Klopt. Überhaupt tabs zonder testosteron basis zou ik al niet doen. Overigens zullen de resultaten verre van hetgeen zijn dat je in je hoofd hebt. Tabs kunnen soms goed te pas komen in een prep maar verder zijn ze zeker niet essentieel in een kuur.
Oke, dus tabs gebruiken zonder testosteron basis zou jij niet doen, want de resultaten zullen tegenvallen. Je kan die soms beter in de prep nemen (dan bedoel je prep voor cutten toch?).
Hoe lang ga je iets doen of uithouden als je het niet leuk vindt.
Ja dat is zo, maar je kan het leuk vinden om te trainen, of het leuk vinden om resultaten te hebben. Bijvoorbeeld lijkt mij niet leuk om streng te dieten voor heel lang zelf als krijg je daarmee een 'leuker' resultaat.
Hij vroeg ook over krachtsporten.
Maar is bodybuilding alleen veel massa hebben of ook aesthethiek? Zoals ik al zei wil dat ook nogal eens onder doen voor een naturel.
Er zijn ooit natty (denk ik toch, tenminste binnen naturel mogelijke massa) winnaars van de forumcontest geweest die ik er veel beter uit vond zien dan alle kuurders die hier nu nog actief zijn.
Moet je 110kg <5% willen zijn ja dan wordt het natuurlijk lastig.
Kan me moeilijk voorstellen dat een naturel bodybuilder mooier fysiek krijgt dan enhanced, maar dan is het zowiezo of door de genen of door de manier waarop er is getraind/gedieet. Als ze allebei hetzelfde zouden doen, zou je verschil moeten zien dat veel groter is.
Ik heb toen ik PL gericht trainde de 1e 12j niets gebruikt, maar kracht komt niet 1-2-3 aan zetten wat veel denken. kracht op gear is je eigen voor de gek houden, want nadien ben je dat snel weer kwijt.
Velen stoppen er dan mee of gaan vaker gebruiken, om die kracht stats weer te halen(overtreffen) Ik heb nooit on gear vergelen met natural, je hebt daar niets aan.
Ook al gebruik ik de afgelopen 1.5j(lange cruise), en ook afgevallen qua spiermassa door hardlopen. qua kracht nu ben ik niet veel achteruit gegaan-over de afgelopen 5j gezien- (ja ik cruise nu), maar denk niet dat je daar sterker van wordt. Moet nog steeds hard trainen, en zat (vr)eten.
Waarom heb je er niets aan naturel met enhanced te vergelijk? Dat is juist waar deze discussie ontstaat, is het wel waard om naturel te trainen? Als jij zegt dat je eerst niet gebruikte, maar daarna wel waarom koos je dan voor uiteindelijk wel gebruiken? Als je het voor jezelf deed en plezier erin had, waarom niet zonder te gebruiken blijven trainen?
Van alle tabs kun je het beste winstrol nemen, en D-bol pas als je echt een laag vetpercentage hebt.
Je kunt al met al het beste je geld uitgeven aan vial(s) Test(E/C) dan potje(s) tabs.
Verder kan iedereen schrijven wat ie wil qua advies, maar beslis jijzelf wat je doet, en is het je eigen verantwoording!
Ah oke, ja ik zie in andere topics waar ze vragen om kuuradvies ook veel van dat soort zelfde adviezen etc., zal het onthouden!
Tuurlijk, iedereen heeft zn eigen verantwoording en motivatie voor gebruiken of niet gebruiken. Doortrainen of stoppen, gemotiveerd zijn of gedemotiveerd zijn, etc...