AndroidHealthClinic

Nederland-Italië

Peiling Peiling Nederland-Italië. Wie wint?

• Totaal stemmers
    37

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
22.094
Morgen half 9. Wat wordt het?

Morgen nog twee andere mooie partijen: Engeland-brazil en Frankrijk-Duitsland

• Topic Starter Topic Starter
Engeland-brazil kan je checken op bbc denk ik

in on bbc

Nederland wint natuurlijk met minimaal 4-1.

Nederland gaat er keihard af met die kansloze verdediging

• Topic Starter Topic Starter
Belgie tegen Slowakije. Inb4 hattrick van Hamsik

Ik heb wel vertrouwen in Louis en onze jonge garde. Het zal geen makkelijke wedstrijd worden maar we winnen wel.

Italië is ook altijd barslecht in oefenpotjes. Italiaanse mentaliteit, zal wel een bloedeloze 0-0 of 1-1 worden.

Als ze die nieuwe shirts dragen, wordt het 0-10.........

Weet je wat ik trouwens vreemd vind? De Guzman en van Ginkel worden wel geselecteerd, terwijl de topscoorders van Ajax en PSV (de Jong en Wijnaldum) niet worden geselecteerd.

Ga hier geen tijd aan verspillen.
Ik erger mij al aan de commentator van SBS, wat een mong**l.

Een prachtige 0-0 wedstrijd.

Kan alle kanten op, maar 1 ding is zeker, het gaat een hele saaie wedstrijd worden met veel balletjes breed en weinig beweging.

Weet je wat ik trouwens vreemd vind? De Guzman en van Ginkel worden wel geselecteerd, terwijl de topscoorders van Ajax en PSV (de Jong en Wijnaldum) niet worden geselecteerd.

Alles is vreemd aan van Gaal. Ik was blij met zijn aanstelling, maar hij neemt de nieuwe frisse wind wel erg letterlijk.

Brazilie trouwens als 18e op de fifa ranglijst. Jammer dat ze het wk in eigen land hebben anders zouden ze bij een wk loting niet bij de geplaatste landen behoren en was een mooie poule des doods een mogelijkheid. Voor Nederland is het belangrijk dat ze iig bij de top 8 blijven om bij de beschermde landen geplaatst te worden.

Laatst bewerkt:

De guzman vind ik logisch. Speelt al het hele seizoen heel sterk in de premier league. Van ginkel is een controlerende middenvelder, de jong en wijnaldum zijn meer een nummer10?

we gaan verleizen met de jonkies

Terug
Naar boven