Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Erg is dat hè.. Ben zelf in een jaar 20kg aangekomen. En zweet me de t*ring altijd. Borst zweet en hoofdzweet zijn het ergst tijdens het werken vind ik.
Als je AAS gebruikt is het duur, maar verder valt het wel mee.kost veel geld , eten , sups, as, voor een student is dat niet te betalen
Heb er ook last van gehad sinds ik bijgekomen ben totdat ik odaban spray ben beginnen gebruiken. Het middel werkt perfect tegen alle soorten transpiratie (zelfs op je hoofd).

Van zweten hebk geen last meer na men cut, wel raar mja, kan miss ook komen door vet %. Verder is voeding en maaltijden etc. enige nadeel.
.

Kon sowieso voor BB ook al niet erg goed tegen warmte, vooral bij hoger vet%. Maar ik zorg ervoor dat ik meestal airco heb. Verder is het hier nu ook niet zo vaak erg warm. Kleding hoef je na jaren training niet meer te vernieuwen, dan worden je maten vrij stabiel. Bovendien heb ik van in begin wat ruimere maten gekozen.Heb je nooit last van de warmte? Ik weeg 80 kg maar op een dag van 25+ graden ben ik niets meer waard. Of zoals al genoemd kleren kopen?
Geen, ben dan te klein denk ik om de nadelen te hebben.
Kan gewoon me kont vegen, gewone kledij (moet je natuurlijk niet van die kleine vallene merken nemen) al moet ik zeggen dat je wel een pomp krijg van bellen.
Dat met kleding heb ik denk me lengte mee, dan is alles gewoon wat groter en passen 40+ guns in de shirts en 70+ benen in de broeken.