MuscleMeat

Nederland-Italië

Peiling Peiling Nederland-Italië. Wie wint?

• Totaal stemmers
    37
  • Topic Starter Topic Starter
Bbc zendt geen voetbal uit

Weet je wat ik trouwens vreemd vind? De Guzman en van Ginkel worden wel geselecteerd, terwijl de topscoorders van Ajax en PSV (de Jong en Wijnaldum) niet worden geselecteerd.

Siem en Wijnaldum kunnen niet voetballen. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft.

Ik weet niet wat ik zie. Zowaar een keer geen saaie ned wedstrijd.

Volgens mij speelt Italië alleen op 30%

Italië wordt wel wat beter als ze ff aanzetten die laatste 15 minuutjes toenet.

Pirlo is nog steeds een baas. Middenvelders zijn bang voor hem. Al geven ze hem wel af en toe een duwtje omdat ze hem zo graag weer omhoog helpen.

Betere wedstrijd trouwens dan al die k*twedstrijden die we onder Bertje van Marwijk hebben gezien.

Dr zitten paar astronauten in het publiek

**** gemist

Martins Indi lijkt op zwarte piet :d

Ik dacht dat jij een voetbal fan was? En dan mis je dit? Nu heb ik geen hoge pet meer van je op Ruud. De volgende keer attendeer ik EricR op zulke feiten dus je bent gewaarschuwd.

Ja man was niet thuis :(

EricR is overigens een hele goede vriend van mij, dus ik maak me geen zorgen. Hij houdt er ook niet van als je zijn vrienden lastig valt hoorde ik

Ja man was niet thuis :(

EricR is overigens een hele goede vriend van mij, dus ik maak me geen zorgen. Hij houdt er ook niet van als je zijn vrienden lastig valt hoorde ik

Dan bied ik maar beter mijn excuses aan.. bij deze dus.

En tenzij je aan het liften was is er eigenlijk geen geldig excuus.

Nee vroeger wel getraind, maar moet 5 keer per week korfballen dus daar heb ik geen tijd meer voor helaas.

Stel knuppels, in de 92e minuut nog de 1-1 weggeven.

Die laser :roflol:

ben ik de enige die strootman verschrikkelijk goed vind

Vooral fysiek dan, technisch en tactisch vind ik hem matig.

Terug
Naar boven