AndroidHealthClinic

Na jaren opnieuw beginnen

• Topic Starter Topic Starter
Langzaamaan begint het: blij als ik een training kan doen met mijn klachten plaats te ruimen voor gewoon: een training weer. Nu ik deze week een training heb over moeten slaan begint mijn schouder weer te etteren en heb dit eerder gezien. Door training verdwijnen de klachten weer. Althans, zo gaat dat de laatste weken, kan dan ook niet wachten op de volgende training. Inmiddels zit ik qua voeding en levenswijze ook weer op een hoger niveau (serieuzer) en durf ik voorzichtig vooruit te kijken.

Ook mede te danken aan de adviezen hier en de support !

Niet spannend om te posten in een topic, maar wilde dit graag delen.

Special thnx to JW, followers en stickies.

Ik herken het wel. Ik heb het met mijn rug. Als ik een keer niet ga heb ik last van mijn rug. Ga ik wel dan niet. dus dat uitkijken naar een volgende training is bekend.
Goed dat je ook je voeding en levenswijze weer verder oppakt. Vooruit kijken is het beste en mooiste wat je kan en wil doen. Ben dan ook blij te horen dat je het ook voorzichtig weer durft.

En ook al zeg je het is niet spannend te posten. Het is juist motiverend het te lezen! Want na alle ellende zie jij ook de toekomst weer voorzichtig tegemoet. :)
succes.

Langzaamaan begint het: blij als ik een training kan doen met mijn klachten plaats te ruimen voor gewoon: een training weer. Nu ik deze week een training heb over moeten slaan begint mijn schouder weer te etteren en heb dit eerder gezien. Door training verdwijnen de klachten weer. Althans, zo gaat dat de laatste weken, kan dan ook niet wachten op de volgende training. Inmiddels zit ik qua voeding en levenswijze ook weer op een hoger niveau (serieuzer) en durf ik voorzichtig vooruit te kijken.

Ja dat heb ik ook
als ik train dan wordt het een soort van gevoelloos denk ik
in een ritme blijven is dus heel belangrijk voor mij en ik denk ook voor jou
Volhouden man

Keep or tight, doorzetten. Er komt een moment waarop je schouder niet meer zeurt of zeikt, you're almost there

<3 oneluf (yeshomo)

Op veler verzoek:

training van vandaag (nog steeds FB maar wisseling in oefeningen)
Kilo's soms vreemd: precor

DB benchpress: 8x12 (WU) / 8x18 / 8x20 / 8x22 (zit veel meer in maar dit is zonder zeur in schouder)
DB fly's: 1x12 (WU) direct neergegooit, schouder was het er niet mee eens
Cable fly's: 8 x 25 / 8 x 27,5 / 8 x 32,5 (slow, paar seconden vasthouden, slow terug) Sneller en meer kg zijn schouders het ook nog niet mee eens.

Lat pull widegrip: 8 x 54,5kg / 8 x 57kg / 4 x 59,5kg
Cable rows (per arm): 8 x 22,5kg / 8 x 25kg / 8 x 30kg (slow)

Back extensions (hernia vind dit lekker): 3 x 20 (BW) vasthouden paar seconden
Planks straight: 3 x 1 minuut
Swissball crunches: 3 x 20
Cable rotary torso: 3 sets, gewicht ? Geen idee, afgeleid door een pracht van een milf

Legpress: 8 x 150kg / 8 x 170kg / 8 x 180kg (legpress waarbij je jezelf omhoog drukt that is)
Legextensions: 8 x 80kg / 8 x 90kg / 8 x 100kg (snap er niets van, zal mss uitvoering zijn maar voelt als een vloeitje)
Leg curls: 3 x 8 x 80kg (hier wat meer moeite mee)
Calf raises (schuin shitty ding maar iets anders hebben ze niet): 8 x 100kg / 8 x 120kg / 8 x 140kg (fietsverleden zorgt dat dit no issue is)

En dan nu, mijn zwakke punt:
Biceps DB curl: 8 x 10kg / 8 x 14kg / 4 x 14kg ...........leeg
Preacher curls (excl. EZ-bar): 8 x 15kg / 8 x 20kg / 4 x 20kg.
Straight BB curl: niet eens noemenswaardig

Triceps pull down (bar): 8 x 54,5kg / 8 x 57kg / 8 x 59,5kg
Triceps pull down reverse grip: 3 x 8 x 36kg
Triceps push down: geen idee, 3 setjes, de milf weer

Wrist curls en reverse wrist curls gedaan om het af te maken.

Geen cardio.

Wat squats tussendoor meegedaan aangezien iemand die wel kan squatten een spotter nodig had en mij in zijn rust wat techniek bij leerde. Dus JA ! er is een start. (alleen stang, eerst maar de techniek weer onder de knie krijgen)

Trainingstijd totaal: 1 uur 25 minuten.

Net beginpost gelezen en wat doorheen het topic gelezen..
Dik respect voor je man, dit is pas doorzettingsvermogen :)

en ik dacht dat ik het moeilijk had omdat ik een jaar was gestopt :D

Net beginpost gelezen en wat doorheen het topic gelezen..
Dik respect voor je man, dit is pas doorzettingsvermogen :)

en ik dacht dat ik het moeilijk had omdat ik een jaar was gestopt :D

Thnx !

Zijn nog geen grote gewichten, maar in vergelijk met klachten en slap gedoe van tijd terug al een hele verbetering.

Keep going mate. En die liggende fly's eens meer rond maken dus hoger dan je schouder starten. En de beweging omhoog richting borstbeen brengen. Als je me kan volgen.

Keep going mate. En die liggende fly's eens meer rond maken dus hoger dan je schouder starten. En de beweging omhoog richting borstbeen brengen. Als je me kan volgen.

Hoger dan schouder starten begrijp ik, wat bedoel je met rond maken ?
Voor mijn gevoel is alles wat te ver van schouder verwijdert is pijnlijk, dus sowieso al een b*ch van een oefening voor me. Al is ie lekker en zou ik graag willen.

Wat ik bedoel is dat ik start ter hoogte van mijn oren en in een ronde bewegingsbaan richting mijn borstbeen ga.
Zo wordt de schouder ontlast door de kracht van je borstspier. Je schouders doen natuurlijk altijd mee in deze oefening.

Wat ik bedoel is dat ik start ter hoogte van mijn oren en in een ronde bewegingsbaan richting mijn borstbeen ga.
Zo wordt de schouder ontlast door de kracht van je borstspier. Je schouders doen natuurlijk altijd mee in deze oefening.

Feitelijk het niet te diep "zakken" dus ?

Dan nog merk ik het, strekken van de arm komt er altijd bij kijken en die voelt nog niet prettig, maar ik wacht rustig af. Gaat steeds beter, en moet zeggen, die cables, langzaam, de t*ring wat voel je dat ! Totdat het beter gaat zeker een goede vervanger hoor.

Geen slechte training toch?
Je hebt gedaan wat je kon en als het niet kan dan stoppen geen risico.
Veel oefeningen en ook nog een milf die af en toe voor de nodige afleiding zorgt wat kan het leven mooi zijn :)
Bij mij loopt op zaterdag een negerin met een reet zo strak als een snaar
Ik kan het niet laten om daar stiekem naar te kijken maar ik ben bang dat het al lang niet stiekem is en dat ze af en toe even expres langs komt of even bukt om iets op te pakken.
Mocht je dan ergens nog pijn hebben dan ben je het snel vergeten

Geen slechte training toch?
Je hebt gedaan wat je kon en als het niet kan dan stoppen geen risico.
Veel oefeningen en ook nog een milf die af en toe voor de nodige afleiding zorgt wat kan het leven mooi zijn :)
Bij mij loopt op zaterdag een negerin met een reet zo strak als een snaar
Ik kan het niet laten om daar stiekem naar te kijken maar ik ben bang dat het al lang niet stiekem is en dat ze af en toe even expres langs komt of even bukt om iets op te pakken.
Mocht je dan ergens nog pijn hebben dan ben je het snel vergeten

:roflol:

Alle begin oppakken valt weer tegen. Je bent meer van jezelf gewend. Maar vergeet niet waar je doorheen bent gegaan en dan zet je nu toch een nette training weer. Het is niet dat jij het niet kan. Je wordt geremd door oorzaken die je liever niet hebt. En juist dat frustreert. Maar probeer het zo te zien. Het gaat weer.. er is weer een begin! en nu kan je weer met beleid op gaan bouwen rekening houdend met de pijn. Je wil meer.. en ik weet zeker dat je met geduld ook meer gaat krijgen!
Het kost tijd en je wil soms gewoon te graag. Je komt er wel. Probeer die frustratie om te zetten in een energie die je kracht geeft om dat geduld voor je lichaam op te brengen. Lastig. Maar het is te doen.

Je komt er wel. :)

Alle begin oppakken valt weer tegen. Je bent meer van jezelf gewend. Maar vergeet niet waar je doorheen bent gegaan en dan zet je nu toch een nette training weer. Het is niet dat jij het niet kan. Je wordt geremd door oorzaken die je liever niet hebt. En juist dat frustreert. Maar probeer het zo te zien. Het gaat weer.. er is weer een begin! en nu kan je weer met beleid op gaan bouwen rekening houdend met de pijn. Je wil meer.. en ik weet zeker dat je met geduld ook meer gaat krijgen!
Het kost tijd en je wil soms gewoon te graag. Je komt er wel. Probeer die frustratie om te zetten in een energie die je kracht geeft om dat geduld voor je lichaam op te brengen. Lastig. Maar het is te doen.

Je komt er wel. :)

Meso, je hebt een vrouwelijke volger, en ze is nog lief ook! Doe je beter dan ik

Dat is snel gedaan! :D
het zal nog wel heel lang duren voor ik een jongetje wordt! :p

Niet doen, dan verlies je mijn aandacht. En als er iets is wat vrouwen tegenwoordig willen......is het aandacht van de meso :D

Maar srs, wat denk je: een strak rokje waarin mijn billen uitkomen maar waarbij de voorkant mijn geslacht verraad of een flodder ding waarbij fantasie de overhand moet nemen ?

---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 18:13 ----------

Zit verdomme in mijn eigen log te trollen, moet niet gekker worden

Terug
Naar boven