LennyMclean
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 106
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben fijn mee aan het lulle in dit topic maar ik kom net ook ergens achter, ik heb geen NO explode, maar NO shotgun!!!! iets anders dus, wazig, iemand die al eens gehad![]()

Ik heb het ook maar eens gekocht, ben nu paar dagen bezig, voel nog niets... beetje trillerig de eerste dag net na het in nemen.
(alleen wel zo'n ****ing 169 euro
)Haha ja dat is echt ziekMaar goed, als ik zeker wist dat het werkte, ik gebruik nu swoleV3, daar ga ik echt goed op maar ik wil altijd afwisseling houden en aangezien iedereen over No Xplode zeer tevreden is dacht ik eraan dit te kopen.
zeker prijzig....denk dat ik hierna een weekje of 6 op Vendetta ga trainen (zonder creatine dus), ik heb gewoon echt een dergelijk produkt nodig om echt lekker te trainen...
maar daarna zit ik erover te denken om de BSN mass stack te pakken, bestaande uit No Xplode, celmass en nitrix, moet supercombi zijn(alleen wel zo'n ****ing 169 euro
)

wil dat eigenlijk ook eens proberen maar 170 is egt veel geld en je doet er denk ik maar 6 weken mee ofzo![]()

heeft er iemand al no-explode in comdinatie net crack revolution geprobeerd en wat was de uit komst ben erg benieuwd