AndroidHealthClinic

Nederland - Portugal. Wie gelooft er nog in?

Peiling Peiling Gaat nederland winnen van portugal?

• Ja nederland zal overwinnen

Stemmen: 14 9,3%
  • Ja nederland zal overwinnen mits van marwijk ze hoofd uit ze reet trekt

Stemmen: 50 33,1%
  • Nee nederland staat kansloos

Stemmen: 51 33,8%
  • Nee zelfs met nederlands beste opstelling zullen we dit niet voor elkaar krijgen

Stemmen: 36 23,8%

• Totaal stemmers
    151
Zal wel weer huilen worden deze wedstrijd.

Eigenlijk is Belgie gewoon nog beter dan Nederland.

2u9smkj.jpg

Heb je de wedstrijd wel gezien? Het was gewoon écht slecht. Verdediging leek helemaal nergens op. Het middenveld kreeg geen balletjes bij de spits(en) Veel onnodig balverlies. Passes die niet aankwamen. Er werd helemaal niet gejaagd. Ze speelden niet naar voren maar alleen naar de keeper. Zat totaal geen snelheid in het spel. Robben is veel te voorspelbaar. Schoten op doel waren erg gering. Daarbij is van Marwijk erg eigenwijs. Zo kun je wel even doorgaan... na die 0-2 achter hoopte ik stiekem dat ze er gewoon met 0-8 af zouden gaan. Zoals El hombre al zei, zo verdienen ze het gewoon niet om door te gaan. Hoe ze twee jaar geleden 2e op het WK hebben kunnen worden is me nog een raadsel, een flinke dosis geluk vermoed ik.

Precies deze dingen zoals niet genoeg jagen, geen snelheid, slechte verdediging, hele eigenwijze van Marwijk hoorde k veel mensen zeggen in het café waar ik de wedstrijden kijk.
Na de wedstrijd was gewoon iedereen pleite (het is een nachtcafé) en de sfeer was gewoon verdoet omdat het echt klote wedstrijd was, had niks van strijdend ten onder gaan,overmacht of domme pech.

Ik begin te geloven dat het vice-wereldkampioen zijn voor Nederland net zo veel geluk is geweest als Griekenland die het EK won.

2-0 NL; En dan scoort Lahm in de laatste minuut een eigen goal 0-1 Denemarken

dat Duitsland zal winnen tegen Denemarken lijkt me wel zeker... en ik schat jullie zeker niet kansloos in tegen Portugal, maar je moet nog altijd winnen met minstens 2 doelpunten verschil
probleem dat je dan mogelijks wel verkrijgt is dat jullie te aanvallend zullen ingesteld zijn en Ronaldo jullie verdediging op een hoopje speelt...?
hoewel ja, als hij afwerkt zoals tegen Denemarken is dat ook niet echt een probleem :D

Oranje maakt alleen kans als ze heel snel op 1-0 komen imo. Ze moeten spelen alsof hun leven ervan afhangt.
Deze instelling hebben maar een paar spelers. Sneijder heeft het zeker.

Duitsland wint vast wel en ik hoop dat Ronaldo weer z'n dag niet heeft.
En Pepe moet snel rood krijgen! De viezerik.

Willems op Ronaldo. Wordt een makkie voor Jetro :hedbang:

:roflol: ga strike hier

NL gaat dit nooit met 2 punten voorsprong winnen. Sterker nog, de kans dat ze überhaupt winnen is al minimaal.

Van Duitsland zag ik ze sowieso niet winnen. Van Portugal zie ik ze mogelijk wel winnen, maar niet met 2 goals verschil. Ik zie Denemarken 99,9% niet winnen van Duitsland. Eigenlijk hebben jullie het in dat opzicht nog in eigen handen :D

Komt helemaal niks van terecht man. Ronaldo en Nani zijn gewoon top aanvallers en als ik dan naar onze verdediging kijk kan je bijna 99% zeggen dat we doelpunten tegen gaan krijgen. Daarnaast hebben wij ondanks onze aanval nog maar 1 keer gescoord. Zondag worden we echt uitgeschakeld, en dan is het gewoon voorbij. Ik gun het van Marwijk ook niet om door te gaan, met z'n achterlijke eigenwijze kop maar vasthouden aan één of andere debiele opstelling. Laat Ronaldo maar volle bak vlammen zondag. Van marwijk opt*fen.

Als ik zie hoe sommige spelers mensen gewoon laten lopen, of niet genoeg conditie/snelheid hebben om ze bij te houden .. .dan kun je daar moeilijk de coach de schuld van geven. De spelers moeten natuurlijk wel doen wat de coach zegt.. als dat niet gebeurt ben je als coach kansloos.

Yes, eindelijk iemand die niet overal van Marwijk de schuld voor geeft. Er gaat ergens iets fout, en dat ligt niet alleen bij de coach. Maar elk land heeft 'aantal inwoners' x 1 aantal coaches die het beter weten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:trollface:

Yes, eindelijk iemand die niet overal van Marwijk de schuld voor geeft. Er gaat ergens iets fout, en dat ligt niet alleen bij de coach. Maar elk land heeft 'aantal inwoners' x 1 aantal coaches die het beter weten.

Ja, het ligt aan de spelers, want Sneijder, Robben, van Persie, Huntelaar, van der Vaart en Heitinga laten wekelijks zien dat ze niet kunnen voetballen.

Wordt gewoon 3-0 voor Nederland morgen jongens, maak je niet druk.

Terug
Naar boven