MuscleMeat

N.O.-EXPLODE bijwerkingen

Ik heb van de week ook maar eens No-Explode gebruikt icm met Nitrix en Cellmass...

De 1e keer dat ik het gebruikte was op een redelijk volle maag, ik ging niet trainen maar puur effe voor de smaak en werking.

Ik voelde me wel aardig opgefokt en had toevallig een discussie en werd er nogal opvliegerig door :D

2e dag: Zo'n anderhalf uur na een kleine maaltijd No-Explode genomen (2 schepjes) en een uur later op de sportschool vlak voor de training nog de Cellmass naar binnen gewerkt..

Ik voelde me trillerig en lichamelijk slapjes/uitgeput en het trainen ging echt voor geen meter helaas, totaal geen kracht en zin om bezig te zijn.. Tijdens het trainen last van misselijkheid en beetje braakneigingen.. Warm en koud aanvoelen.. Niet echt relax dus..

3e dag: Rond 10.00u 2 sneden brood en een schaaltje met hamermout/melk genutigd.. Niet veel dus en rond 12.00u de NO-Explode shake genomen.. (3 scheppen)

half uur later op weg naar de gym de Cellmass shake opgedronken..
Tijdens de training ging het echt werkelijk voor geen meter.. Geen zin, trillerig en weer last van misselijkheid en braakneigingen..

Na een half uur ben ik maar weer gegaan want het wou echt niet..

Ik vraag me nu af waar het aan ligt aan de combinatie met cellmass en nitrix of misschien toch wel te hoge dosis voor me lichaam (weeg 66kg)

Ik zat er nu aan te denken om alleen de No-Explode te gebruiken en de Cellmass en Nitrix links te laten liggen en de dosis te verlagen naar 1,5 of 2 scheppen..

Iemand nog andere tips of ervaringen??

Idd, probeer alleen de NO xplode en begin met 1 schep. Als je dit goed kan verdragen kan je het eventueel de volgende training weer verhogen. Ik ging ook een beetje bad toen ik een 'overdosis' had, voelde echt niet goed. Dosis verlagen en niet combineren met andere supps imo.

Ja ik ga alleen effe aan de No Explode komende dagen.. Volgens BSN kan het wel gecombineerd worden, moet de werking juist versterken mja..???

BTW: Tijdens jouw 'overdose was dat alleen op de No Explode of ook nog gecombineerd?

Laatst bewerkt:
dam van supss gaan jullie raar doen :P tja ik voelde er niet echt iets van...

gebruik eens 1scoop en eet van tervoren kip met rijst of pasta met steak en pas een uur erna no-xlpode(1scoop) maar ik zie 1m80 66Kg je hebt tog geen no-xlopde nodeg man?

Heb dit spul vandaag ook gehaald, werkt opzich wel lekker.
Smaakt alleen naar dikke vette schapenlul (per ongelijk een keer gegeten bij de turk), heb nog 28 zakjes.
Als iemand over wil kope stuur dan ff berichtje

top spul,
moet alleen wel een goeie ondergrond hebben qua eten enzo
goed blijven drinken tijdens de training.
effect is welliswaar afwisselend, de ene dag beter dan de ander.

Ik had als bijwerking van NO Xplode af en toe een wat paniekerig gevoel na de training, een beetje zoals een angstaanval, maar dan minder erg...wat een gekende bijwerking is van hoge dosis cafeine (niet bij iedereen natuurlijk)

En wat die Massstack (Cellmass, NO Xplode en Nitrix) van BSN betreft: 1 maal gedaan en mijn kop zwol daar echt van op. Er waren mensen die dachten dat ik aan de Dianabol zat...

NEem het 2 uuur na dat je gegeten hebt,,, en miXX het met nikss....

dan krijg je de beste resultaat

NEem het 2 uuur na dat je gegeten hebt,,, en miXX het met nikss....

dan krijg je de beste resultaat

Ja dat doe ik ook, alleen mix ik het met niks, i.p.v. miXX het met nikss.

Alleen het k*tte is dat je dan iets van 4 uur totaal zonder eten zit.
Jammer dat je zo snel gewend raakt, want nu met 3scoops voel ik bijna niks meer. Zonde van mijn geld.

no explode, ik kreeg er altijd maagzuur van.. voor de rest gaf het wel goeie focus en wat pomp. maar ik ben wel meer voor energizing en nerveusiteit zoals unleash me gaf, of jp8

nou tot nu toe nog steeds 't beste supp dat k geprobeerd heb.
btw crack is ook aardig maar als je van NO- Xplode als nerveus wordt moet je dit maar laten liggen.

Ik had als bijwerking van NO Xplode af en toe een wat paniekerig gevoel na de training, een beetje zoals een angstaanval, maar dan minder erg...wat een gekende bijwerking is van hoge dosis cafeine (niet bij iedereen natuurlijk)

En wat die Massstack (Cellmass, NO Xplode en Nitrix) van BSN betreft: 1 maal gedaan en mijn kop zwol daar echt van op. Er waren mensen die dachten dat ik aan de Dianabol zat...

angstaanval van een supplement, komop zeg je bent toch geen wijf?

Begin nam ik halve scoop.. voelde niet erg veel. Week erna nam ik 1,5/2 scoops. En had energy teveel, Je spieren krijgen echt een goede pump! Hou van dit product.

eee ik wil dit gaan gebruiken een maat kwam ermee alleen wil wete of ik er wel goed aan doe ?

No Xplode heeft bij iedereen een andere werking. De ene voelt hem wel, de ander niet. Als je ermee begint, gebruik dan gewoon 1 schep en bouw dit langzaam op. Als je gelijk met 3 a 4 scheppen begint kun je niet alleen misselijk worden maar ook degelijk aan de schijt gaan ;). Ik merk geen verschil tussen de oude No Xplode en de 2.0 .. Het werkt beide, maar niet super goed. Als je geen energie-dranken enz gewend bent is no xplode prima. Wanneer je er al aan gewend bent kun je misschien naar iets sterkers zoeken. Voor beginners is dit zwaar genoeg! Neem dit niet te laat op de avond, want je ligt de halve nacht wakker !!!

Laatst bewerkt:
NO Xplode Vs. eten

top spul,
moet alleen wel een goeie ondergrond hebben qua eten enzo
goed blijven drinken tijdens de training.
effect is welliswaar afwisselend, de ene dag beter dan de ander.

No Xlpode moet je vrijwel altijd op de nuchtere maag innemen. Als je het inneemt na het eten ben je binnen een uur aan de schijt! . Persoonlijk zou ik als je zeker eten nodig hebt zorgen dat je min. 1 uur voordat je No X" inneemt gegeten hebt.

Terug
Naar boven