XXL Nutrition

Na 3 maanden serieus

Kom op Wesking, wees een "vent" en post even duidelijke foto's. Ben je ook (deels - haha) van 't gezeur af. Ik neem aan dat je zelf progressie ziet, anders zou je geen poging tot foto's posten wagen :P Als je nou zorgt dat de rest die progressie ook ziet - probleem opgelost.

Oh ja, doe ook nog een foto van je brute nek! :P

PS Hou die poster gewoon zichtbaar :D

Vergeet die kilo's alsjeblieft, probeer te blijven stijgen. Als ik zo naar je borst en je lichaamsgewicht kijk lijkt het me voor jou niet erg verstandig om 1x 70kg te gaan benchen. Dat geeft niet, dat is geen aanval, dat moet je zelf niet willen.

Ik denk dat als je kijkt hoeveel je werd aangevallen je al volwassener bent gaan reageren, hou dat iig vol, je houding ten opzichte van anderen kan je vooruitgang verbeteren omdat mensen je dan liever iets willen leren.

Bovenal succes, genoeg ouderlijk gezeik, ben ook pas 20 :D

• Topic Starter Topic Starter
Vergeet die kilo's alsjeblieft, probeer te blijven stijgen. Als ik zo naar je borst en je lichaamsgewicht kijk lijkt het me voor jou niet erg verstandig om 1x 70kg te gaan benchen. Dat geeft niet, dat is geen aanval, dat moet je zelf niet willen.

Ik denk dat als je kijkt hoeveel je werd aangevallen je al volwassener bent gaan reageren, hou dat iig vol, je houding ten opzichte van anderen kan je vooruitgang verbeteren omdat mensen je dan liever iets willen leren.

Bovenal succes, genoeg ouderlijk gezeik, ben ook pas 20 :D

Uiteraard probeer ik te blijven stijgen, mn 1rm boeit me ook niks :D
Maar ik kan niet eens mn lichaams gewicht duwen terwijl ik hier jochies van 15 zie die gewoon 110 kg duwen :mad:
Maar boeie gewoon blijven oefenen.... moet het ooit wel goed komen :o

als je nog nooit 1rm's hebt gedaan zal 1*70kg moeilijker zijn dan je denkt..
dan kan je misschien wel 5*60, maar dat wil echt nog niet zeggen dat je de 70kg zonder problemen pakt.,
en je touched hem toch wel op je borst he?

• Topic Starter Topic Starter
als je nog nooit 1rm's hebt gedaan zal 1*70kg moeilijker zijn dan je denkt..
dan kan je misschien wel 5*60, maar dat wil echt nog niet zeggen dat je de 70kg zonder problemen pakt.,
en je touched hem toch wel op je borst he?

uiteraard, ik zal volgende week vrijdag wel ff 1 rm testen, denk ook dat 70 wel moeilijk is hoor :D :o:o

dom dommer domst

Doe je zondag mee met JBC?

jij wint fosh0ww

nu nog 3 maanden eraan plakken en nog is fotos maken

je spiertjes groeien al alleen je gedrag nog :D

Terug
Naar boven