XXL Nutrition

Nadelen van BB?

Kan ook.. maar heb ik geen zin in. :p

Gebruik gewoon 2 t-shirts van afgelopen jaar, passen nog goed. Maar blijft gewoon helemaal plakken

Komt gewoon omdat je je behendigheid minder hebt getraind dan je spieren:D

Hoe moet je je behendigheid dan trainen? Zou wel terug een stuk leniger en sneller willen worden in ieder geval.

Edit: je bedoelt op piano? Ja dat heb ik idd wel wat verwaarloosd de laatste jaren :o

Laatst bewerkt:
snel en veel zweten, zeker met de temperaturen van deze zomer

Inderdaad, vooral rond de buik en mijn (onder)rug. Elke train dag is het weer een strijd om die k*t t-shirt uit te krijgen :(.

Probeer hem eens gewoon op te trekken, beginnende langs de voorkant, tot borsthoogte en daarna pak je hem in je kraag en doe je hem over je. Zo lukt het erg snel bij mij :).

zweten en schijten

Collega's die denken dat je van de beveiliging bent in plaats van de systeembeheerder...

:verneder:

Dat zelfs de meeste kleine ecto breed probeert te lopen wanneer je ze tegenkomt.
Dat er ecto's zijn die trainen en gebruiken, dat tegen iedereen vertellen waardoor jij in de ogen van sommige wel moet gebruiken.
Als er iets getild moet worden ben je de altijd de pineut.

ROFL :D

OT: Ben nog niet zo lang bezig elke dag je aan je eetschema houden is vrij irritant en ook dat ik nu elke dag al 2x moet schijten. Oh, en die irritante vragen van "Eet je nu weeral?".

beest!

Hoe moet je je behendigheid dan trainen? Zou wel terug een stuk leniger en sneller willen worden in ieder geval.

Edit: je bedoelt op piano? Ja dat heb ik idd wel wat verwaarloosd de laatste jaren :o

Behendigheid, lenigheid, snelheid en coordinatie kun je met allerlei sporten beoefenen. Ik zou gewoon goed rekken en behendigheids en snelheids en coordinatie oefeningen doen. Jammer genoeg word dit bij krachtsporten verwaarloosd.

Ik zelf doe als "sport" naast krachtsport nog dansen, en dan geen moderne dans ofzo, maar popping, locking en wat breaking:). Ook hierbij is lenigheid, snelheid en coordinatie extreem belangrijk dus dat train ik hier automatisch mee:D

Als je oefeningen zoekt zul je zelf even moeten googlen oid:D

Behendigheid, lenigheid, snelheid en coordinatie kun je met allerlei sporten beoefenen. Ik zou gewoon goed rekken en behendigheids en snelheids en coordinatie oefeningen doen. Jammer genoeg word dit bij krachtsporten verwaarloosd.

Ik zelf doe als "sport" naast krachtsport nog dansen, en dan geen moderne dans ofzo, maar popping, locking en wat breaking:). Ook hierbij is lenigheid, snelheid en coordinatie extreem belangrijk dus dat train ik hier automatisch mee:D

Als je oefeningen zoekt zul je zelf even moeten googlen oid:D

Thx!

Zou zelf ook nog graag een paar dansen willen leren, maar dan meer richting salsa en zo. Naar het schijnt ben je ook geen echte man als je geen enkele dans kan, je niet met je heupen kan shaken en zo en met je kont kan schudden en daar suck ik eig best in. :o

Laatst bewerkt:
Mijn nadelen:
Pashokjes, (veel pas ik niet in)
Openbare toiletten met die afscheidingen links en rechts, (moet ik vaak schuin in staan vanwege armen/schouders)
Broeken, (grote been omtrek zorgt voor extreem lange ppen en hele wijde taille)
Jassen, (heel veel leuke jassen lukken niet, van de winter blazer gekocht XXL en moet op een rare manier erin komen wil het lukken. groter hadden ze wel, maar mijn handen komen niet onder mijn knieën)
Shirts/overhemden, (passen heel vaak niet of ik moet van die rare k*tmaten nemen.)
Zwembad kleedkamer, (ging vroeger nog lekker met zijn tweeën, nu allang niet meer.)
De wc van mijn schoonmoeder, (ruimte te klein om op te kakken)
Door drukke straat lopen, (je beukt 90% weg, sorry mensen!)
Kleding winkels, (moet vaak hoofdpaden nemen omdat ik niet tussen die rekjes doorpas, of ik moet met mijn handen omhoog en buik goed ingetrokken zijwaarts erdoorheen lopen.)
De lift bij Kriel thuis :D (kan maar 150kg hebben toch mart? Ik weet wel dat die lift heel snel aan zijn max zit :D)

Meer nadelen denk ik nog niet... Oh ja!
In een eetgelegenheid altijd op een hoekje zitten. Tussen mensen in zitten is een no-go!

Mijn nadelen:
Pashokjes, (veel pas ik niet in)
Openbare toiletten met die afscheidingen links en rechts, (moet ik vaak schuin in staan vanwege armen/schouders)
Broeken, (grote been omtrek zorgt voor extreem lange ppen en hele wijde taille)
Jassen, (heel veel leuke jassen lukken niet, van de winter blazer gekocht XXL en moet op een rare manier erin komen wil het lukken. groter hadden ze wel, maar mijn handen komen niet onder mijn knieën)
Shirts/overhemden, (passen heel vaak niet of ik moet van die rare k*tmaten nemen.)
Zwembad kleedkamer, (ging vroeger nog lekker met zijn tweeën, nu allang niet meer.)
De wc van mijn schoonmoeder, (ruimte te klein om op te kakken)
Door drukke straat lopen, (je beukt 90% weg, sorry mensen!)
Kleding winkels, (moet vaak hoofdpaden nemen omdat ik niet tussen die rekjes doorpas, of ik moet met mijn handen omhoog en buik goed ingetrokken zijwaarts erdoorheen lopen.)
De lift bij Kriel thuis :D (kan maar 150kg hebben toch mart? Ik weet wel dat die lift heel snel aan zijn max zit :D)

Meer nadelen denk ik nog niet... Oh ja!
In een eetgelegenheid altijd op een hoekje zitten. Tussen mensen in zitten is een no-go!

Whahahahaha :D

Dat zijn idd nadelen maar ze zijn wel hilarisch xD

Sorry :p

• Passende kleding vinden, standaard maten zijn alleen voor standaard mensen, mijn maten zijn er bijna nooit of veel te duur.
  • Verhuizingen: Je staat altijd bovenaan de telefoonlijst als het weer zo ver is.
  • Mensen die meer gaan provoceren als je er bij bent, en als het vuur te heet onder hun voeten word, dan duwen ze jou naar voren.
  • Veel wassen: Cardio smorgens, KT savonds, steeds weer trainkleding en een handdoek.
  • Twee keer per dag douchen gaat soms ook de keel uit hangen.
  • Altijd maar op je eiwitten letten: Je voelt je soms net een vrouw die niet zonder handtas de deur uit gaat, ga je ergens heen, dan is het nooit zonder je shakebeker.
  • Bellen na een biceptraining: Onmogelijk voor langer dan 2 minuten.
  • Eelt op je klauwen: kan soms minder prettig voor het vrouwtje zijn in bed, echt een mood-killer.
  • Iedereen wil maar met je "stoeien", of even een por of een beuk geven, want jij kan daar toch wel tegen? Zo'n vent als jij? Haha! *BAF* ....motherf... :mad:

Laatst bewerkt:
  • Passende kleding vinden, standaard maten zijn alleen voor standaard mensen, mijn maten zijn er bijna nooit of veel te duur.
  • Verhuizingen: Je staat altijd bovenaan de telefoonlijst als het weer zo ver is.
  • Mensen die meer gaan provoceren als je er bij bent, en als het vuur te heet onder hun voeten word, dan duwen ze jou naar voren.
  • Veel wassen: Cardio smorgens, KT savonds, steeds weer trainkleding en een handdoek.
  • Twee keer per dag douchen gaat soms ook de keel uit hangen.
  • Altijd maar op je eiwitten letten: Je voelt je soms net een vrouw die niet zonder handtas de deur uit gaat, ga je ergens heen, dan is het nooit zonder je shakebeker.
  • Bellen na een biceptraining: Onmogelijk voor langer dan 2 minuten.

+1 goede punten, waar ik mezelf ook in herken. Heb nog geen pics van je gezien centaur of heb je ze nooit gepost?

Een ander nadeel van bb is de spierpijn in me benen als ik een weekje geen benen heb getraind. Ik loop dan minstens een paar dagen mank

Laatst bewerkt:
zweten met dit weer.
op het werk vragen of je dat zware klusje even wil doen.
broeken die te klein worden. (of je benen te groot)
t-shirt uit krijgen na het trainen. wat geen doen is.

zweten met dit weer.
op het werk vragen of je dat zware klusje even wil doen.
broeken die te klein worden. (of je benen te groot)
t-shirt uit krijgen na het trainen. wat geen doen is.

Vraag ik altijd aan me ma haha! Al dat zweet wat erop geplakt is, niet leuk.

Nee, geen pic's

- Het eten, heel groot nadeel :mad:
- Alle shirts hebben in verhouding te kleine mouwen
- Als je echt groot bent komt het volgens andere vooral door anabolen of genen, ze weten namelijk niet dat hard werken bestaat.

Laatst bewerkt:
  • Iedereen wil maar met je "stoeien", of even een por of een beuk geven, want jij kan daar toch wel tegen? Zo'n vent als jij? Haha! *BAF* ....motherf... :mad:

Inderdaad, loop je rustig meteen paar vrienden ergens krijg jein eens een paar klappen op je arm. Dan denk ik ook telkens ja wtf zou je het leuk vinden als ik op je arm ga rammen of je om de 10min ff ga squatten voor een setje.

Ohja sinds ik iemand heb gesquat moet ik het elke week doen als ik met ze mee uitga, het zou een plus punt zijn als ik eens wat chicks op zou mogen tillen maar nee.

En iedereen die in mn arm knijpt is ook irritant, mn armen zijn net 39cm dus echt niet groot. Vooral als het vriendinnen zijn, ik zal ze eens terug knijpen in hun kont of t**ten:rolleyes:

Terug
Naar boven