AndroidHealthClinic

"Natty kan je niks bereiken" topic

Bezoekers in dit topic

Zonder Brinta is dit schema waardeloos Marvin.
Al zit de rest van je verdelingen wel snor.
Hiermee zul je binnen 1,5 jaar 145 benchen en dus een vriend worden van adon1s.

Minstens 500 g brinta inderdaad. Oppassen met die zoete aardappel, heeft die geen hoge GI? Ook whey is niet ideaal omdat dit snel wordt opgenomen, dus dit is niet ideaal voor te cutten...

Voor de rest ziet dit er echt wel goed uit, je zal hier goed droog mee komen ook. Hopelijk bench je snel 145 kg, dan hebben we hier weer iemand die gelegitimeerd advies mag geven.
 
Hij zit trouwens na 1,5 jaar trainen op ca 145kg bankdrukken, vind ik niet slecht, had ik zelf ook na 1,5 jaar trainen.
Dan sta je dus al zon 10 jaar stil?

Lid vanaf 2004
 
Minstens 500 g brinta inderdaad. Oppassen met die zoete aardappel, heeft die geen hoge GI? Ook whey is niet ideaal omdat dit snel wordt opgenomen, dus dit is niet ideaal voor te cutten...

Voor de rest ziet dit er echt wel goed uit, je zal hier goed droog mee komen ook. Hopelijk bench je snel 145 kg, dan hebben we hier weer iemand die gelegitimeerd advies mag geven.

Ja dat zijn die dingen die uiteindelijk het verschil maken he.
Verder zou ik me niet druk maken om het tellen van de kcals en macro's.
Is nergens voor nodig, mensen die dat wel doen zullen nooit 145 benchen.

Je kunt evt nog iets hoger in eiwitten zodat je goed droog word.
Hier en daar wat biefstuk toevoegen en misschien een bak met kwark en hij is g2g.
 
De normale biochemische processen hebben geen vat op Adon1s en vrienden. Dat zie je toch aan zijn 145 kg benchpress na 1.5 jaar. Ga eens gauw gaan vreten en hard trainen met je 100 kg benchpress. Het is nutteloos om onderzoeken en boeken te bestuderen, echte kennis doe je op door zoveel mogelijk te benchen en te observeren wat andere grote jongens doen.

Dat verkondigd dave tate ook en klopt inderdaad.

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

Dan sta je dus al zon 10 jaar stil?

Lid vanaf 2004

Zoals je weet pak je eerste periode ook de meeste gains. Dat ik nu in 1 training meerdere keren 3x160 druk is volgens mij een aardige verhoging. En ja, er zit inderdaad flink meer in. Dat is ook de discussie die we voeren, het is maar net hoe ver je wilt gaan voor extra kracht/massa. 10 uur per dag slapen gaat nog meer zoden aan de dijk zetten maar hier heeft 95% van de mensen geen tijd voor. Het blijft een keuze. Sommige keuzes zijn moeilijker dan andere en sommige keuzes kan je niet maken.
 
Ik eet geen brinta en ik bench 220 dus dat betekent dat brinta slecht is. Daarentegen eet in wel graag viennetta. De keuze is dus simpel, ga je brinta eten en 145 benchen of ga je toch voor viennetta en 220 benchen
 
Ik eet geen brinta en ik bench 220 dus dat betekent dat brinta slecht is. Daarentegen eet in wel graag viennetta. De keuze is dus simpel, ga je brinta eten en 145 benchen of ga je toch voor viennetta en 220 benchen

Klopt, ik eet bijde niet en bench maar 135.
 
Hij eet het niet, dus hij zal er zelf wel geen fan van zijn.
 
Ik eet geen brinta en ik bench 220 dus dat betekent dat brinta slecht is. Daarentegen eet in wel graag viennetta. De keuze is dus simpel, ga je brinta eten en 145 benchen of ga je toch voor viennetta en 220 benchen

Maar kon je na 1.5 jaar 145 kg benchen? Om het beste te bereiken, lijkt het me momenteel dus ideaal om als beginner te starten met brinta en wanneer de 145 kg gehaald is, over te schakelen op viennetta om zo naar de 220 kg te gaan?

Na het eerste anderhalf jaar, blijkt het anabool effect van brinta te verdwijnen aangezien Adon1s daarna in al die jaren maar naar 3x160 kg is gegaan..

Bijde is uit den boze, daar je hier maar 135 door kan benchen.
 
Maar 145kg na 1.5 jaar? Dat riekt verdacht veel naar te weinig chocomel.
 
Maar kon je na 1.5 jaar 145 kg benchen? Om het beste te bereiken, lijkt het me momenteel dus ideaal om als beginner te starten met brinta en wanneer de 145 kg gehaald is, over te schakelen op viennetta om zo naar de 220 kg te gaan?

Na het eerste anderhalf jaar, blijkt het anabool effect van brinta te verdwijnen aangezien Adon1s daarna in al die jaren maar naar 3x160 kg is gegaan..

Bijde is uit den boze, daar je hier maar 135 door kan benchen.

Nee, dat kon ik niet. Hiermee is dus ontegenzeggenlijk aangetoond dat voor de korte termijn gains (0-1,5 jaar) brinta het beste is maar voor diegenen die liever over de lange termijn gains blijven zien viennetta aan te raden is!

Wie zet dit even op pubmed?
 
Klopt, ik eet bijde niet en bench maar 135.
Denk dat mijn fout hier dan ook ligt. Ik kan amper 100kilo bankdrukken maar ik kan wel 5 pullups met 30kilo op mijn rug of bijv. 38x5 pakken met dumbbell shoulder press. Mis ik nu een stukje genen in mijn borst of heb ik wel het juiste voedsel gevonden voor die andere oefeningen.
 
Bedankt mannen, dit zijn kostbare lessen.
Veel (het meeste) wist ik nog niet.

Hoe dan ook, vienetta en Brinta ga ik sowieso in mijn schema verwerken.

Dus dit kan (de 145 kg bedoel ik dan) ook gewoon voor natty's ?
 
Kut, nu heb ik zin in vienetta met brinta.
 
Ik ken zelf ook zo iemand waar jij misschien van zou zeggen (en nu ook meerdere om mij heen) dat hij goeie genen heeft. Ik zie het toch anders, die jongen:
- Eet elke dag 2 haringen (vol creatine en goede vetten);
- Eet elke dag minimaal een half pak brinta, merendeel direct na de training;
- Eet elke dag 4 bakken kwark, 2 biefstukken en 2x per dag groene groenten, nog wat eiwitpoeder en wat sneeen brood.
- Hij telt alleen zijn kcal's niet.

Jaloers @ 2 biefstukken per dag, wel prijzig voedingsschema though...
 
Nee, dat kon ik niet. Hiermee is dus ontegenzeggenlijk aangetoond dat voor de korte termijn gains (0-1,5 jaar) brinta het beste is maar voor diegenen die liever over de lange termijn gains blijven zien viennetta aan te raden is!

Wie zet dit even op pubmed?
Zou een pak brinta onder mijn kussen ook werken, voor de mind muscle connection? Of moet je dan -zoals adonis aangaf- 10 uur per dag slapen (dat wordt sowieso lastig want ik slaap liever in de nacht).
 
Minstens 500 g brinta inderdaad. Oppassen met die zoete aardappel, heeft die geen hoge GI? Ook whey is niet ideaal omdat dit snel wordt opgenomen, dus dit is niet ideaal voor te cutten...

Voor de rest ziet dit er echt wel goed uit, je zal hier goed droog mee komen ook. Hopelijk bench je snel 145 kg, dan hebben we hier weer iemand die gelegitimeerd advies mag geven.

Hangt ervan af hoe je hem maakt
http://www.livestrong.com/article/295025-the-glycemic-index-for-sweet-potatoes/
 
Back
Naar boven