- Waardering
- 32.581
- Massa
- 160kg
Ik ga mee dan 🙋♂️Als ik begin te kalen dan is het retourticketje naar Turkije
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga mee dan 🙋♂️Als ik begin te kalen dan is het retourticketje naar Turkije
Jij hebt eerder te veel haar dan te weinig de kans dat jij ooit kaal word schat ik heel klein in.
Het is ook voornamelijk genen, ik ben ook nog niet kaal na jaren kuren.Jij hebt eerder te veel haar dan te weinig de kans dat jij ooit kaal word schat ik heel klein in.
Ik snap creatine prima, zie alleen geen reden om dit te supplementeren, als je denkt dat dat ook maar een beetje significante massa/kracht gaat bieden als je al 600mg+/wk runt laat staan met nu 100-200mg anadrol/wk erbij zit je ook echt goed misGlutathione interessant ga ik me eens in verdiepen.
Vertering kan prima zijn maar glutamine kan dit goed blijven ondersteunen en heeft meerderen voordelen
Ik zou je aanraden om reasearch te gaan over creatie. Een van de meest bewezen sup die toevoeging kan geven op kracht/spiermassa.
Magnesium zou ik echt dagelijks slikken als ik jou was je sport je lichaam heeft hier een verhoogd behoefte aan.
Verder kan ik je keuzes opzich begrijpen. 40 ei bij de huisarts is niet duur.
Ik heb minoxidil 10% van hier: https://mv-supplements.com/products/buy-minoxidil-10?variant=47958113190218Welke minoxidil neem jij?
Gebruik zelf een minox/fina spray op recept. Helaas vrij prijzig
Accepteren dat je kaal wordt is goedkoper of stoppen met kuren maar dan nog steeds uitstel van executie.
Ik snap creatine prima, zie alleen geen reden om dit te supplementeren, als je denkt dat dat ook maar een beetje significante massa/kracht gaat bieden als je al 600mg+/wk runt laat staan met nu 100-200mg anadrol/wk erbij zit je ook echt goed mis
Bij huisarts mis je wel test/oestrogeen,lh+fsh enzo, al zou de test toch cappen rond 1500ng/dl meen ik dus buiten cruise sws niet relevant
Ik heb minoxidil 10% van hier: https://mv-supplements.com/products/buy-minoxidil-10?variant=47958113190218
Volgende x haal ik minoxidil 10 of 20% van Made in China 1L rond de 170eu voor de 20% meen ik
Van de huisarts is een stuk duurder; 5% 50/60ml (30eu) tegenover 10% +caffeine/retinol 120ml (35eu)
Zo had ik het met RU55841 geprobeerd en die rawd mixte gewoon niet ondanks dat het recept goed was verder, had anders voor 2 euro per stuk flesjesZo is het met alles. Dan kunnen we hier allemaal ook beter accepteren dat we Ecto zijn. Dat is goedkoper.
Merci! Zelf een solution maken met grondstoffen is ook een mogelijkheid. Alleen weet je helaas niet wat de kwaliteit van de grondstoffen is.
RU loste bij mij wel op. Zal het RU geweest zijn? Wie zal het zeggen.Zo had ik het met RU55841 geprobeerd en die rawd mixte gewoon niet ondanks dat het recept goed was verder, had anders voor 2 euro per stuk flesjes
Waar had je die van jou besteld?RU loste bij mij wel op. Zal het RU geweest zijn? Wie zal het zeggen.
Waarmee en hoe mixte je?Zo had ik het met RU55841 geprobeerd en die rawd mixte gewoon niet ondanks dat het recept goed was verder, had anders voor 2 euro per stuk flesjes
Om deze reden haat ik bowlen 😂en m'n vingers pasten alleen maar in de zwaarste bal.