MuscleMeat

Nederland - Brazilie

Peiling Peiling Wie gaat er winnen vrijdag

• Totaal stemmers
    158
haha die gezichtsuitdrukkingen van Brazilië geweldig. ik ben voor brazillie! (levert ook minder stress als nl een goal tegen krijgt)

fuuu

oranje fuu.jpg

nederland word letterlijk weggespeeld

ze zijn totaal niet gretig -_-

Onze Nlers zijn zo traag als dikke stront.. en ze staan steeds op de verkeerde plekken... Overal waar die bal komt staat een Braziliaan.

• Topic Starter Topic Starter
Heerlijk die negativiteit weer, ook een reden waarom Nederland het nooit gaat redden.

Wat een crap weer :mad::(:rolleyes:

hmm het ziet er niet goed uit..

Elia en Huntelaar gaan het verschil maken

Gelukkig feliciteerde ik Brazilië al voor het begin van de wedstrijd. Alhoewel Ooijer niet eens schuld had aan die goal. Heitinga laat Robinho lekker lopen. :roflol: Van Persie is wederom dramatisch.

Ik wacht op The Hunter.

die face van maicon ook , u gonna get raped wat een heerlijke speler tog

Robben als verdediger bij het eerste doelpunt, tja dan ben je rijp voor de slacht.

Ik denk niet dat het iets met drive te maken heeft ook al oogt het zo. Ik denk dat Nederland niet meer weet hoe te voetballen in wedstrijden waarin ze niet het overgrote deel de bal zelf in bezit hebben.

wtf stond robben daar te klooien voor het doel. Schieten, is dat zo moeilijk?

Ik denk niet dat het iets met drive te maken heeft ook al oogt het zo. Ik denk dat Nederland niet meer weet hoe te voetballen in wedstrijden waarin ze niet het overgrote deel de bal zelf in bezit hebben.

Tegen de Slowaken was het ook bijna 50%/50%.

Maar goed Brazilie is ook gewoon beter, die gaan voor iedere bal.

Als je Robben ziet die een hoekschop gewoon verprutst dan is er toch een gebrek aan scherpte.

Terug
Naar boven