XXL Nutrition

Na jaren opnieuw beginnen

• Topic Starter Topic Starter
Klinkt echt heel goed!

Goede stappen ook met de squats. Kan me voorstellen dat je liever voorzichtiger bent nu. maar het klinkt als een hele stap vooruit! :thumb:

Goed geluisterd naar je lichaam met de DB shoulder press! Dat is het belangrijkste om te doen. :)

lekker he een ijsje. hier ook. :o weliswaar waterijs.. maar na een wandeling ook lekker!
en welverdiend!
Keep it up!

Thnx, het was overigens een roomijsje, kinderijsje ook, krijg je leuk "monsterbekertje" bij, ijs smaakt goed dus denk pak ik die ook, kleine mooi 2 monsterbekertjes mee naar huis. (mochten we eigenlijk niet meenemen, maar doe ik altijd wel)

Thnx, het was overigens een roomijsje, kinderijsje ook, krijg je leuk "monsterbekertje" bij, ijs smaakt goed dus denk pak ik die ook, kleine mooi 2 monsterbekertjes mee naar huis. (mochten we eigenlijk niet meenemen, maar doe ik altijd wel)
hahhaa.. kan zo lekker zijn he! soms vind ik het wel jammer dat ik er niet tegen kan...lactose he.. maar vers perenijs is ook zo lekker! en citroen! hahaha
Leuk om zo een herinnering te hebben voor de kleine! en ach.. er mag zoveel niet he!;)

Toch even laten weten hoe mijn schouder het houdt na 4 dagen op rij en na schoudertraining.....

Lichte irritatie, maar het soort wat ik al eens eerder had en ook zomaar weg kan zijn.
Dus morgen bij training even ontzien.

Wel loop ik krom door benentraining (kan ook door combi met 7 uur autorijden van vandaag zijn), zelfs me reet doet zeer als de neten. En huge opgefokte traps daar upright row geen standaard ding is (nog niet) in training.

Maar resume: beste good feeling the day after.

Klinkt goed! Ik hoop dat die lichte irritatie in je schouder heel snel wegtrekt.
En ja... benen zwaar aangepakt he.. en dan stilzitten in de auto... ik herken die combi wel dat het last gaat geven. :D

Hoop dat het zo doorzet! :)

Volgens mij hebben meerdere oudjes, inclusief ikzelf, last van delayed pain in the ass van de beentraining.
Maar dan wel als teken van de juiste intentie. Dusssssssssssss

Ik heb ook altijd last van pain in the ass na benentraining.

Moet je eens lunges proberen, kun je de volgende dag niet meer zitten om te poepen :D

Toch even laten weten hoe mijn schouder het houdt na 4 dagen op rij en na schoudertraining.....

Lichte irritatie, maar het soort wat ik al eens eerder had en ook zomaar weg kan zijn.
Dus morgen bij training even ontzien.

Wel loop ik krom door benentraining (kan ook door combi met 7 uur autorijden van vandaag zijn), zelfs me reet doet zeer als de neten. En huge opgefokte traps daar upright row geen standaard ding is (nog niet) in training.

Maar resume: beste good feeling the day after.

Man dit virus zit zeker in de lucht want mijn reet doet ook pijn van de beentraining
Vandaag tig keer een trap op moeten lopen en dan weet jij wel waar ik steeds last had
Maar als ik door de regels door lees dan gaat het goed met je

Klinkt goed! Ik hoop dat die lichte irritatie in je schouder heel snel wegtrekt.
En ja... benen zwaar aangepakt he.. en dan stilzitten in de auto... ik herken die combi wel dat het last gaat geven. :D

Hoop dat het zo doorzet! :)

Vooral voor schouders ook lekker, ik stuur doorgaans met linker arm, dus de pijnlijke schouder. Die lange tijd horizontaal houden was niet zo slim.

Volgens mij hebben meerdere oudjes, inclusief ikzelf, last van delayed pain in the ass van de beentraining.
Maar dan wel als teken van de juiste intentie. Dusssssssssssss

Ik ervaar het best als prima eigenlijk. Ik denk dat het komt doordat ik al een goddelijke kont heb van mezelf en dat die nu niet snapt waarom hij nog aan de bak moet :D

Ik heb ook altijd last van pain in the ass na benentraining.

Moet je eens lunges proberen, kun je de volgende dag niet meer zitten om te poepen :D

Lunges zitten er regelmatig bij, en true wat je zegt. Die voel je de dagen er na wel.

Man dit virus zit zeker in de lucht want mijn reet doet ook pijn van de beentraining
Vandaag tig keer een trap op moeten lopen en dan weet jij wel waar ik steeds last had
Maar als ik door de regels door lees dan gaat het goed met je

Gaat prima, alleen vandaag toch wel last van mijn schouder weer. Het teken dat 4 dagen op rij, ook al was het met split en rust voor schouders iets teveel van het goede was. Een goed leerschool dus.

ik heb ook met enige regelmaat last van me anus, tot bloedens toe helaas :(

Squats !!!!!!!!!

Na geweldige ochtendtraining gisteren.......5,5 uur in de tuin gewerkt. Dus continue door de benen en omhoog etc. Allemaal minisquats, lunges etc. Gelukkig had ik tijdens training gewoon weer benen meegenomen. Ik kan jullie verzekeren dat, dat, in combinatie met tuinarbeid resulteert in het meest krom lopen van een meso aller tijden.

Wat doen we dus morgen......

TRAINEN !

Squats !!!!!!!!!

Na geweldige ochtendtraining gisteren.......5,5 uur in de tuin gewerkt. Dus continue door de benen en omhoog etc. Allemaal minisquats, lunges etc. Gelukkig had ik tijdens training gewoon weer benen meegenomen. Ik kan jullie verzekeren dat, dat, in combinatie met tuinarbeid resulteert in het meest krom lopen van een meso aller tijden.

Wat doen we dus morgen......

TRAINEN !

gewoon zeggen dat je bubba even hebt opgezocht, dan begrijpen ze t wel

Hahhaa.. nou je hebt dus dubbel zo hard gewerkt gisteren he!
Morgen met trainen zal het vast beter gaan!
en ach krom lopen zal toch wel meevallen toch??

Forgot to mention........als jullie trouwe volgers weten ben ik voorzichtig met borsttraining. Gisteren toch (eigenwijs) gekeken wat mijn schouders doen bij iets verhogen gewicht. Nog steeds een gewicht wat niets voorstelt, maar 26kg per DB gaf me dit keer geen klachten. Ik kijk dit even een weekje of 2 aan voor weer te verhogen. Qua kracht prima te doen, gewoon keurig set 8 reps. (22-24-26 daarvoor, allen 8 reps).

Ook dat weer een goede twist.

Die 26kg db chest presses zijn voor mij wel max, voor nu. Dus je bent mij al bijna voorbij, terwijl je voorzichtig bent.

Die 26kg db chest presses zijn voor mij wel max, voor nu. Dus je bent mij al bijna voorbij, terwijl je voorzichtig bent.

Verdomme dan moet er iets mis zijn met mijn uitvoering. :)

Het gaat erg makkelijk moet ik zeggen. Weet niet of dat iets te maken heeft met mijn 5 jaar BB geschiedenis van lang geleden. Borst altijd goed punt geweest ook.

Be aware Ron, another semi-oldie is working his way up :D

Maar Ron, ik moet nog maar kunnen zeggen als ik wat ouder ben, laten we zeggen, jouw leeftijd, dat ik nog steeds sport.........nog altijd diep respect bro

Verdomme dan moet er iets mis zijn met mijn uitvoering. :)

Het gaat erg makkelijk moet ik zeggen. Weet niet of dat iets te maken heeft met mijn 5 jaar BB geschiedenis van lang geleden. Borst altijd goed punt geweest ook.

Be aware Ron, another semi-oldie is working his way up :D

Maar Ron, ik moet nog maar kunnen zeggen als ik wat ouder ben, laten we zeggen, jouw leeftijd, dat ik nog steeds sport.........nog altijd diep respect bro

:rolleyes: Nice van je. En ja het zal je 5 jaar ervaring zijn.
Tja wat kan ik zeggen, laat begonnen. Maar niet minder hooked. Ik werk er hard voor en vind het rete leuk.
Hoop klaar te zijn voor de YBF, we shall see.
Aan de andere kant mijn ego hoort niet in de gym thuis. Knalleh kan met elke gewicht. :p

:rolleyes: Nice van je. En ja het zal je 5 jaar ervaring zijn.
Tja wat kan ik zeggen, laat begonnen. Maar niet minder hooked. Ik werk er hard voor en vind het rete leuk.
Hoop klaar te zijn voor de YBF, we shall see.
Aan de andere kant mijn ego hoort niet in de gym thuis. Knalleh kan met elke gewicht. :p

Precies man ! Iemand die met inzet en kennis traint, ook al benched ie net 10 kg waardeer ik meer dan een petje die met foute form teveel pakt en wss tegen dat ie mijn leeftijd heeft kreupel als de neten is.

We zijn gewoon lekker bezig !

Terug
Naar boven