- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Portugal > nederland.
Zoals duitsland easy over nederland.
Nederland mist vooral consistentie, ik zag (als leek) een heel mooi stukje voetbal vlak voor en na het NL doelpunt, maar daarna was het alweer terug naar het oude. Alsof ze eerst zelfvertrouwen moeten opbouwen en als het dan even tegenzit is dat er weer uit. Duitsland speelde in de tweede helft ook even slordig maar over het algemeen was het consistent.
De eerste 10 minuten speelde nederland 'goed', toen was het gewoon ronduit slecht, dan wordt er gescoord door Nederland, en dan gaan ze eens rennen, jagen, druk zetten etc.. en dan zien ze dat ze nog maar 15 minuten hebben, en dan zakt de moed weer in de schoenen.
Gewoon schandalig. Jagen moet je doen vanaf minuut 1, niet als je weer een beetje hoopt hebt in de laatste 15 minuten.
Je moet natuurlijk wel intelligent gaan jagen en niet je posities opgeven waardoor iedereen achter de feiten aan loopt. (en je moet de conditie ervoor hebben).
Maar inderdaad, 2 * 10 minuten zag het er een beetje toonbaar uit en gaf het me wat hoop.
Van Marwijk heeft teveel vertrouwen gehad in een bepaald systeem en spelers. Mag ook wel als je er goede resultaten mee hebt behaald maar daar wordt je nu gewoon op afgerekend. Kijk naar de oefenwedstrijden, die liepen al niet. Waarom geen goede tegenstanders uitzoeken dan was dit allang blootgelegd in de maanden voordat dit EK begon.
Komt bij dat er teveel spelers zijn die gewoon Europees middelmaat zijn en zelfs in Nederland geen absolute toppers zijn (Mathijssen en Heitinga, van der Wiel, Willems).
Beiden hebben schuld.
Ik verwacht dat NL zonder Bommel en met Huntelaar en van der Vaart stukken beter zal voetballen. Van Marwijk zegt dat hij veel 'heeft geleerd' afgelopen wedstrijd dus nu pas komt hij met de optimale opstelling. Winst dus, en Duitsland - Denemarken wordt helaas gelijk. Dan zijn de Denen en Duitsers door.
Toch wel bizar, twee verloren wedstrijden en toch nog een kans om de kwartfinale te halen.![]()