MuscleMeat

Na jaren opnieuw beginnen

• Topic Starter Topic Starter
je zou alvast om je heen kunnen kijken of een plan gaan maken wat je gaat doen als de boel omflikkert?

ik zit in een soortgelijke situatie aan het einde van het jaar of halverwege volgend jaar verhuist me werk (wat nu eigenlijk al overgenomen is) naar de randstad.

Ben ik ook al aan het doen. Maar eigenlijk heb ik nooit mijn ogen dicht.
Bouwadvies is booming business aangezien de markt het nu wenst mensen in te schakelen die voor een klant de aannemer uitknijpt, hoe bot dat ook klinkt. Ben me daarin aan het verdiepen samen met een collega welke voornamelijk kantoorwerk doet. Dus samen met mijn praktijkervaring en beperkte kantoorkennis een mogelijk goede combi. Ook hebben we natuurlijk een netwerk van bekenden aangezien we beiden al 15+ jaar actief zijn in de bouw.

Verder is mijn oude baas geïnteresseerd in me als bouwbegeleider, goede uitvlucht ook.

Je werk verhuist, waarom ? Huidige plek geen markt meer of goedkopere huisvesting gevonden. Voorstel dat dependace waarbij je kan blijven zitten een optie. Zo hebben de noordelijke collega's van me hun baan kunnen behouden.

in ben uiterst trots op je meso.

als mensen hun computer stuk is dan bevestig ik dat.
bij een non profit organisatie.

ik heb idd wel is harder moeten werken voor me geld. soms moet ik wel naar me auto lopen en naar een andere locatie rijden. dus ik zit niet alleen maar.

Al zat je de hele dag op je reet, zodra je andere mensen kan helpen / of diagnose stellen ben je imo prima bezig. Ik zit ook met vlagen hele weken op kantoor duffe dingen te doen, soms met meer profit dan wanneer ik een groep polen probeer uit te leggen dat ze klote bezig zijn met hun vloerstort.

Werk = werk.

Het is nu wachten op onze uitkeringschamp: Corleone !

waarschijnlijk is hij een blokje om met zijn starlet terwijl hij tjilt op prince haar muziek.

Helaas nog geen opheldering op de werkvloer, wel toegenomen spanning. Ik wacht maar af, meer kan ik niet doen. Wel de trainingen een beetje laten lopen door het gerommel, voor mij is het namelijk nog al wat. Desondanks morgen weer eens knallen. Rug voelt gelukkig al stukken beter. Klein gemauw in rechter schouder (dus de andere) maar dat komt vanuit de nek (gelukkig).
Balen dat er geen opheldering is. Soms kan dat gewoon enorme invloed hebben op je doen en laten. Helaas maar waar.
Ik hoop dat je snel opheldering hebt.
Fijn dat je rug wat beter aanvoelt. Je andere schouder (en nek) al vast een deel spanning zijn ook.
Maar morgen lekker knallen. Misschien komt je nek en schouder dan ook weer los.
Dat had ik vandaag ook. 3 dagen zere nek en schouder en na het trainen was het weg.
Train ze morgen! :)

Balen dat er geen opheldering is. Soms kan dat gewoon enorme invloed hebben op je doen en laten. Helaas maar waar.
Ik hoop dat je snel opheldering hebt.
Fijn dat je rug wat beter aanvoelt. Je andere schouder (en nek) al vast een deel spanning zijn ook.
Maar morgen lekker knallen. Misschien komt je nek en schouder dan ook weer los.
Dat had ik vandaag ook. 3 dagen zere nek en schouder en na het trainen was het weg.
Train ze morgen! :)

Met die instelling ga ik morgen ook. Normaliter, als er wat vast zit ergens, komt dat juist door beweging los, dus neem aan dat, dat nu ook zo zal zijn.

Maar zit te overwegen om een masseuse in huis te nemen..........

Met die instelling ga ik morgen ook. Normaliter, als er wat vast zit ergens, komt dat juist door beweging los, dus neem aan dat, dat nu ook zo zal zijn.

Maar zit te overwegen om een masseuse in huis te nemen..........
Ik hoop het voor je.

Maar een masseuse.. tja.. die zou je er ook nog altijd bij kunnen nemen he! altijd lekker een goede massage! :D

Ik moet zeggen dat de jongens op werk ook zeggen dat ik goed kan masseren. Heb er wel eens een van achteren in de nek gegrepen...ze zaten me uit te dagen dat ik het niet durfde. hahah.. moet je mij niet hebben!:rolleyes: nu zitten ze elkaar te stoken als ik langsloop dat ze een massage van me hebben gehad!:D
ach ja...

guys will be guys ;)

corleone heeft het bericht gelezen maar nog geen tijd gevonden om te reageren. nog even geduld.

corleone heeft het bericht gelezen maar nog geen tijd gevonden om te reageren. nog even geduld.

Hij heeft geen werk, teert op ons geld maar vindt nergens de tijd om op ons te reageren :eek:

Echt, mijn waardering voor die kerel was al beneden vriespunt, nu nog erger !

---------- Post toegevoegd 27 April 2013 om 17:34 ----------

Ik hoop het voor je.

Maar een masseuse.. tja.. die zou je er ook nog altijd bij kunnen nemen he! altijd lekker een goede massage! :D

Ik moet zeggen dat de jongens op werk ook zeggen dat ik goed kan masseren. Heb er wel eens een van achteren in de nek gegrepen...ze zaten me uit te dagen dat ik het niet durfde. hahah.. moet je mij niet hebben!:rolleyes: nu zitten ze elkaar te stoken als ik langsloop dat ze een massage van me hebben gehad!:D
ach ja...

guys will be guys ;)

Cut the crap: wanneer kun je beginnen ?

NU! :D

Maar dan eis ik wel reiskosten en een superbiefstuk die jij zo heerlijk kan bereiden! :P

Moet je wel hierheen komen! :D
ehm.. lichte broek en fleece truitje zittend op de bank met een laptop op schoot en een bakje olijven met een wijntje naast me :o

Het is nu wachten op onze uitkeringschamp: Corleone !

Werk al terug een beetje hoor.

waarschijnlijk is hij een blokje om met zijn starlet terwijl hij tjilt op prince haar muziek.

:roflol:

Had geen zin om te reageren.:grinny:

Hij heeft geen werk, teert op ons geld maar vindt nergens de tijd om op ons te reageren :eek:

Echt, mijn waardering voor die kerel was al beneden vriespunt, nu nog erger !

:roflol::roflol:

@Corleone: goed te zien dat je weer wat werkt, al kan ik me bij het soort werk geen voorstelling maken.

Training vandaag uitgebreid met schouders !. Jawel !......schouders.
Bij benchen wederom schouder die zeurde, heel licht. Extra rotary cuff oefeningen gedaan en eigenlijk met kwade kop side raises, lateral side raises en DB shoulder press er na. Vreemd genoeg voelde mijn schouder hierna beter !
Ook de dips zijn terug, maar doe dit tussendoor, meer voor het gevoel.

Nog geen klachten nu, eigenlijk een hoopvolle training weer. Benen extra hard aangepakt, blijft voor mij lekkerste spiergroep om te trainen.

Morgen krom lopen weer.

Terug
Naar boven