Fitness Seller

na 3jaar opnieuw beginnen met fitniss voor grotere spiermassa

sanderjansen

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
79kg
Hallo

ik heb ong. 3jaar gefitnest en daarna ben ik gestopt ivm met mijn werk (internationaal chauffeur, nu nationaal)
Ik heb toen gewoon gezond gegeten, wel veel magnetron maaltijden, en weinig vetten happen (zoals, gehacktballen etc)

Nu ben ik opnieuw begonnen na een half jaar trainen meestal 1a 2x per week ong. 1a 2uur per keer.
Maar ik wil nu graag snel mijn spier massa vergroten.
ik heb meerdere keren vanalles geprobeert:creatine, aminozuren. Nu zit ik er aan te denken om anabolen te gaan gebruiken.

Wat kan ik volgens jullie het beste doen (graag iets wat ik ook kan gebruiken als ik een week van huis ben met de vrachtwagen)

Ik ben 21, 1.86 en week 70 kilo.

Laatst bewerkt:
Hey,

Ga eerst eens meer trainen en een fatsoenlijk voedingsschema maken. Als je dan ongeveer 20 kilo spiermassa bent aangekomen kan je na gaan denken over anabolen.

1 a 2 keer per week, laat me niet lachen

Voeding is het belangrijkste man, ga je ff inlezen in de voedingssecties..
trainignsschema gewoon bij de grote compounds laten, zoek maar eens op rippetoe of stronglifts.

Paar weken niet trainen en informatie lezen, je kunt naturel (zonder ANABOLUH) nog zoveel meer bereiken namelijk..

What they said. En 1 a 2 keer is te weinig. Je zoekt oplossingen van gebrekkige resultaten in creatine enz , zonder eerst de basis te snappen en te doen. Een goed voeding en train schema.

Als je k*t traint en eet gaan anabolen je echt niet verder helpen jung.
Zijn geen wonder middelen uit een potje.
Was het maar zo'n feest.

Eigenlijk zou je anabolen moeten gebruiken, om zelf te merken dat je er dus niet groot van wordt zonder degelijke voeding & training. De teleurstelling zal eens zo groot zijn. Ik wordt gek van die onwetendheid rondom bodybuilding. Maargoed, goed eten en trainen en je wordt vanzelf breed en dan heb je die prullen niet nodig. Wanneer je het serieus meent, kan je beslissen om een whey te gebruiken om je spieren wat extra voer te geven.

Meer keer proberen te trainen en goed bulken.
U training hoeft niet perse Zolang duren, als je een half uur je borst en biceps traint tegen de limiet aan dan heb je volgens mij meer resultaat.
Grtz

troll?

Begin met stronglifts, eet je kapot en dan gain je wel. Mijn resultaat is nu bijna 5 kilo in iets meer dan een maand en ik ben een behoorlijke ecto. Waarom zou je shit gaan slikken/spuiten terwijl je het ook natural kan doen?

Terug
Naar boven