AndroidHealthClinic

Nadelen van BB?

- Kleren die je niet meer past
- Stricte tijden eten (doe ik toch niet aan, helemaal geen zin in)
- Je Sociaal leven gaat achteruit
- Weinig tijd voor school
- Slecht beroep hebben (nee, ik werk nog niet, maar de meeste BB'ers zijn niet eenmaal Juristen of artsen)

- Kleren die je niet meer past
- Stricte tijden eten (doe ik toch niet aan, helemaal geen zin in)
- Je Sociaal leven gaat achteruit
- Weinig tijd voor school
- Slecht beroep hebben (nee, ik werk nog niet, maar de meeste BB'ers zijn niet eenmaal Juristen of artsen)

...

Dat is een stereotype. Maar dat is geen nadeel van het bodybuilden. Tis niet alsof je baas ineens zegt:"Je bent ontslagen, jij vieze bodybuilder!"

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kan je nou serieus op zo'n vraag ingaan. De enige mensen hier die echt last hebben van bovengenoemde vraagstukken zijn op 1 hand te tellen en slapen nu wss.

Volgens mij is dit niet zo'n rare/domme vraag. ;)
Zal niet weten waarom je hier niet serieus op in kan gaan.

Snel zweten met warm weer

Zijn genoeg BB die management functie hebben.
Check ibo.

Nadeel is voeding, maar doe ik met liefde.

je eigen reet niet meer af kunnen vegen, een verschrompelde balzak, kleine pik, verrotte lever, hartaandoening, haaruitval, puisten, erectie problemen, onvruchtbaarheid, roidrage, depressies, zelfmoordneigingen,sociaal isolement enz.

Maar t is t allemaal dubbel en dwars waard.

Haha jij hebt kleine lul?
Lullig

Hoe kan je nou serieus op zo'n vraag ingaan. De enige mensen hier die echt last hebben van bovengenoemde vraagstukken zijn op 1 hand te tellen en slapen nu wss.

Wat een negativistisch mannetje ben jij zeg.
Als je niks te melden hebt post dan niet.

OT: Over m´n schouder kijken wordt moeilijker, scheren ook.
Kleren die te klein worden.

Pomp in biceps na lang telefoneren.
Het k*tte gevoel als je een maaltijd mist, door een factor die buiten je macht ligt.
Kost veel geld

Maar je krijgt er ook wel veel voor terug:)

Moeite met trap lopen, nadat je na lange tijd weer hebt gesquat.

Dat ken ik wel.
Steeds wisselen van hand haha

hahahah die heb ik ook:p
ot: veel zweten!! woog 3 jaar geleden 60kg, nu 97. Toen zweette ik echt bijna nooit. Nu als ik me douch, erna moet ik altijd een ventilator op maximum zetten omdat ik van de warmte in de badkamer anders direct terug begin te zweten.

Met name reetzweet, en okselzweet. Daarna maak ik me er druk om en volgt voorhoofdzweet + rugzweet vanzelf:o

de spuitplekken
striae

hahahah die heb ik ook:p
ot: veel zweten!! woog 3 jaar geleden 60kg, nu 97. Toen zweette ik echt bijna nooit. Nu als ik me douch, erna moet ik altijd een ventilator op maximum zetten omdat ik van de warmte in de badkamer anders direct terug begin te zweten.

Met name reetzweet, en okselzweet. Daarna maak ik me er druk om en volgt voorhoofdzweet + rugzweet vanzelf:o

Erg is dat hè.. Ben zelf in een jaar 20kg aangekomen. En zweet me de t*ring altijd. Borst zweet en hoofdzweet zijn het ergst tijdens het werken vind ik.

Collega's die je raar aankijken als je gevulde koeken afslaat en een shake maakt.

Terug
Naar boven