MuscleMeat

Na jaren opnieuw beginnen

• Topic Starter Topic Starter
Training van zaterdag was goed.............voor het eerst, echt ik heb dat nog nooit gehad, huge spierpijn ontwikkeling in triceps. De reverse was killing. Zeker als iemand je loopt uit te dagen. Heerlijk ! En schoudertjes voelen weer prima, terug op no-zeur niveau gelukkig. Opgeladen voor training voor morgen weer.

Niet doen, dan verlies je mijn aandacht. En als er iets is wat vrouwen tegenwoordig willen......is het aandacht van de meso :D

Maar srs, wat denk je: een strak rokje waarin mijn billen uitkomen maar waarbij de voorkant mijn geslacht verraad of een flodder ding waarbij fantasie de overhand moet nemen ?

---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 18:13 ----------

Zit verdomme in mijn eigen log te trollen, moet niet gekker worden
hmmm.. laat mij dat rokje maar aan doen oke? ;)

Training van zaterdag was goed.............voor het eerst, echt ik heb dat nog nooit gehad, huge spierpijn ontwikkeling in triceps. De reverse was killing. Zeker als iemand je loopt uit te dagen. Heerlijk ! En schoudertjes voelen weer prima, terug op no-zeur niveau gelukkig. Opgeladen voor training voor morgen weer.

mooi dus weer op de goede weg
Rokje moet niet te laag zijn want dat trekken we niet als je moet bukken om tijdens het trainen het pinnetje tussen de gewichten steken
:haar:

Komop dame ! Hier moet je echt wel een betere reactie op hebben. Wss was ie te bot om te bosten maar schroom je niet.
Denk dat jij harder schrikt als ik een rokje aanheb en buk en ......
gut.. ben ik nu toch snel een jongetje geworden :rolleyes:

btw.. mijn eten was aan het aanbranden... dus ja.. moest even snel wat...

Niet doen, dan verlies je mijn aandacht. En als er iets is wat vrouwen tegenwoordig willen......is het aandacht van de meso :D

Maar srs, wat denk je: een strak rokje waarin mijn billen uitkomen maar waarbij de voorkant mijn geslacht verraad of een flodder ding waarbij fantasie de overhand moet nemen ?

---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 18:13 ----------

Zit verdomme in mijn eigen log te trollen, moet niet gekker worden

Welkom terug. Leeft je vrouw nog? Was het een zwaar gevecht?

Welkom terug. Leeft je vrouw nog? Was het een zwaar gevecht?

Thnx !

Natuurlijk leeft het lieve ding nog ! Het gevecht is al 14 jaar zwaar en ze heeft een lichte voorsprong. Maar waarom denk je dat weer ben gaan trainen.

Ze heeft overigens weer punten gescoord door biefstuk mee te nemen terwijl ze dat zelf niet lust, dus ik ga mild zijn voor haar vanavond :D

Thnx !

Natuurlijk leeft het lieve ding nog ! Het gevecht is al 14 jaar zwaar en ze heeft een lichte voorsprong. Maar waarom denk je dat weer ben gaan trainen.

Ze heeft overigens weer punten gescoord door biefstuk mee te nemen terwijl ze dat zelf niet lust, dus ik ga mild zijn voor haar vanavond :D
met creme fraiche en kruiden??
eet ze! biefstuk is jummieeeeeeeeeeeeeeee

Dat verhaal over je vrouw serious? 14 jaar gevecht??

Nu al een 2-tal weken een ietwat zeurende rug. Persoonlijk weet ik niet zo goed hoe daar mee om te gaan. Ik kan de hele dag last hebben van mijn rug en tijdens de training voel ik er niets van. De dag er na is de pijn weg, alsof bewegen de uitkomst was, dag daarna weer terug. Na zo'n lange tijd eigenlijk hernia-pijn-vrij te zijn geweest baart me dit wel zorgen. Heb dan ook gevraagd aan mijn trainer om eens mee te lopen, mogelijk dat een van de oefeningen de boosdoener is (n.b. met die klachten zijn sommige oefeningen nu eenmaal geen aanrader). Het bezorgt me geen dip overigens aangezien de trainingen lijken te helpen juist. Zou ik nu dan toch echt een lichaam hebben gemaakt die niet meer zonder trainen kan ?

Blijft overigens wel vervelend tussen de trainingen door.

Voor wat betreft schouder: 2 dagen geleden een nogal agressieve gooi beweging gemaakt, normaliter ging ik dan kapot, nu klein zeurtje maar ook direct weer over. Ik ervaar dat als bijzonder positief.

We komen er wel ! Al gaat het langzaam.

Training voor vandaag geskipt, ja ik ben een varken, door een schokkende dag op het werk. Maar maak dit donderdag snel weer goed, maar mijn kop stond er ff niet naar.

Lastig met je rug. Ik hoop dat je trainer mogelijk iets ziet of iets kan vinden/aanpassen in je training dat het beter gaat.
Op zich is het wel fijn dat het met trainen minder wordt. Maar je kan niet altijd trainen. Soms schiet het er wel eens bij in natuurlijk. Zoals vandaag dan.. dat kan ook gebeuren. Hoop in ieder geval dat het niet te heftig was op je werk.
Maar op je rug terugkomend duim ik voor je dat hij wat ziet/bemerkt om ej te helpen.

Fijn te horen dat het met je schouder beter lijkt te gaan.
De weg is lang.. maat met jouw doorzettingsvermogen kom je er echt wel. :)

Lastig met je rug. Ik hoop dat je trainer mogelijk iets ziet of iets kan vinden/aanpassen in je training dat het beter gaat.
Op zich is het wel fijn dat het met trainen minder wordt. Maar je kan niet altijd trainen. Soms schiet het er wel eens bij in natuurlijk. Zoals vandaag dan.. dat kan ook gebeuren. Hoop in ieder geval dat het niet te heftig was op je werk.
Maar op je rug terugkomend duim ik voor je dat hij wat ziet/bemerkt om ej te helpen.

Fijn te horen dat het met je schouder beter lijkt te gaan.
De weg is lang.. maat met jouw doorzettingsvermogen kom je er echt wel. :)

Thnx !

Op werk valt wel mee, er komen wat verschuivingen, zo vertrekt mijn chef die me altijd bijgestaan heeft, altijd de vraag of er een terug komt die menselijk is natuurlijk. Dat baart me wel zorgen.
Verder ben ik aan een test onderworpen vandaag, met mijn "oude" chef er bij, die altijd heeft geroepen, jij wordt de volgende "mij". Dus pakt mss nog positief uit.

Wel een projectleider voor vies en vuil uitgemaakt tegenover de directeur...........dat waren niet echt punten.

Maar goed, dat is bijzaak, gezondheid en lekker trainen is belangrijker.

Tja.. verschuivingen op werk zijn altijd maar afwachten... je weet niet wat je terugkrijgt.. maar als ik het zo hoor zou er misschien wel een promotie in de lucht kunnen hangen?? Dat zou zeker wel positief zijn. Ik help je duimen! :)
en ja..... soms moet de waarheid ook gezegd kunnen worden... goede of slechte punten.. het hoort er helaas ook bij...

Maar het is inderdaad bijzaak... gezondheid en trainen staat voorop! Maar het is wel fijn als je het naar je zin hebt op je werk.

Geklooi op het werk kan altijd extra frustratie en stress geven. Een goede training kan de gedachten verzetten en enig soelaas geven. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt op de werkvloer.

Geklooi op het werk kan altijd extra frustratie en stress geven. Een goede training kan de gedachten verzetten en enig soelaas geven. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt op de werkvloer.

Helaas nog geen opheldering op de werkvloer, wel toegenomen spanning. Ik wacht maar af, meer kan ik niet doen. Wel de trainingen een beetje laten lopen door het gerommel, voor mij is het namelijk nog al wat. Desondanks morgen weer eens knallen. Rug voelt gelukkig al stukken beter. Klein gemauw in rechter schouder (dus de andere) maar dat komt vanuit de nek (gelukkig).

je zou alvast om je heen kunnen kijken of een plan gaan maken wat je gaat doen als de boel omflikkert?

ik zit in een soortgelijke situatie aan het einde van het jaar of halverwege volgend jaar verhuist me werk (wat nu eigenlijk al overgenomen is) naar de randstad.

is dit een log of een therapiesessie?

Terug
Naar boven