AndroidHealthClinic

Nadelen van BB?

Dat zelfs de meeste kleine ecto breed probeert te lopen wanneer je ze tegenkomt.
Dat er ecto's zijn die trainen en gebruiken, dat tegen iedereen vertellen waardoor jij in de ogen van sommige wel moet gebruiken.
Als er iets getild moet worden ben je de altijd de pineut.

ik zeg altijd dat ik last van m'n rug heb en niet zwaar mag tillen...
Scheeld je 'n hoop werk!
Zowiezo zeg ik trouwens altijd dat ik iets niet kan...
Eerder nog wel eens 2dagen staan schilderen om dat ik met m'n grote bek zei dat ik dat wel vaker had gedaan!

ik zeg altijd dat ik last van m'n rug heb en niet zwaar mag tillen...
Scheeld je 'n hoop werk!
Zowiezo zeg ik trouwens altijd dat ik iets niet kan...
Eerder nog wel eens 2dagen staan schilderen om dat ik met m'n grote bek zei dat ik dat wel vaker had gedaan!
Ik leef met je mee bradda, ik een week.

Bij mijn vorige baan vroeg mijn chef serieus of ik een electromotor van pakweg 150 kg een paar trappen naar beneden wou tillen de mafkees!
Uiteindelijk hebben we die motor dus met een kettingtakel en 4 man verplaatst.

Ben je mietje?:P

k heb zelf tot nu toe weinig nadelen ervaren van het hele BB gebeuren. Heb me nog nooit zo goed gevoelt.
't schijten wordt wel btj vervelend af en toe maja wat moet dat moet,en t gevoel erna is altijd wel flex :)

ergste vind ik als je gewoon lekker op vakantie bent dat iedereen opeens met je op de foto wil, of het leuk vind om zo maar een foto van je nemen terwijl je gewoon ergens loopt of zit te eten. en als je op het strand ligt of aan een zwembad dat mensen constant naast je bedje staan.

de reacties van kinderen vind ik dan altijd wel weer vertederend, die zijn zo lekker eerlijk :)

ergste vind ik als je gewoon lekker op vakantie bent dat iedereen opeens met je op de foto wil, of het leuk vind om zo maar een foto van je nemen terwijl je gewoon ergens loopt of zit te eten. en als je op het strand ligt of aan een zwembad dat mensen constant naast je bedje staan.

de reacties van kinderen vind ik dan altijd wel weer vertederend, die zijn zo lekker eerlijk :)

Ik snap die mensen wel, ik wil ook wel eens een 91 jarige met zulke stats irl zien.;)

Als ze een foto nemen zonder dat je het wilt stap je op ze af. Als er iemand van 118kg op je afkomt schrik je wel even geloof ik :D

Gewoon dat ik toch een stuk lomper ben vergeleken met 4 jaar geleden. Als ik bv wat piano speel en m'n linkerhand over m'n rechter moet doen merk ik ook dat ik minder bewegingsruimte heb (vanwege borst + biceps), het gewoon moeilijker gaat + ook minder snelheid dan bv een ecto. Ligt mss ook aan het feit dat m'n bf nog altijd 22% is, dus bij 10% zal het mss een stuk beter zijn.

Snel zweten, vooral op me rug. En eten koken.

Gewoon dat ik toch een stuk lomper ben vergeleken met 4 jaar geleden. Als ik bv wat piano speel en m'n linkerhand over m'n rechter moet doen merk ik ook dat ik minder bewegingsruimte heb (vanwege borst + biceps), het gewoon moeilijker gaat + ook minder snelheid dan bv een ecto. Ligt mss ook aan het feit dat m'n bf nog altijd 22% is, dus bij 10% zal het mss een stuk beter zijn.

Komt gewoon omdat je je behendigheid minder hebt getraind dan je spieren:D

oja t zweten merk ik ook wel. best wel KudT!

koop grotere t shirts.

Terug
Naar boven