zwarte panter
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het ligt aan de baggere verdediging en de trage opbouw, waar ze ook nog eens 90% van de tijd de bal verliezen...Get your shit together
en het begrip snelheid kennen ze denk ik ook niet tijdens opbouw want tegen de tijd dat ze in de buurt van het doel van portugal komen staat heel portugal al op hun eigen helft...zo......dat was dat....
nu spontaan voor .....geworden

we weten nederland heeft hard gefaald dit ek.. maar ja zullen we er maar over ophouden enigste wat we kunnen zeggen is dat ze gwn nu al moeten gaan trainen met elkaar voor het wk op niet meer mee doen,.... want ik heb nog nooit zoon slecht ek/wk gezien
Vertel het eens meid. Ik brand van nieuwsgierigheid!
Wat denk je zelf....
de geoliede machine van het EK.....
Met Bert van Marwijk aan het roer zijn we vissenvoer!
Toch miste ik dingen, die eerder onder van Marwijk wel goed gingen. Het tempo lag zo verschrikkelijk laag in alle wedstrijden. Ik heb zoveel wedstrijden gezien dat tegenstander dronken werden getikt. Echt zoals Barca dat kan, maar daarbij ook nog eens de dreiging van de vleugels.
Helemaal niets meer van over. Iedereen heeft dit EK een onvoldoende gehaald.
René zei het al: bijna iedereen heeft een k*t seizoen gehad behalve Van Persie en Huntelaar. Juist die twee heeft Bert met zijn aanpak naar de klote geholpen.
Dat is gewoon de verklaring. Stekelenburg was k*t bij Roma, Vd Wiel bij Ajax, Mathijsen bij Malaga, Willems hoort in Jong PSV. De Jong vaak op de bank gezeten bij Man City, Sneijder k*t bij Inter, Robben matig bij Bayern. Afellay het hele jaar geblesseerd.
Ja wat een k*t wijf is die panter..Jezus was is dat zwarte panter wijf irritant..
---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 03:36 ----------
Dit is inderdaad de verklaring. Dat je Affelay ook op durft te stellen, onvoorstelbaar. Emanuelson had ook gewoon meegemoeten.