Gamemaniak
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 90kg
Om mn basis te leggen en alvast sterker te worden om over een jaartje ofzo echt te knalluh![]()
Ik dacht dat je al 3 maanden serieus trainde

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om mn basis te leggen en alvast sterker te worden om over een jaartje ofzo echt te knalluh![]()

Als je nou zorgt dat de rest die progressie ook ziet - probleem opgelost. 

ik hoop wel over een maand of 6 op 1x 100 bench te zitten....

Nog even en wesking wordt gesignaleerd in de AAS sectie met zulke belachelijke doelen![]()

Hoezo belachelijk? kan 5 kg per maand niet? ik weet niet.... want ik heb nog geen ervaring met 100 kg benchen![]()

30/6=5 per maand zal niet opgaan vrees ik. Hoe hoger je komt hoe minder makkelijk er meer bij gaat... Dus meer dan succes kan ik je niet wensen![]()
ja begin ging wel snel, van 1x 30 naar 1x vermoedelijk 70 kg.Okeja begin ging wel snel, van 1x 30 naar 1x vermoedelijk 70 kg.

Vergeet die kilo's alsjeblieft, probeer te blijven stijgen. Als ik zo naar je borst en je lichaamsgewicht kijk lijkt het me voor jou niet erg verstandig om 1x 70kg te gaan benchen. Dat geeft niet, dat is geen aanval, dat moet je zelf niet willen.
Ik denk dat als je kijkt hoeveel je werd aangevallen je al volwassener bent gaan reageren, hou dat iig vol, je houding ten opzichte van anderen kan je vooruitgang verbeteren omdat mensen je dan liever iets willen leren.
Bovenal succes, genoeg ouderlijk gezeik, ben ook pas 20![]()

RightUiteraard probeer ik te blijven stijgen, mn 1rm boeit me ook niks
Maar ik kan niet eens mn lichaams gewicht duwen terwijl ik hier jochies van 15 zie die gewoon 110 kg duwen![]()

als je nog nooit 1rm's hebt gedaan zal 1*70kg moeilijker zijn dan je denkt..
dan kan je misschien wel 5*60, maar dat wil echt nog niet zeggen dat je de 70kg zonder problemen pakt.,
en je touched hem toch wel op je borst he?

doe 5x5/3x5, basis compounds, eet clean en veel en rust genoeg. Koop vervolgens een camera, wacht 12 maanden en post wat pics.
Succes!
Hoezo belachelijk? kan 5 kg per maand niet? ik weet niet.... want ik heb nog geen ervaring met 100 kg benchen![]()