XXL Nutrition

Na 3 maanden serieus

de fotos zijn redelijk onduidelijk om een goede mening te kunnen geven

je hebt je benen dus pas een maand getraint? dus je gaat over 2 maand ook je benen foto's posten? je hebt die namelijk ook maar 3 maanden getraint. ik heb niets tegen mensen die na een korte tijd hun progressie posten maar zorg dan óf voor before & after pics óf gewoon duidelijke foto's.

• Topic Starter Topic Starter
je hebt je benen dus pas een maand getraint? dus je gaat over 2 maand ook je benen foto's posten? je hebt die namelijk ook maar 3 maanden getraint. ik heb niets tegen mensen die na een korte tijd hun progressie posten maar zorg dan óf voor before & after pics óf gewoon duidelijke foto's.

Je kunt toch in mn gallery kijken? en ja ik train mn benen minder lang dan de rest, komt door blesure, maar ik ben nu weer bezig met benen training :D (in rippetoe)

Je kunt toch in mn gallery kijken? en ja ik train mn benen minder lang dan de rest, komt door blesure, maar ik ben nu weer bezig met benen training :D (in rippetoe)

alleen die van je rug staat ook in je gallery. en die zijn juist het onduidelijkst.

Wesking je hebt op iedereen negatief commentaar op zijn foto´s en hun reacties
en nu zie ik je jouw foto´s, 1 woord ervoor: LOL

Bench 5x60 zie ik in je sig? Bouw je wel rustig op met die rippetoe?

Ik zie zeker vooruitgang vergeleken met je andere pics:)

Ondanks het deit dat je onvolwassen bent en mensen slecht beoordeelt denk ik dat je nog wat kan gaan bereiken. Je bent er vroeg bij... Ik zou zeggen verras ons en kom binnen 2 jaar terug met fotos van een (nog maar) 16 jaar ripped beast!

Ik zou ff een stukje onder je max beginnen zei ik al heh, heb je dat verhaal wel begrepen?

Jep ik heb het wel begrepen.... maar k dacht eigenlijk onder mn max dus 5x 60, maar ik zal met 3x5x45 kg beginnen en dan opbouwen ;) verkeerd begrepen! thx :o

Jep ik heb het wel begrepen.... maar k dacht eigenlijk onder mn max dus 5x 60, maar ik zal met 3x5x45 kg beginnen en dan opbouwen ;) verkeerd begrepen! thx :o

Dat is dan wel weer erg laag, probeer eens 52.5 ofzo, om een beetje aan de methode te wennen. Uiteindelijk ga je er alleen maar profijt van hebben.;)

Pics komen wel als ik beescht ben :D

Laatst bewerkt:
post dan 2 dezelfde poses aap

sta je altijd scheef?

Terug
Naar boven