Fitness Seller

Tweede Musculi Sample Giveaway

Bezoekers in dit topic

Diaephi
 
Diaephi
 
Ik ga ook voor Diaephi (in de hoop dat er weer een lekker rauwe / unbiased mening uitkomt :) ).
 
Eat and Gain valt af, die heeft een permban las ik.
Heeft het wat te bont gemaakt.
 
Eat and Gain valt af, die heeft een permban las ik.
Heeft het wat te bont gemaakt.

ja hij heeft de lat iets te hoog gelegd
 
Mag ik zelf ook nomineren, wil graag wel is jullie producten uitproberen :)?
 
Mag ik zelf ook nomineren, wil graag wel is jullie producten uitproberen :)?
Helaas deze keer niet, maar er komen ongetwijfeld nog mogelijkheden. We zijn daarnaast ook op talloze plaatsen aanwezig, waaronder volgende weekend op bodypower in birmingham en 3 weken later in Breda voor de Walters open en EK WBPF, waar je ook samples kunt krijgen. ---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:47 ----------
 
De boel is precies wat doodgevallen terwijl ons hele team in Birmingham zat :p Morgen valt het verdict. Had gehoopt het gisteren al te doen, maar er was min or meer een collectieve dag recuperatie na terugkeer van Bodypower :p
 
De boel is precies wat doodgevallen terwijl ons hele team in Birmingham zat :p Morgen valt het verdict. Had gehoopt het gisteren al te doen, maar er was min or meer een collectieve dag recuperatie na terugkeer van Bodypower :p

Niet gek he. Zal een drukke maffe bende geweest zijn daar. :D
 
Heb net even de votes geteld, Panda11 heeft de meeste votes, dat bespaart jullie al wat werk :D
 
10 stemmen
Diaephi

9.25 stemmen
Cools

3 stemmen
Arnodsi
Harpep
Eatandgain


2 stemmen
Steensteen
GPRO
B&F-shop


1 Stem
Tremendes
Woekkes
Ron501


0.5 stemmen
Robke
Skinnie


0.25 stemmen
Waaskaas
Grosje
SanneF

Zie hierboven de eindstand. Dat geeft volgende winnaars : Diaephi, Cools, Arnodsi, Harpep, Eatandgain. Als die laatste inderdaad een permban heeft dan is SteenSteen de eerst volgende in lijn. Als de heren dit reeds zien bezorg me dan jullie adres-gegevens en email adres via PM.
 
gvd!!! heb ik voor niks al mijn keukenkasten leeg gemaakt voor al die dozen samples die ik ging winnen.:mad:
 
Back
Naar boven