AndroidHealthClinic

Naar binnen draaien dumbbells tijdens dp

Veel mensen doen het voor het psychologisch effect. Ze denken omdat andere mensen het doen dat ze het ook moeten doen. Je handen komen idd dichter bij elkaar.. maar welk nut heeft dit voor de rom? Vanaf als je handen voorbij je schouders zijn, kost het zo goed als geen enkele extra moeite voor je borst om die handen dichter bij elkaar te krijgen. Je hebt ook mensen die die draai met hun polsen niet maken maar de gewichten zo luid mogelijk tegen elkaar knallen bovenaan. Ieder z'n ding dus.

Het beste aan de dumbbell bench press is dat het veel minder stress op de polsen veroorzaakt. Mensen met dunne of zwakke polsen hebben er dus wat aan.

Welk nut heeft dit voor de ROM? wat heeft dat er mee te maken?
Vanaf als de handen voorbij de schouders zijn.......Wat heeft dat er mee te maken?

Je gebruikt een quote maar je leest het niet? Ik heb uitgelegd welk nut het dient. Dus lees je quote nog eens een keer.

Welk nut heeft dit voor de ROM? wat heeft dat er mee te maken?
je zegt "de handen dichter bij elkaar krijgen" Dat zorgt dus voor een grotere ROM, maar aan die grotere ROM heb je eigenlijk dus nix.

Vanaf als de handen voorbij de schouders zijn.......Wat heeft dat er mee te maken? Je zegt "de handen dichter bij elkaar krijgen" Als je je handen dichter bij elkaar brengt passeren ze dus je schouders..

Je gebruikt een quote maar je leest het niet? Ik heb uitgelegd welk nut het dient. Dus lees je quote nog eens een keer.

Ik heb het dus wel gelezen, maar het heeft volgens mij zo goed als geen nut. Dat is ook de reden waarom ik het niet doe. Je zou bijvoorbeeld gewone flies kunnen doen als je toch liever met de handpalmen volledig naar elkaar toe traint. Ik vind het persoonlijk beter dan al die combo-oefeningen.

dat doe je maar bij flyes.. DB press blijft DB press en flyes blijven flyes..
kunnen we wel een mooie combi oefening verzinnen uiteraard, maar daar schieten we niks mee op..

load of bullcrap dus imo.

Terug
Naar boven