XXL Nutrition

Na een laag BF. GO GO GO

go for it! laat ons weten of je niet teveel spiermassa verliest! dat zou zonde zijn

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag best lekker getraind.

Aders komen te voorschijn op de armen:D

Zaterdag refeed yeahhh kijk er egt na uit. Een dikke vette pasta maaltijd maken hmmmmmm.

Zondag bf meten. Dat geeft wel een goed beeld na een refeed, want dan ben je weer wat natuurlijker in balans.

Vandaag BF gemeten en dit gaf tog een onduidelijk beeld.
Eerst kwam ik op 8,5% uit en toen heb ik opnieuw gemeten en de maximale waardes gepakt en toen kwam ik op 10% uit.

Het lijkt me niet te kloppe, maar ik heb op de zelfde manier als altijd gemeten. Misschien komt het omdat er nog een beetje vet zit op me buik en op andere plekke waar je niet moet meten.

Maar goed begonnen

15,8% --->10%
81 kilo-78 kilo

ik ga nog 3,5 week door

op 2 weken 5.8% en 3kg??? hier lijkt toch iets niet te kloppen lijkt me

Nee das duidelijk.

Ik ben wel een stuk droger.

Maar ik hou het morgen voor gezien. En ga BULKE.

En dan gooi ik er in maart wel weer een cut tegen aan met een eca stackje:D

good luck :D

Waarom niet even doorzetten nog. je bent nu pas net op gang. Nu moet je lichaam eerst weer wennen aan het vele eten.

t*ring, da's wel heel snel opgeven zeg. :o

Ik kom net uit een cut van 2 1/2 maand. Elke dag schoon eten, geen friet of burgers en geen alcohol (volgens mij in die tijd 1 glas Baco en 1 glas Vodka/RB gehad).

Ik trainde 6 dagen per week met 4 keer pw krachttraining en 4 keer pw cardio. Dus op 2 dagen KT EN Cardio.

Effe doorzetten man!!

IK kan wel leven met een laagje vet tis tenslotte geen zomer, ik gooi er liever nu een bulk tegen aan. Wel een clean bulk. En in maart ga ik dan weer cutte misschien wel een keto cut maar dat zie ik dan wel:D.
Ik bouw de komende weken nu rustig op. Eerst werk ik na me onderhoud niveau deze week. Die week erna minder ik mijn cardio. Die week erna stop ik. En die weer derna schroef ik me eten op

Nu eerst spieren kweken.

Dus binnekort zal ik mijn bulk logje posten.

Waarom ben je er dan uberhaupt mee begonnen???

waarom? Ik kan gaan bulke van 16% en dan zal ik rond de 19% staan aan het eind van me bulk. Dat is flink cutten als ik er goed uit wilt zien van de zomer.

NU sta ik een stuk droger dan die 16% en aan het eind van me bulk, zal ik max 17% staan. Dus dan moet ik minder lang cutten.

Das mijn mening erachter

ja ok, dan had je voor de zomer wat weekjes extra moeten cutten, maargoed nu ben je ook een maand kwijt voor het aan en afbouwen van je voedsel.

Terug
Naar boven