XXL Nutrition

Nederland - Portugal. Wie gelooft er nog in?

Peiling Peiling Gaat nederland winnen van portugal?

• Ja nederland zal overwinnen

Stemmen: 14 9,3%
  • Ja nederland zal overwinnen mits van marwijk ze hoofd uit ze reet trekt

Stemmen: 50 33,1%
  • Nee nederland staat kansloos

Stemmen: 51 33,8%
  • Nee zelfs met nederlands beste opstelling zullen we dit niet voor elkaar krijgen

Stemmen: 36 23,8%

• Totaal stemmers
    151
zo......dat was dat....
nu spontaan voor .....geworden

Het ligt aan de baggere verdediging en de trage opbouw, waar ze ook nog eens 90% van de tijd de bal verliezen...Get your shit together

duh nogal logisch. m'n moeder rent nog zo door die verdediging heen :p en het begrip snelheid kennen ze denk ik ook niet tijdens opbouw want tegen de tijd dat ze in de buurt van het doel van portugal komen staat heel portugal al op hun eigen helft...

Mijn avond kan niet meer stuk
potverdomme

Schrijnend om te zien dat Nederland met Sneijder, Afellay, Robben, Huntelaar, Persie en van der Vaart in de ploeg nauwelijks gevaar weet te stichten. Het hele EK is er geen een uitgespeelde kans geweest. Dat is dan ook de bottleneck geweest. In het verleden konden we tegenstanders dusdanig onder druk zetten met de hele ploeg, dat de verdediging ontzien werd. Nu viel alle verdedigende last op de laatste linie, die gewoon tot een van de zwakste in het toernooi behoort (pijn in 't hart).

Volledig terecht eruit. Nederland heeft geen enkel moment laten zien dat 't beter is dan ploegen als Ierland. Zeer pijnlijk. Vooral als je regelmatig zo hoog van de toren blaast als ik :roflol:

we weten nederland heeft hard gefaald dit ek.. maar ja zullen we er maar over ophouden enigste wat we kunnen zeggen is dat ze gwn nu al moeten gaan trainen met elkaar voor het wk op niet meer mee doen,.... want ik heb nog nooit zoon slecht ek/wk gezien

we weten nederland heeft hard gefaald dit ek.. maar ja zullen we er maar over ophouden enigste wat we kunnen zeggen is dat ze gwn nu al moeten gaan trainen met elkaar voor het wk op niet meer mee doen,.... want ik heb nog nooit zoon slecht ek/wk gezien

Huh?

als je met 5 aanvallers geen enkele deftige uitgespeelde kans kunnen creëren .. tsja

beetje beschamend ook dat je met 0/9 eruit geknikkerd wordt als er geanalyseerd werd dat nederland op het ek staat om kampioen te worden.

Met Bert van Marwijk aan het roer zijn we vissenvoer!

eeee
chantal

Met Bert van Marwijk aan het roer zijn we vissenvoer!

Toch miste ik dingen, die eerder onder van Marwijk wel goed gingen. Het tempo lag zo verschrikkelijk laag in alle wedstrijden. Ik heb zoveel wedstrijden gezien dat tegenstander dronken werden getikt. Echt zoals Barca dat kan, maar daarbij ook nog eens de dreiging van de vleugels.

Helemaal niets meer van over. Iedereen heeft dit EK een onvoldoende gehaald.

Toch miste ik dingen, die eerder onder van Marwijk wel goed gingen. Het tempo lag zo verschrikkelijk laag in alle wedstrijden. Ik heb zoveel wedstrijden gezien dat tegenstander dronken werden getikt. Echt zoals Barca dat kan, maar daarbij ook nog eens de dreiging van de vleugels.

Helemaal niets meer van over. Iedereen heeft dit EK een onvoldoende gehaald.

René zei het al: bijna iedereen heeft een k*t seizoen gehad behalve Van Persie en Huntelaar. Juist die twee heeft Bert met zijn aanpak naar de klote geholpen.

Dat is gewoon de verklaring. Stekelenburg was k*t bij Roma, Vd Wiel bij Ajax, Mathijsen bij Malaga, Willems hoort in Jong PSV. De Jong vaak op de bank gezeten bij Man City, Sneijder k*t bij Inter, Robben matig bij Bayern. Afellay het hele jaar geblesseerd.

als je jaapie zo ziet denk je wel van: zo iemand moeten we hebben

Jezus was is dat zwarte panter wijf irritant..

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 03:36 ----------

René zei het al: bijna iedereen heeft een k*t seizoen gehad behalve Van Persie en Huntelaar. Juist die twee heeft Bert met zijn aanpak naar de klote geholpen.

Dat is gewoon de verklaring. Stekelenburg was k*t bij Roma, Vd Wiel bij Ajax, Mathijsen bij Malaga, Willems hoort in Jong PSV. De Jong vaak op de bank gezeten bij Man City, Sneijder k*t bij Inter, Robben matig bij Bayern. Afellay het hele jaar geblesseerd.

Dit is inderdaad de verklaring. Dat je Affelay ook op durft te stellen, onvoorstelbaar. Emanuelson had ook gewoon meegemoeten.

Jezus was is dat zwarte panter wijf irritant..

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 03:36 ----------

Dit is inderdaad de verklaring. Dat je Affelay ook op durft te stellen, onvoorstelbaar. Emanuelson had ook gewoon meegemoeten.
Ja wat een k*t wijf is die panter..

Emanuelson had idd mee gemoeten en v.d vaart in de basis.

Wat erg opvallend was is dat nederland in iedere wedstrijd de eerste 20 minuten goed en gevaarlijk was. De 2 doelpunten die ze maakten waren ook allebei in de eerste 20 minuten. Daarna werd het ineens zwaar gek*t en paniek over en weer, dit lijkt heel erg op een conditioneel probleem, na 20 minuten leeg gespeeld.

Terug
Naar boven