze in aanbieding hebben :)

Leuk initiatief!

Er zijn veel anderen waarschijnlijk die het beter kunnen gebruiken, maar ik gok het er toch maar op ;)

Na advies ingewonnen te hebben ben ik nog druk doende met m'n cut, vallen en opstaan. Maar ik ben nu bij de laatste 5kg aangekomen. Nog 8 weken te gaan, en wat is lekkerder dan een beetje afwisseling te hebben dmv proteinsamples!?

Be original kids :p moet echt niet allemaal over eiwitten en trainen gaan :p Ik laat jullie echt carte blanche :p Amuse me :p

Om in de Latijnse trent te blijven:
Volo vincere ut crescere mea musculos

Musculi (naam vd organisatie) is namelijk latijns voor spier(en)

Be original kids :p moet echt niet allemaal over eiwitten en trainen gaan :p Ik laat jullie echt carte blanche :p Amuse me :p
Ik mis een been. Dus nu moet je me er wel een geven anders ben je een handicaphater.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik mis een been. Dus nu moet je me er wel een geven anders ben je een handicaphater. [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://www.youtube.com/watch?v=C_PrjCVccrw

moest aan jouw denken :P

Terug
Naar boven