uiteraard, ik zal volgende week vrijdag wel ff 1 rm testen, denk ook dat 70 wel moeilijk is hoor![]()
![]()
voordat je 100kg bencht mag je bij jou lengte nog best 10kg zwaarder zijn denk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
uiteraard, ik zal volgende week vrijdag wel ff 1 rm testen, denk ook dat 70 wel moeilijk is hoor![]()
![]()
voordat je 100kg bencht mag je bij jou lengte nog best 10kg zwaarder zijn denk

je hebt je benen dus pas een maand getraint? dus je gaat over 2 maand ook je benen foto's posten? je hebt die namelijk ook maar 3 maanden getraint. ik heb niets tegen mensen die na een korte tijd hun progressie posten maar zorg dan óf voor before & after pics óf gewoon duidelijke foto's.
(in rippetoe)Je kunt toch in mn gallery kijken? en ja ik train mn benen minder lang dan de rest, komt door blesure, maar ik ben nu weer bezig met benen training(in rippetoe)
Wesking je hebt op iedereen negatief commentaar op zijn foto´s en hun reacties
en nu zie ik je jouw foto´s, 1 woord ervoor: LOL
Bench 5x60 zie ik in je sig? Bouw je wel rustig op met die rippetoe?
maar dat was ff kijken hoveel ik kon
ik doe nu gewoon 3x5 (welke gewicht ik kan) en dan proberen te verhogen 
Jep, k zat op 15x 50 ofzomaar dat was ff kijken hoveel ik kon
ik doe nu gewoon 3x5 (welke gewicht ik kan) en dan proberen te verhogen
![]()
Ik zou ff een stukje onder je max beginnen zei ik al heh, heb je dat verhaal wel begrepen?
verkeerd begrepen! thx 
Jep ik heb het wel begrepen.... maar k dacht eigenlijk onder mn max dus 5x 60, maar ik zal met 3x5x45 kg beginnen en dan opbouwenverkeerd begrepen! thx
![]()

Dat is dan wel weer erg laag, probeer eens 52.5 ofzo, om een beetje aan de methode te wennen. Uiteindelijk ga je er alleen maar profijt van hebben.![]()