MuscleMeat

Neck pulldown

vriend, scroll dan eens omhoog.
Dan zie je waarom ik die post postte.
Ik zag alleen de titel van neck pull down :p
en jullie vinden het wel leuk om mensen te bezeiken he:p ik zelf heb er geen problemen mee om aangevallen te worden.
Dit was dan ook niet mijn slimste post nee mja door types zoals jullie blijven mensen dus weg.

Ja ik zie waarom je het postte en dat slaat nergens op. Beters lees je gewoon het hele verhaaltje van TS i.p.v. alleen de titel alvorens je reageert en jezelf belachelijk maakt... :)

Ja ik zie waarom je het postte en dat slaat nergens op. Beters lees je gewoon het hele verhaaltje van TS i.p.v. alleen de titel alvorens je reageert en jezelf belachelijk maakt... :)

ik maak mezelf helemaal nie belachelijk, ik heb me achterliggende gedachte erbij verteld en zelfs al zou ik me zelf belachelijk maken.
Normale mensen zouden fatsoenlijk kunnen reageren inplaats van op een provocerende manier.
mja jullie moeten weer de stoere jongens uithangen omdat je veel posts hebt :)

ik maak mezelf helemaal nie belachelijk, ik heb me achterliggende gedachte erbij verteld en zelfs al zou ik me zelf belachelijk maken.
Normale mensen zouden fatsoenlijk kunnen reageren inplaats van op een provocerende manier.
mja jullie moeten weer de stoere jongens uithangen omdat je veel posts hebt :)

Waarom reageer jij dan niet fatsoenlijk? Alleen de TT lezen en zomaar wat neerplempen :roflol:

Waarom reageer jij dan niet fatsoenlijk? Alleen de TT lezen en zomaar wat neerplempen :roflol:

hoe lang wil je nog gaan mierennken.
ik zei hier vooral dat het niet mijn slimste post was omdat ik alleen de TT las.
Ik heb het hier over hoe jullie op andere mensen reageren die vaak iets onzinnigs zinnen.
Ooit wel eens nagedacht wat dit forum zou zijn zonder al deze mensen?
Dan zou er geeneens een forum zijn als er geen vragen zijn of mensen met hun mening.

ik zei hier vooral dat het niet mijn slimste post was omdat ik alleen de TT las.
Ik heb het hier over hoe jullie op andere mensen reageren die vaak iets onzinnigs zinnen.

Dan zou er geeneens een forum zijn als er geen vragen zijn of mensen met hun mening.

Nu je het zegt, dat zou ****ing goddelijk zijn! :D

:o

o ja :roflol: ik spreek uit mn eigen ervaring.
wanneer ik naar lat pull achter mn nek doe ga k helemaal krom met mn rug bij het omlaag trekken.
bij de press kan ik mijn rug nog wel recht houden.
dat is de achterliggende gedachte:D

alsof iemand hier behoefte heeft aan jouw 'ervaring' .....

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt aan iedereen voor de comments maar ik hoefde eigenlijk geen andere oefeningen , het enige wat ik wou te weten komen met dit topic of iemand dit ook heeft voorgehad en wat ik er kan aan doen ;).. Ik heb gisteren toen ik benen schouders en trap trainde nog eens geprobeerd en als ik mij forceer dan lukt het wel maar als ik dan bv 50KG zou nemen denk ik niet dat het zou gaan , dan moet ik me al concentreren op het gewicht en nog eens maken dat de bar recht gaat , dus ik zal een paar maand de bar naar mijn borst toetrekken en na een paar weken weer eens proberen , misschien omdat ik mijn schouders te hard heb getraind want de laatste keer nam ik 24KG halters voor Military press . Maar bon genoeg gepraat bedankt en cheers

alsof iemand hier behoefte heeft aan jouw 'ervaring' .....

alsof iemand wat heeft aan die post van je.
Niemand gaat je hierdoor stoer vinden.
Internet hero :roflol:
Normaal reageren blijft moeilijk voor de ego's onder ons, helaas.
Ik heb al gezegd dat die post niet zo slim was, dus beter hou je op met populair doen...

alsof iemand wat heeft aan die post van je.
Niemand gaat je hierdoor stoer vinden.
Internet hero :roflol:
Normaal reageren blijft moeilijk voor de ego's onder ons, helaas.
Ik heb al gezegd dat die post niet zo slim was, dus beter hou je op met populair doen...
Grow up beide . :booty:

De pulldown achter in de nek is idd achterhaald ivm met blessuregevoeligheid door onnatuurlijke houding en belasting.

Idd beter, om gewoon uitvoering te doen naar bovenkant borst.

Anderzijds als je al erg lang traint op de manier als bovenstaand en je hebt daar verder geen blessures aan overgehouden en je houdt je houding goed in de gaten als je echt zwaar gaat, is er niks aan het handje!

De pulldown achter in de nek is idd achterhaald ivm met blessuregevoeligheid door onnatuurlijke houding en belasting.

Idd beter, om gewoon uitvoering te doen naar bovenkant borst.

Anderzijds als je al erg lang traint op de manier als bovenstaand en je hebt daar verder geen blessures aan overgehouden en je houdt je houding goed in de gaten als je echt zwaar gaat, is er niks aan het handje!
Ik doe deze oefening al van het begin dat ik ging gaan fitnessen en heb geen problemen mee gehad , nooit pijn gehad aan iets erdoor maar als ik nu train dan gaat de bar altijd scheef , daarmee dat ik denk dat misschien een blessure aan het worden is en ik kan het mij niet permiteren om nu een blessure op te lopen dus neem ik het zekere voor het onzekere en ga doen zoals mij werd gezegd(had ik zelf al aan gedacht) maar het enige wat ik wou weten is wat ik er tegen zou kunnen doen :)

Ik doe deze oefening al van het begin dat ik ging gaan fitnessen en heb geen problemen mee gehad , nooit pijn gehad aan iets erdoor maar als ik nu train dan gaat de bar altijd scheef , daarmee dat ik denk dat misschien een blessure aan het worden is en ik kan het mij niet permiteren om nu een blessure op te lopen dus neem ik het zekere voor het onzekere en ga doen zoals mij werd gezegd(had ik zelf al aan gedacht) maar het enige wat ik wou weten is wat ik er tegen zou kunnen doen :)

Probeer je anders vanaf nu aan te gaan wennen om de bar voor je te trekken tot bovenkant borst.
In het begin zul je wat minder zwaar kunnen aangezien je de oefening wat anders uitvoert en dus ook andere kleine spieren aanspreekt.

Hierdoor zullen je lats ook weer een prikkel tot groei krijgen.
Ook is dit toch de beste manier van de lats trainen gezien de blessure gevoeligheid.

Idd dus het zekere nemen en de oefening anders gaan uitvoeren.

Hier kun je zien, hoe je em goed uitvoert en andere oefeningen.:)

http://www.bodybuilding.com/exercises/ succes!!

hehe sorry voor het onderspammen van je topic:p
sommige mensen willen zo graag superieur lijken aan de beginnende posters voor hun eigen ego.
Weten niet van ophouden.

jij post hier iets wat helemaal op niets slaat, en wij mogen je niet erop wijzen wat er fout aan is ?

in plaats van je eronder uit te lullen en gewoon te kunnen verdergaan ga je nog de mensen die je proberen te helpen bashen, omdat ze zogezegd zich beter voelen omdat ze meer posts dan jou hebben, wat opnieuw bullshit is :p maar wel een leuk defense-mechanisme zo argumenten uit het niets halen om toch iets te hebben om over te lullen.

maar als jij het zo wil zien, doe maar, het ligt zeker niet aan jou hoor:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Wat een lange zin. :eek:

Terug
Naar boven