Fitness Seller

Na 2.5j Trainen. +/-30kg erbij.

Er kan wel iets heel moois overblijven als je hier een goede cut overheen gooit. Enorm veel massa gewonnen, valt ook op dat je nog zichtbare aders over je schouder hebt lopen ondanks je hoge bf%.

Wat een buffel !

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor alle reactie's ik heb hier nog gewoon een foto waar ik niks doe (alleen stom kijken:o )
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zeer bruut

ziet er massive uit!

ff een vraagje: heb je geen last van "overmatig zweten" met 30 kg extra vlees?

ziet er massive uit!

ff een vraagje: heb je geen last van "overmatig zweten" met 30 kg extra vlees?

je Bedoelt gewoon zo door de weeks als ik naar school of werk ga? nee niet echt (als je dat bedoelt) en meestal als ik zweet dan heb ik een hypo.:(

13% haha
Ga maar cutten man.
Wel goede progressie

18-20%

zeer goeie progressie.

wat nou cutten? beoordeel liever zn progressie..

Ik zeg 16-18%. Sterk lichaam, goeie upper traps! Borst is wel een aandachtspuntje denk ik.

Ik gokte ook maar 13%, ik heb nooit een meting gedaan. mn borst heeft idd wat meer aandacht nodig, ben nu veel met dumbbells bezig en ook close grip bench.

je Bedoelt gewoon zo door de weeks als ik naar school of werk ga? nee niet echt (als je dat bedoelt) en meestal als ik zweet dan heb ik een hypo.:(

nou ik bedoel gewoon bij de dagelijkse dingen je doet. toen ik 20 kg was aangekomen (ben helaas weer gruwelijk afgevallen), begon ik bij het minste gerinste alweer te zweten. leek soms net of ik ook last had van opvliegers. maar relaxed dat dat bij jou niet het geval is:).

netjes :thumbs:

Dikke schoudes en rug!

Echt brute progressie!

erg buff

Damn wat een progressie

Terug
Naar boven