Fitness Seller

Tweede Musculi Sample Giveaway

Diaephi

Diaephi

Ik ga ook voor Diaephi (in de hoop dat er weer een lekker rauwe / unbiased mening uitkomt :) ).

Eat and Gain valt af, die heeft een permban las ik.
Heeft het wat te bont gemaakt.

Mag ik zelf ook nomineren, wil graag wel is jullie producten uitproberen :)?

• Topic Starter Topic Starter
Mag ik zelf ook nomineren, wil graag wel is jullie producten uitproberen :)?
Helaas deze keer niet, maar er komen ongetwijfeld nog mogelijkheden. We zijn daarnaast ook op talloze plaatsen aanwezig, waaronder volgende weekend op bodypower in birmingham en 3 weken later in Breda voor de Walters open en EK WBPF, waar je ook samples kunt krijgen. ---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:47 ----------

hoppa :)

De boel is precies wat doodgevallen terwijl ons hele team in Birmingham zat :p Morgen valt het verdict. Had gehoopt het gisteren al te doen, maar er was min or meer een collectieve dag recuperatie na terugkeer van Bodypower :p

De boel is precies wat doodgevallen terwijl ons hele team in Birmingham zat :p Morgen valt het verdict. Had gehoopt het gisteren al te doen, maar er was min or meer een collectieve dag recuperatie na terugkeer van Bodypower :p

Niet gek he. Zal een drukke maffe bende geweest zijn daar. :D

Heb net even de votes geteld, Panda11 heeft de meeste votes, dat bespaart jullie al wat werk :D

10 stemmen
Diaephi

9.25 stemmen
Cools

3 stemmen
Arnodsi
Harpep
Eatandgain

2 stemmen
Steensteen
GPRO
B&F-shop

1 Stem
Tremendes
Woekkes
Ron501

0.5 stemmen
Robke
Skinnie

0.25 stemmen
Waaskaas
Grosje
SanneF

Zie hierboven de eindstand. Dat geeft volgende winnaars : Diaephi, Cools, Arnodsi, Harpep, Eatandgain. Als die laatste inderdaad een permban heeft dan is SteenSteen de eerst volgende in lijn. Als de heren dit reeds zien bezorg me dan jullie adres-gegevens en email adres via PM.

YES, gefeliciteerd maat :D

gvd!!! heb ik voor niks al mijn keukenkasten leeg gemaakt voor al die dozen samples die ik ging winnen.:mad:

Terug
Naar boven