mesoectosaurus
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 589
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
je zou alvast om je heen kunnen kijken of een plan gaan maken wat je gaat doen als de boel omflikkert?
ik zit in een soortgelijke situatie aan het einde van het jaar of halverwege volgend jaar verhuist me werk (wat nu eigenlijk al overgenomen is) naar de randstad.
Ben ik ook al aan het doen. Maar eigenlijk heb ik nooit mijn ogen dicht.
Bouwadvies is booming business aangezien de markt het nu wenst mensen in te schakelen die voor een klant de aannemer uitknijpt, hoe bot dat ook klinkt. Ben me daarin aan het verdiepen samen met een collega welke voornamelijk kantoorwerk doet. Dus samen met mijn praktijkervaring en beperkte kantoorkennis een mogelijk goede combi. Ook hebben we natuurlijk een netwerk van bekenden aangezien we beiden al 15+ jaar actief zijn in de bouw.
Verder is mijn oude baas geïnteresseerd in me als bouwbegeleider, goede uitvlucht ook.
Je werk verhuist, waarom ? Huidige plek geen markt meer of goedkopere huisvesting gevonden. Voorstel dat dependace waarbij je kan blijven zitten een optie. Zo hebben de noordelijke collega's van me hun baan kunnen behouden.

nu zitten ze elkaar te stoken als ik langsloop dat ze een massage van me hebben gehad!