Fitness Seller

Na 2.5j Trainen. +/-30kg erbij.

• Topic Starter Topic Starter
dank voor de reacties btw.
heeft er iemand nog tips voor mijn borst, oefeningen bijv. vooral om die hechting in het midden te maken. ben nu veel bezig met Dumbbell press en closegrip bench. nog iets anders misschien? :)

Aanhechting bedekken met spier is een kwestie van overall massa op je borst. Kan je niet specifiek trainen.

Buffel!
Wat meten je armen?

dikke shit goede poten en rug Borst mag IMO iets meer.

Goed gedaan!

Veel progressie geboekt, zeer goed gedaan!

Ik vraag me eigenlijk af of er meer gevallen zijn waarbij bb'ers diabetes hebben ontwikkeld gedurende de tijd dat ze aan het trainen zijn. Kan dit door trainen komen of heeft het meer met aanleg te maken? Iemand die hier misschien iets vanaf weet?

Verder geen offence naar de TS toe, respect dat je zo hard door bent blijven trainen;)

Veel progressie geboekt, zeer goed gedaan!

Ik vraag me eigenlijk af of er meer gevallen zijn waarbij bb'ers diabetes hebben ontwikkeld gedurende de tijd dat ze aan het trainen zijn. Kan dit door trainen komen of heeft het meer met aanleg te maken? Iemand die hier misschien iets vanaf weet?

Verder geen offence naar de TS toe, respect dat je zo hard door bent blijven trainen;)

Ik zelf durf het niet te zeggen, het zit overgens nergens bij ons in de familie. zover ik weet ben ik de enigste. misschien dat iemand anders het weet

Damn, respect voor jou dude!

KLasse en dat in 2.5 jaar tijd.

Netjes hoor!
Alleen wat is er metje bicep gebeurt,, zo`n korte spier maar wel een mooie piek erop(Y)

Volgens mij zou het niet specifiek door bben komen.
Denk dat je alvleesklier er geen zin meer in had, me vader heeft het trouwens ook maar of hij het nou ook kreeg toen hij met bb bezig was weet ik niet..

wel nette progressie, alleen cutten zou wel wat moeilijker gaan ivm de suikerziekte of niet?

Volgens mij zou het niet specifiek door bben komen.
Denk dat je alvleesklier er geen zin meer in had, me vader heeft het trouwens ook maar of hij het nou ook kreeg toen hij met bb bezig was weet ik niet..

wel nette progressie, alleen cutten zou wel wat moeilijker gaan ivm de suikerziekte of niet?

Of cutte moelijker gaat? denk het niet gewoon een kwestie van minder spuiten ;)

Flink monster geworden. Ben benieuwd hoe je eruit ziet als je diep zou cutten.

Dankee;)

Hoe oud ben je?
héle mooie vooruitgang, indd nu cutten en het is af!

Wat ik mij eigelijk nog afvraag (misschien wel un stomme vraag) maar mijn buik heeft zich sinds ik diabeet ben enorm uitgezet :P, mensen zeggen ook altijd dat ik dik ben -_- ik trek me daar helemaal niks van aan, maar is dat normaal of komt dat gewoon door het gruwelijk veel eten? :P

is gewoon opgezette maag. Eet maar is 2 dagen wat minder. Als je de derde dag opstaat heb je weer een platte buik. (heb ik tenminste als ik bulk en ik eet even wat minder)

100 kg bij 1.68 is wel gruwelijk hoor! Wat een progressie ook, netjes.

Terug
Naar boven