AndroidHealthClinic

Na jaren opnieuw beginnen

Dat klinkt echt super! Zo zie je maar dat training het ook beter kan laten voelen!
Ik hoop voor je dat dat zo blijft. :)

en morgen.. ach.. massage?? :rolleyes::p

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag DE test: wat heeft schouders trainen van gisteren gedaan.........?

Minder last van schouders en spierpijn ! Had niet beter gekunnen !
Sportschool morgen dicht verd*mme dus proberen thuis wat te doen.

Dat klinkt super! :) Ik hoop dat het zo doorzet voor je.

geloof dat ik het heb overgenomen. :(

Shitty training vandaag. Niet dat het niet ging, maar moest rap weer thuis zijn daar mijn vrouw met de kleine nog even weg moesten. Dus split voor vandaag en morgen.

Cijfers voor benen wederom, snap er niets van, maar voor mijn doen, prima !

Walking lunges, geen idee hoever, BB met 10 aan weerszijden, 35 totaal.
Legpress 3 sets 140kg, lies irriteerd dus niet verhoogd. Tegenvaller aangezien de 180kg te doen is, maar beter iets dan 3 weken niets.
Leg extension: PR op 110kg op 8 reps (kan dus hoger :)) ! (training vandaag met instructeur van mijn oude gym, uitvoering was prima, dus lekker idee)
Calf raises, seated: 140kg, 3 sets, 8 reps, 3 tot 4 seconden vasthouden bovenin.

Borst wat minder, alles bezet en dus aangewezen op DB rek tot 16 kilo, daar kun je dus geen zak mee. Morgen maar.

Overigens pissed dat onze gym is overgenomen door Basic Fit, daar zat ik dus echt NIET op te wachten.

Balen dat het niet lekker ging met de training.
Maar zeker niet onaardig he!
wel balen van je lies. Maar daar kom je echt wel weer op hoor! die 180kg! jou kennende! :)

Morgen dus verder he.

weet je al wat meer van je werk?

Balen dat het niet lekker ging met de training.
Maar zeker niet onaardig he!
wel balen van je lies. Maar daar kom je echt wel weer op hoor! die 180kg! jou kennende! :)

Morgen dus verder he.

weet je al wat meer van je werk?

Thnx !

Natuurlijk komen we snel terug op 180, kleine irritatie even maar zal snel wegtrekken, overigens nu al geen last meer van. Vanavond maar weer eens kijken wat hij doet (toch snelle training doen weer).

Werk is nog steeds een vraagteken, wordt steeds vreemder allemaal ook, dus tja: afwachten maar.

Dat laatste bericht is naatje. Dus een beetje in onwetendheid. Is niet goed voor het humeur en dat gata dan je training weer beïnvloeden.

goed dat je weggaat bij basic fit, ****ing slecht voor je mannelijkheid zo'n healthcenter. voor je het weet loop je in een skinniejeans, draag je een tshirt met inkijk en beginnen er gaten te vallen in je bakkenbaarden.

Die leggextention 110 kg is in ieder geval niet verkeerd
Dat je een keer een oefening niet max kan doen... so what - bezig blijven is goed dus dan maar wat minder gewicht
Schouders zullen best nog wel een beetje blijven zeuren maar daar kom je vast wel door heen
Werksituatie is natuurlijk klote (heb het zelf 2 jaar geleden meegemaakt en dat is niet goed voor je stress)
hou je rustig en blijf je af reageren op de ijzers

Thnx !

Natuurlijk komen we snel terug op 180, kleine irritatie even maar zal snel wegtrekken, overigens nu al geen last meer van. Vanavond maar weer eens kijken wat hij doet (toch snelle training doen weer).

Werk is nog steeds een vraagteken, wordt steeds vreemder allemaal ook, dus tja: afwachten maar.
Fijn dat je er al geen last meer van had. Hoop dat je training vanavond goed was!

Balen van je werk... Hoop dat er snel meer duidelijkheid is. Want dat werkt toch op je humeur lijkt me.

3 trainingsdag op rij vanmorgen: dit keer echt volledig zonder klachten, geen zeurende lichaamsdelen en al helemaal geen pijn (op de goede na dan).
Armen wat zwaarder kunnen pakken weer. Schouders nog even meegenomen, ging allemaal prima.
Morgen rug en benen en hopelijk motivatie om een half uurtje cardio te doen.

Morgen nog en dan 4 dagen op rij kunnen trainen inmiddels (spiergroep wel steeds 1 dag rust gegeven, dus voor deze dagen van FB afgestapt)

Lekker man,..!

Superfijn dat te horen! :)

Fijn dat het zo lekker gaat. Niet te snel doen nu he.
En waarom cardio??

En waarom cardio??

Psychisch iets........aangezien ik wel weet hoe het werkt met voeding en KT etc, maar mijn logica wijkt regelmatig af van hetgeen ik diep van binnen wel weet. Dus morgen beetje cardio zal mijn gemoedstoestand goed doen. En anders ben ik ook weer zo snel terug thuis :D

Normaal gezien die ik geen cardio, heb daar een hekel aan en was op den duur zo erg dat ik geen zin meer had om naar de gym te gaan, dus geschrapt ! Wel fiets ik regelmatig zo een stuk met de kleine, soms naar het werk, dus beetje zit er wel in hoor.

---------- Post toegevoegd 4 May 2013 om 14:15 ----------

En waarom cardio??

Btw: te snel doe ik zeker niet, enige wat ik met die 4 dagen doe is mijn normale FB splitten en de spiergroepen die ik op die dag pak uitbreiden met 1 of 2 oefeningen meer, met meer rust ook.

Training vandaag, als gezegd EN mijn favoriet: benen. Rug en schouders ook (geen beste combi, maar wilde even aftasten wat mijn schouders deden nadat ik tijdens lat wederom 0 komma 0 last had). Rug ging heerlijk, normaal zit dat halverwege mijn FB, deze keer als eerste en hiermee geleerd dat ik toch echt wat meer moet wisselen in volgorde van spiergroepen. Toen benen, zelfs voor de 3e keer voorzichtig squats gedaan weer, ik was de enige in de gym zo ongeveer, dus durfde het aan om techniek te trainen zonder gewicht. Ging prima, zelfs aangedurft om te eindigen met 40kg (excl. BB) en voor mezelf best een overwinning gezien mijn angst op terugkeer hernia klachten. Zwaarder ga ik niet, zeker het eerste halfjaar niet, enkel als aanvulling op mijn normale training.

Schouders ging zeer goed, enkel DB shoulder press maar 1 setje gedaan, voelde toch nog iets teveel van het goede. Gestaakt aangezien ik niet weer terug wil vallen.

Weer een stapje in de goede richting !

Mezelf beloond met een ijsje (samen met ijsje voor kleine) in het zonnetje, op het terras.

Barbell Upright Rows doen hun werk nu al...........damnit.

Laatst bewerkt:
Klinkt als een super vooruitgang zo! Keep it going, gewoon naar je lichaam blijven luisteren :)

Klinkt echt heel goed!

Goede stappen ook met de squats. Kan me voorstellen dat je liever voorzichtiger bent nu. maar het klinkt als een hele stap vooruit! :thumb:

Hoe moeilijk ook... techniek is belangrijker dan gewicht he! dus super!

Goed geluisterd naar je lichaam met de DB shoulder press! Dat is het belangrijkste om te doen. :)

lekker he een ijsje. hier ook. :o weliswaar waterijs.. maar na een wandeling ook lekker!
en welverdiend!
Keep it up!

Kan je helaas geen karma geven.. zou het graag willen!

Terug
Naar boven