adil 18
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m74
- Vetpercentage
- 12%
was het maar zo

nee, ze lopen thuis gewoon het zelfde als jou moeder/zus,etc.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
was het maar zo

of een van hun gewoontes lekker om zeep helpen. Als je naar hier komt pas je je aan, en als je dat niet zint opduvelen !! godverdeAch wat een gezeik man. In een zwembad kom je zoals je er normaal moet inkomen, Ongeacht hoe dik of dun, mottig of knap je bent. Als ze dit nu ook nog eens gaan veranderen, dan zie ik het echt wel somber in hoor. Moet ik dan eens naar turkije gaan en eens een wetje veranderen in zo'n k*tmoskeeof een van hun gewoontes lekker om zeep helpen. Als je naar hier komt pas je je aan, en als je dat niet zint opduvelen !! godverde
misschien een domme vraag maar wat betekent een wetje??
Ach wat een gezeik man. In een zwembad kom je zoals je er normaal moet inkomen, Ongeacht hoe dik of dun, mottig of knap je bent. Als ze dit nu ook nog eens gaan veranderen, dan zie ik het echt wel somber in hoor. Moet ik dan eens naar turkije gaan en eens een wetje veranderen in zo'n k*tmoskeeof een van hun gewoontes lekker om zeep helpen. Als je naar hier komt pas je je aan, en als je dat niet zint opduvelen !! godverde

Ik lees geen stukken tekst meer van jullie en ga er niet meer mee in discussie, de maat is vol nu.

Vriend...of beter: toevallige passant in het leven, die helaas mijn pad kruis...
Je bent 19...en je bent verstandelijk gehandicapt. Dat geeft niet en kan je zeer waarschijnlijk niets aan doen,...maar ik zal het je dus op de nijntje pluis manier gaan uitleggen:
Ik woon al heel wat jaartjes langer in dit land. Ik ben nog nooit DE ECHTE NEDERLANDER tegengekomen. Ik denk dat jij uberhaupt niet weet wat de ECHTE NEDERLANDER dan wel niet is. Ik denk dat jij er geen idee van hebt wat Nederland tot Nederland maakt en ik denk dat je je nauwelijks bewust bent van de geschiedenis van dit stukje aarde en hoe dit land tot stand is gekomen en op basis van welke principes...
Anders zou je je realiseren dat jouw mening over wat een echte Nederlander is en of ik daar wel of niet onder val precies even relevant is al mijn mening dat jij een pure verspilling bent van zuurstof....compleet niets. Alhoewel die mening van mij op heel wat meer waarheid berust...
Dat in het algemeen....
Nu wat specifieker:
Voor mij persoonlijk is jouw mening inhoudelijk al gelijk aan de inhoud van een lintworm...
Dus verspil je moeite niet om me te proberen te overtuigen van je zielige pogingen om erbij te horen en jezelf te doen gelden. Wij kunnen er niets aan doen dat niemand om je geeft. Ik begrijp dat je aandacht tekort komt en een knuffeltje nodig hebt en heel misschien een aai over je bol...maar ik ben niet de aangewezen persoon daarvoor.
Dus zoek iemand anders...betaal er desnoods voor.
Veder...voor iemand die pretendeert dat hij " de echte Nederlander" is wil ik je adviseren om voortaan het woord jou met een "w" te schrijven als het om een eigendomsaanduiding gaat.
Een beetje flauw...want ik maak zelf vele spelfouten, sTfouten en grammaticale brainfarts en over het algemeen kan het me ook geen klap schelen...maar ja...ik pretendeer ook niet de "echte Nederlander" te zijn. En persoonlijk...maar dat ben ik...vind ik het behoorlijk triest dat iemand die dat wel doet nog niet eens de Nederlandse taal machtig is.

Dus hoe harder jij tegen Moslims aanschopt hoe harder ze terug schoppen.
meesterlijk om te zien dat mensen dit als voorbeeld van vrouwenonderdrukking door de man zien. dus een man die zijn vrouw onderdrukt staat haar wel toe tussen "halfnaakte mannen" in het zwembad te zitten?
het word tijd dat mensen gaan beseffen dat het jezelf bedekken niet vreemd is, je bent anders dan de norm, so what? laat de moslima die dit heeft bedacht zich anders een bezighouden met de vraag; hoe kan het dat moslims veelal mannen en vrouwen gescheiden wensen, en waarom is dat in het zwembad ineens een ander verhaal?