XXL Nutrition

Nederland strontland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha zalig!

Diegene die ook zo een artikel over België vindt of zelf kan schrijven karma tot het einde der dagen...!

Haha zalig!

Diegene die ook zo een artikel over België vindt of zelf kan schrijven karma tot het einde der dagen...!
België een slecht imago, hoezo?

Als idioten een gezicht hebben, dan is het zeker Belgisch. In België is het verplicht om te gaan stemmen. Als je niet gaat stemmen, dan krijg je in België een boete. (...)

Belgische mensen zijn zelden behulpzaam, ze houden nooit hun beloftes, en ze beliegen je altijd. De Belgische bureaucratie is erger dan die van de voormalige Sovjetunie. (...)

Na negen jaar in België te hebben gewoond, keerde ik op 14 april terug naar Zweden. Ik vind mijn terugkeer naar Zweden prachtig, want nu kan ik weer van echte vrijheid genieten. Zelfs Iran en Libië zijn waarschijnlijk goede voorbeelden in vergelijking met België. (...)

De enige mensen die in België hard werken zijn de Italiaanse immigranten. Zestig procent van de Belgen zijn Vlamingen, die Nederlands spreken. De helft van de Nederlandstaligen in België zijn ofwel nazi's of bijna nazi's. De andere helft van de Vlamingen bestrijdt de Franse taal door zoveel mogelijk Arabisch-sprekenden te importeren vanuit Afrika. De Nederlandstaligen in België zijn bedriegers en lafaards, die zich verbergen achter een façade van katholieke onbekwaamheid en bureaucratie. (...)

Het Franstalige Waalse deel van België, waar ik woonde, is zelfs nog achterlijker dan het Vlaamse deel van België. (...)

Je zal in Wallonië alleen schurken, oneerlijke en gewelddadige mensen vinden in Wallonië, om nog te zwijgen van de transportmogelijkheden en de postkantoren, die continu staken. (...)

Philippe Ohlund op zijn weblog, 29 mei 2009 [hat tip: Oxbow]
kom maar op met die levenslange karma:lick:

Laatst bewerkt:
Ah het is een GeensT-topic, dacht al dat het me bekend voor kwam. Zelfde thread stond begin van de week al op Fok!. Die gozer is gewoon een troll, maar voor degenen die Nederland echt niet bevalt : opdonderen!!

hahahaha geniaal stukje, hulde!

Gaat ook nergens over. Beetje lopen kankeren, maar wel blijven, donder dan op als je hier niet naar je zin hebt.

Een goede column imo, legt de vinger op de zere plek. Stelletje k*t calvinisten.

trouwens

''Waar is die unieke sfeer of unieke winkeltjes? Hoeveel Zeemans, Blokkers en Mediamarkts en Hema worst kan een land verdomme verdragen?''

Als je zo'n beeld hebt van Nederland kan je onmogelijk :

Terwijl je in de VS al voor 150.000 euro een mooie alleenstaande villa met zwemband kunt kopen, kan je in dit ellendige land voor 400000 euro nog geen privacy kopen

zeggen. :)

Ik zou zelfmoord plegen.

hahah die reacties in dat topic........roetmoppen dit nikkers dat....

Ik vind Nederland ook maar een k*tland.
Daarom ga ik ook naar de derde wereld, daar is alles gewoon veel beter geregeld.

Als mannelijke blanke Nederlander heb je een winnend lot uit de loterij getrokken. Klaar. Op mondiaal niveau zit je dan sowieso in de upper upper class met de meeste mogelijkheden.

Dat is dus wat een paar openlijk toegeven op dat forum. Bij dit soort mensen mogen ze gerust hun ip adres opsporen en die uitkering afnemen.

Veel dingen kloppen toch wel.:o

*Incompetent. Kijk maar naar het spoornetwerk. Zelfs achterlijke landen lukt het om een spoornetwerk draaiende te houden in sneeuw, ijzel, storm, wind. In NL valt alles stil bij een paar herfstbladeren. Get a life man. Ga anders eens op cursus op Canada, daar hebben ze nog veel meer bomen dan die tweeënhalve eikenboom bij jullie.

:roflol:

Dan ga je toch lekker naar Canada ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven