MuscleMeat

Nadelen van BB?

kost veel geld , eten , sups, as, voor een student is dat niet te betalen

Erg is dat hè.. Ben zelf in een jaar 20kg aangekomen. En zweet me de t*ring altijd. Borst zweet en hoofdzweet zijn het ergst tijdens het werken vind ik.

Heb er ook last van gehad sinds ik bijgekomen ben totdat ik odaban spray ben beginnen gebruiken. Het middel werkt perfect tegen alle soorten transpiratie (zelfs op je hoofd).

kost veel geld , eten , sups, as, voor een student is dat niet te betalen
Als je AAS gebruikt is het duur, maar verder valt het wel mee.

Eten = 150 - 300 euro per maand
Homegym = eenmalig 700 a 800 euro (voor fullbody-workouts)
Gym abbo: voor studenten iets van 35,- euro per maand (verschilt per gym)

De nadelen kunnen zijn:

- tijd (zeker in de cut, als de cardio er nog bij komt)
- rare vooroordelen
- veel mythes rondom voeding, training, rust, enz.
- moeite met trainen in moeilijke tijden (financieel ten gronde, ontslag, overledenen, familieruzies, ongeluk, blessures, verliefdheid, vaderschap)
- mensen die je inzet niet begrijpen en er continue vragen om stellen (waarom sla je niet eens een training over? waarom eet je niet gezellig met ons mee? waarom eet je altijd vis? vind jij jezelf dik?)
- mensen die je gaan overtuigen dat je niet dik bent...Ja, echt:(

En echt voor de pro's kan ik me meer nadelen bedenken, maar voor een naturel trainende atleet niet zoveel om eerlijk te zijn.

4x per dag schijten is het enige wat ik me kan bedenken.
Kleren die te klein worden vind ik alleen maar een voordeel = groei.

Zwembroeken kopen is ook een hel, XL is te wijd voor taille maar L is te krap op de benen, verrot is dat. Ja of ik moet niet zulke grote stappen zetten :o

alleen maar.

Ga PL en

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

Heb er ook last van gehad sinds ik bijgekomen ben totdat ik odaban spray ben beginnen gebruiken. Het middel werkt perfect tegen alle soorten transpiratie (zelfs op je hoofd).

lekker je poriën dicht spuiten. Denk je dat dat gezond is:rolleyes:

Van zweten hebk geen last meer na men cut, wel raar mja, kan miss ook komen door vet %. Verder is voeding en maaltijden etc. enige nadeel.

Collega's die denken dat je van de beveiliging bent in plaats van de systeembeheerder...

Geen, ben dan te klein denk ik om de nadelen te hebben.
Kan gewoon me kont vegen, gewone kledij (moet je natuurlijk niet van die kleine vallene merken nemen) al moet ik zeggen dat je wel een pomp krijg van bellen.

Dat met kleding heb ik denk me lengte mee, dan is alles gewoon wat groter en passen 40+ guns in de shirts en 70+ benen in de broeken.

-Broeken die lekker over je benen glijden maar dan toch midden quadriceps/hamstrings lekker blijven steken.
-Broeken die niet over je squatkont gaan:mad:.
-In de bulk hardstikke veel eten tot je er bij neervalt.
-In de cut doodgaan van de honger.
-Aanhoren van je moeder dat je moet stoppen met die Whey omdat je anders niet in je broeken past. -_-

Kortom gewoon broeken. Enkel joggingbroek zit lekker :(

Hoe lang ben je en hoe dik zijn je benen dan?

Tijdens het hakken een pomp van jewelste, :(

Heb je nooit last van de warmte? Ik weeg 80 kg maar op een dag van 25+ graden ben ik niets meer waard. Of zoals al genoemd kleren kopen?
Kon sowieso voor BB ook al niet erg goed tegen warmte, vooral bij hoger vet%. Maar ik zorg ervoor dat ik meestal airco heb. Verder is het hier nu ook niet zo vaak erg warm. Kleding hoef je na jaren training niet meer te vernieuwen, dan worden je maten vrij stabiel. Bovendien heb ik van in begin wat ruimere maten gekozen.

Mensen die zeggen dat het duur is snap ik trouwens niet. Abonnement sportschool valt goed mee in verhouding tot andere sporten. Je hebt bijna geen extra uitrusting nodig. Eten haal je gewoon bij de goedkoopste supermarkt, niet te vaak buiten huis gaan eten, dan zit je niet eens veel hoger in de uitgaven dan een gemiddeld persoon.

ik droeg vroeger al baggy kleding en dat is alleen maar beter.
Broeken, shirts, allemaal al xl en xxl
nu zit het gewoon normaal

http://www.youtube.com/watch?v=TDu-g8s-hrY

Hij komt wel met een aantal interessante stellingen. Vooral dat waar hij vertelt dat iedereen die je tegenkomt altijd wel 'iemand kent die nog iets groter/sterker is dan jij bent'.

Dat zelfs de meeste kleine ecto breed probeert te lopen wanneer je ze tegenkomt.
Dat er ecto's zijn die trainen en gebruiken, dat tegen iedereen vertellen waardoor jij in de ogen van sommige wel moet gebruiken.
Als er iets getild moet worden ben je de altijd de pineut.

Geen, ben dan te klein denk ik om de nadelen te hebben.
Kan gewoon me kont vegen, gewone kledij (moet je natuurlijk niet van die kleine vallene merken nemen) al moet ik zeggen dat je wel een pomp krijg van bellen.

Dat met kleding heb ik denk me lengte mee, dan is alles gewoon wat groter en passen 40+ guns in de shirts en 70+ benen in de broeken.

Als je nog 10 a 20 kg zwaarder bent ga je er ook met jouw lengte ook last van krijgen maar inderdaad het duurt wel langer voordat je bijna nergens meer in pas kwa kleren.
Vooral shirts zijn meestal geen probleem alleen merk ik nu dat zelfs xxl al vaak te klein wordt en door me brede schouders de onderkant van de shirts hoger hangt.

Ja en veel van de nadelen ga je vanzelf mee leren leven is niet dat het ondragelijk is ofzo maar inderdaad wel vervelend op zen tijd..

Ik vind trouwens die vooroordelen van mensen altijd erg handig zo weet ik gelijk met wat voor persoon ik te maken heb, je vist er dus sneller de rotte appels mee uit.

Wat wel lastiger wordt is je behendigheid en je conditie in de vorm van uithoudigsvermogen.
Ik doe veel aan cardio maar als ik bijvoorbeeld een lange trap op moet lopen gaat het zwz langzamer en eenmaal boven toch wel meer buiten adem als dat ik in me vroegere vooral lichtere jaren zou zijn geweest.

Helemaal dramatisch is een korte snelle sprint.

Ook het instappen in voertuigen begint lastiger te worden en zit vaak tegen de bestuurder/bijrijder te leunen.
Daarmee ook met fysiek werk in nauwe ruimtes werken.
Verder nu mijn benen erg veel zijn gegroeit de laaste jaren begint het schuren met lange loopafstanden erg vervelend te worden.

Eten is gewoon een kwestie van goed plannen en structureel uitvoeren.
Wel vervelend is het overal mee naartoe slepen van je voedsel en zo nu en dan het commentaar wat je erop krijgt.

Zo zijn er nog wel tig nadelen maargoed dat kan me er niet van weerhouden te stoppen met deze verder fantastische sport.

Laatst bewerkt:
Het enige grote nadeel vind ik dat ik zo bizar veel slaap nodig heb. Ik moet echt 9-10 uur diep slapen ander ben ik de hele dag gewoon waardeloos.

narcisme blijft toenemen? =)

Terug
Naar boven