MuscleMeat

N.O.-EXPLODE bijwerkingen

ik ben fijn mee aan het lulle in dit topic maar ik kom net ook ergens achter, ik heb geen NO explode, maar NO shotgun!!!! iets anders dus, wazig, iemand die al eens gehad???

ik werd altijd hyper als ik de volle dosering nam.

Hahahaha! Ik had dat ook ja.. ik zat flink te schudde met 1 hand hard op de dop gedrukt, toen ik em los liet schoot de dop tegen plafon aan (zit nog net geen gat in :P)..

Super lekker spul! Pomp als de beste.

Superduur dat spul:eek: Hoelang doe je met zo'n pot?

• Topic Starter Topic Starter
Update: Inmiddels hebben we de dosering opgeschroefd naar 2 scheppen en het gaat nu echt super. Helemaal geen last meer van duizeligheid en concentratieproblemen, maar power en pomp!

no xplode begint dus in te kicken :D:D... Ik ga deze week beginnen met een stack van universal animal pump/ nitro en noshotgun :D:D

Ik heb het ook maar eens gekocht, ben nu paar dagen bezig, voel nog niets... beetje trillerig de eerste dag net na het in nemen.

Ik heb het opgebouwd maar aardig sterk spul. In het begin had ik wel moeite met slapen omdat ik nog vrij hyper was.

zeker prijzig....denk dat ik hierna een weekje of 6 op Vendetta ga trainen (zonder creatine dus), ik heb gewoon echt een dergelijk produkt nodig om echt lekker te trainen...

maar daarna zit ik erover te denken om de BSN mass stack te pakken, bestaande uit No Xplode, celmass en nitrix, moet supercombi zijn :cool: (alleen wel zo'n ****ing 169 euro :eek: )

Haha ja dat is echt ziek:eek2: Maar goed, als ik zeker wist dat het werkte, ik gebruik nu swoleV3, daar ga ik echt goed op maar ik wil altijd afwisseling houden en aangezien iedereen over No Xplode zeer tevreden is dacht ik eraan dit te kopen.

Haha ja dat is echt ziek:eek2: Maar goed, als ik zeker wist dat het werkte, ik gebruik nu swoleV3, daar ga ik echt goed op maar ik wil altijd afwisseling houden en aangezien iedereen over No Xplode zeer tevreden is dacht ik eraan dit te kopen.

Ik heb tot nu toe Vendetta, Cold fusion, No Shotgun gehad en No Xplode....de laatste is me toch het beste bevallen.

zeker prijzig....denk dat ik hierna een weekje of 6 op Vendetta ga trainen (zonder creatine dus), ik heb gewoon echt een dergelijk produkt nodig om echt lekker te trainen...

maar daarna zit ik erover te denken om de BSN mass stack te pakken, bestaande uit No Xplode, celmass en nitrix, moet supercombi zijn :cool: (alleen wel zo'n ****ing 169 euro :eek: )

wil dat eigenlijk ook eens proberen maar 170 is egt veel geld en je doet er denk ik maar 6 weken mee ofzo :eek:

Creatine waar je krampen van krijgt in je buik

Hallo ierdereen, Ik heb twee potten creatine gekocht waarvan een in poedervorm is en een met tabletten.

Van beide krijg ik een enorme buikpijn en krampen in mijn darmflora.

ik ben natuurlijk direkt gestopt met gebruiken van de creatine.

Is het zo agressief dat creatine!!!

groetjes richard ?????????

no-explode

heeft er iemand al no-explode in comdinatie net crack revolution geprobeerd en wat was de uit komst ben erg benieuwd

Terug
Naar boven