Wvederom pijnloze training mogen hebben vanochtend. Qua gewicht alles iets omhoog om na 2 weken plastic te kijken hoe de schouders het doen. Prima zo, 5 kilo op alles er bij. Doch nog steeds ver onder kunnen, maar wil niets forceren. Liever 20kg per dumbbell, dumbbellpresses dan geen presses.
Wel aparte ervaring naar benen toe. Normaliter doe ik lunges met BB, ja vanuit squatrek !. BB's bezet dus DB's gepakt. Hierna legpress gedaan. Lies gebied raakte geïrriteerd bij 3e setje legpress. Mogelijk wat te maken met andere uitvoering lunges ? Licht setje erna met voeten wat verder uit elkaar gaf vreemd genoeg minder irritatie, zou het tegenovergestelde verwachten eigenlijk.
Vrouwlief overigens een nieuw trainingsmaatje gefixed gisteravond, voor op de donderdag en/of vrijdag, haar 23 jarige hulk neefje. 1.65m. en huge as hell. Ondanks zijn leeftijd vrij ervaren dus sta open voor zijn advies. Een spotter er bij dus voor mijn start met squaten ! Kan niet wachten.
Al met al prima. Sorry maar ik moet bekennen, heb ook wat cardio gedaan, 20 minuten. Omdat het kan.
Ik beloof verbetering !
@grosje: mits de onderbroek aan blijft heeft ze zich bereid gevonden je geheel vrijblijvend een massage te geven. Denk dat ze behoefte heeft aan een ervaren man.