Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha en het leuke is nog wel dat een allochtoon dit schrijft, ga dan lekker naar canada of amerika waar alles zo goed is...
Voel je je aangesproken Ballonnetje?
Werk je op het station?
Ze kunnen geen kano vinden die daar naartoe gaat waarschijnlijk.
Nee , niet eens . Maar ik heb een hekel aan mensen die altijd zo negatief over Nederland praten .
---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------
Zelfs daar zijn ze te lui voor .

Idd, en daarna hun huis mbv bulldozers met de grond gelijkmaken, die joden weten tenminste hoe ze feest moeten vieren.Dat is dus wat een paar openlijk toegeven op dat forum. Bij dit soort mensen mogen ze gerust hun ip adres opsporen en die uitkering afnemen.
Bespeur ik hier een overmaat aan chauvinisme?Ah het is een GeensT-topic, dacht al dat het me bekend voor kwam. Zelfde thread stond begin van de week al op Fok!. Die gozer is gewoon een troll, maar voor degenen die Nederland echt niet bevalt : opdonderen!!
Ik ben blij dat ik in Nederland woon, of mag dat niet?Be my guest.Ik ben blij dat ik in Nederland woon, of mag dat niet?
Ik ben blij dat ik in Nederland woon, of mag dat niet?
super gezellig (met hollanders uiteraard, de rest is maar raar
) naar turky, suriname, Spanje, Italie, zelfs marokko.
.
.
, en van: Ik voel dat ik er niet bij hoor dus ga ik maar een negatief stukje schrijven.rot dan op als het je hier niet bevalt bij al die 'hollanders'. wel de opleiding doen die door die k*thollanders betaald is, vuile ondankbare hond

Zolang ik niet in België woon vind ik het wel best.
Wat klopt er allemaal wel in dit land?
Leuk zo’n zwembad, jammer dat jezelf de ziekenfonds kosten moet betalen wanneer je een glijder op de plank maakt.
Voor 400.000 euro koop je in Nederland wel degelijk een vrijstaande woning met veel privacy en natuur rondom. De schrijver lijkt niet erg thuis te zijn in de Nederlandse huizen markt.
Daar de schrijver het eerder al over Amerikaanse villa’s heeft gehad ga ik er in deze vanuit dat de schrijver praat over Hollywood films. Het is natuurlijk zorgwekkend dat er anno 2010 nog steeds mensen zijn die Hollywood films als zijnde idealistisch beschouwen en dit terugkoppelen aan hun eigen realiteit. Dit gegeven doet de geloofwaardigheid van deze publicatie op zijn minst betwisten.
Lijkt je dat niet fantastisch? Elke stap in je leven regisseren? Witte tanden, chocolade bruine huid, dikke spieren, grote ronde borsten, echt groen gras en natuurlijk lekker met je cabrio door de natuur cruisen om de sleur van alle dag te ontvluchten.
Geïndoctrineerd door commerciële videobeelden, teksten en producten lijken zelfs de hoogst geschoolde onder ons geen objectieve analyse te kunnen profileren wanneer het gaat om het land waarin zij leven. Niet de joggers, gezinnen of stronthopen maken je gek de vrijheid die ons positieve mogelijkheden zou moeten bieden is tegelijkertijd een beperking voor zo velen die niet weten om te gaan met die vrijheid. Nooit ligt het falen aan zelf gemaakte keuzes maar aan de mogelijkheden die hen geboden worden. Alsof je in de Westerse samenleving niet langer meer zelf hoeft na te denken bij alle informatie die ons toekomt. Ik zeg, gewoon doen…
De schrijver lijkt niet helemaal op de hoogte te zijn van het stereotype 'sjonnie'. In de regel zijn het juist de sjonnie's die niet de controle over de volumeknop lijken te hebben. Wellicht moet dit stereotype eens worden aangesneden in de inburgeringscursus.
De schrijver heeft, zoals duidelijk is geworden in alinea 4, een uitgesproken mening over de zogenaamde eenheidsworstwinkels in Nederland. Toch gaat de schrijver, opmerkelijk genoeg, op zijn vrije dag een wandeling maken in de stad. Heeft de schrijver wel het bewustzijn dat hij controle heeft over zijn eigen ontevredenheid? Op jezelf afroepen...
Misschien is de schrijver zelf wel Nederlander of een allochtoon die onbewust is geïntegreerd. De manipulatieve westerse samenleving valt niet te ondermijnen. http://www.slachtofferhulp.nl/
Dat meen je niet? Maak je gebruik van allerlei diensten die door bedrijven worden aangeboden, moet je er nog voor betalen ook. Tip: lees de kleine letters. Misschien ook weer een punt voor de inburgeringscursus.
Soms vallen de puzzelstukje in elkaar. Nooit heb ik de slogan, "Lenen kost geld", begrepen. Begrijp me niet verkeerd de zin heb ik wel begrepen maar de doelgroep niet. Die is me bij deze duidelijk geworden.
Eerder deed de schrijver nog zijn beklag over de geringe hoeveelheid natuur in Nederland. Nu moet die geringe hoeveelheid plaatst gaan maken voor bredere snelwegen, waarmee de oplossing voor het file probleem nog steeds niet geboden is gezien het eerder besproken 'trechter' effect.
Tevens lijkt de schrijver te suggereren dat het tegen bomen rijden een gevolg van mogelijkheden is en dat het maken van keuzes, zoals reeds besproken, hierbij geen rol spelen. Bijvoorbeeld je snelheid aanpassen en niets anders doen dan geconcentreerd het voertuig besturen. Nee het ligt aan de bomen, de weg en de overheid.
Op vakantie ? Een Nederlander gaat op een camping in Frankrijk, MET Nederlanders.
Ontevreden mensen hebben hulp nodig. De schrijver mist steeds essentiële elementen in zijn beredenatie
Laten we hopen dat diegene met dezelfde ongenuanceerde gedachten zelf een landje beginnen ver hier vandaan. Misschien dat we DAN eindelijk eens kunnen doorrijden op de snelweg.

Waarom niet dan? Niet naar je zin? Opdonderen dan!![]()
Dit is gewoon een paradijs en als je dat niet inziet ben je stekeblind.