Fitness Seller

Nieuws Nederlandse zwembaden moeten boerkini toelaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach wat een gezeik man. In een zwembad kom je zoals je er normaal moet inkomen, Ongeacht hoe dik of dun, mottig of knap je bent. Als ze dit nu ook nog eens gaan veranderen, dan zie ik het echt wel somber in hoor. Moet ik dan eens naar turkije gaan en eens een wetje veranderen in zo'n k*tmoskee ??? of een van hun gewoontes lekker om zeep helpen. Als je naar hier komt pas je je aan, en als je dat niet zint opduvelen !! godverde

Ach wat een gezeik man. In een zwembad kom je zoals je er normaal moet inkomen, Ongeacht hoe dik of dun, mottig of knap je bent. Als ze dit nu ook nog eens gaan veranderen, dan zie ik het echt wel somber in hoor. Moet ik dan eens naar turkije gaan en eens een wetje veranderen in zo'n k*tmoskee ??? of een van hun gewoontes lekker om zeep helpen. Als je naar hier komt pas je je aan, en als je dat niet zint opduvelen !! godverde

misschien een domme vraag maar wat betekent een wetje??

xenofoob :tomato:
morele opportunist

Snap niet waarom die lui persee hun geloof moeten komen opdringen, moet je bij hun niet gaan proberen.
Eeerst zijn het hun vrouwen straks zijn ook onze vrouwen aan de beurt.

Zit de mods niet op te naaien.

Als ik een mod was dan lagen kereltjes als jij en cutler er onmiddellijk uit, zulke figuren geven dit forum een vies racistisch geurtje.
Mensen zoals jullie zijn een schande voor dit forum en eigenlijk voor het gehele Nederlandse volk.
Je kan en mag een mening hebben over iets en je mag die ook uitspreken, maar constant een heel volk en cultuur beledigen met uitspraken die er enkel op gericht zijn deze mensen in de grond te boren met alle mogelijke middelen, zou moeten afgestraft worden.

Laatst bewerkt:
Laten we nou eens gewoon mensen beoordelen op hun daden, en niet op hun afkomst, of kleur.
Dan heb je meteen alles onder controle, en op een fatsoenlijke manier.
Ik heb het eerlijk gezegd ook niet zo op Turken, Marokanen, en Antillianen en zo...
En geloof me, ik ben echt geen rascist!
Dat komt door slechte ervaringen door de jaren heen.
Maar er zijn ook genoeg "blanken" waar ik niet zo'n hoge pet van op heb...
Ik denk dat iedereen die van die gasten ziet, waarvan je weet dat ze niet werken, maar wel in een dikke wagen rondrijden, wel vind dat het behoorlijk irritant is dat dit kan.
Waar ik woon is geen "blanke" criminaliteit meer volgens mij...
Ook geen Russische of andere Oostblok gerelateerde...
De (voornamelijk drugs) criminaliteit is "in handen" van de Turken, Marokanen, en Antillianen.
Die gasten denken natuurlijk dat ze heel de wereld te verteren hebben doordat ze altijd een berg geld hebben, en schijt aan de rest van de bevolking.
En zolang "wij" er maar bang genoeg voor zijn, zullen we altijd "de lul" zijn in ons eigen land.
Maar daarom moet je niet heel het volk over één kam scheren natuurlijk...
Dat is alleen maar vreselijk dom.
Ik snap wel dat er dergelijke gedachten leven, en heb er ook wel begrip voor.
He zou een "simpele" oplossing zijn om alle "buitenlanders" maar buiten te donderen, maar dat gaat niet (meer) lukken.
Daarom zeg ik: pak de individuen aan die wat mispeuteren.
Jammer dat (o.a.) de politie er zo verdomd weinig aan doet... :o
Die zijn ook bang, want die moeten 's avonds weer naar huis, en hun kinderen zitten op dezelfde school als die van die criminelen, en hun vrouw loopt bij dezelfde Albert Heijn...
En ook daar he ik dan weer wel begrip voor...
Al ben je dan natuurlijk niet geschikt als politie...
Dus ik regel mijn eigen zaakjes wel, als het er op aan komt.
Ik heb ook angst om problemen te hebben met "criminelen" :o
Ik heb ook kinderen, en een vrouw, en moeder, en familie, en vrienden di allemaal geraakt kunnen worden maar wat moet je..? ???
Glukkig heb ik ook wat buitenlandse vrienden uit Oostenrijk die altijd bereid zijn me te helpen.
Kindjes van Gaston Glock, kindje Nr.17 Nr.26 en Nr.34! :D
Wat intereseerd het mij nou of een meid een boerkini draagt in het zwembad man! :rolleyes:

Vriend...of beter: toevallige passant in het leven, die helaas mijn pad kruis...

Je bent 19...en je bent verstandelijk gehandicapt. Dat geeft niet en kan je zeer waarschijnlijk niets aan doen,...maar ik zal het je dus op de nijntje pluis manier gaan uitleggen:

Ik woon al heel wat jaartjes langer in dit land. Ik ben nog nooit DE ECHTE NEDERLANDER tegengekomen. Ik denk dat jij uberhaupt niet weet wat de ECHTE NEDERLANDER dan wel niet is. Ik denk dat jij er geen idee van hebt wat Nederland tot Nederland maakt en ik denk dat je je nauwelijks bewust bent van de geschiedenis van dit stukje aarde en hoe dit land tot stand is gekomen en op basis van welke principes...

Anders zou je je realiseren dat jouw mening over wat een echte Nederlander is en of ik daar wel of niet onder val precies even relevant is al mijn mening dat jij een pure verspilling bent van zuurstof....compleet niets. Alhoewel die mening van mij op heel wat meer waarheid berust...

Dat in het algemeen....

Nu wat specifieker:

Voor mij persoonlijk is jouw mening inhoudelijk al gelijk aan de inhoud van een lintworm...

Dus verspil je moeite niet om me te proberen te overtuigen van je zielige pogingen om erbij te horen en jezelf te doen gelden. Wij kunnen er niets aan doen dat niemand om je geeft. Ik begrijp dat je aandacht tekort komt en een knuffeltje nodig hebt en heel misschien een aai over je bol...maar ik ben niet de aangewezen persoon daarvoor.

Dus zoek iemand anders...betaal er desnoods voor.

Veder...voor iemand die pretendeert dat hij " de echte Nederlander" is wil ik je adviseren om voortaan het woord jou met een "w" te schrijven als het om een eigendomsaanduiding gaat.

Een beetje flauw...want ik maak zelf vele spelfouten, sTfouten en grammaticale brainfarts en over het algemeen kan het me ook geen klap schelen...maar ja...ik pretendeer ook niet de "echte Nederlander" te zijn. En persoonlijk...maar dat ben ik...vind ik het behoorlijk triest dat iemand die dat wel doet nog niet eens de Nederlandse taal machtig is.

socrates? :lol:

Er is een stroming in de filosofie die stelt dat de wereld slechts bestaat in de gedachte van het individue.

Als dat waar is dan kunnen we twee dingen concluderen:

1). Ik heb een zieke geest omdat blijkbaar sommige figuren hier door mij bedacht zijn
2) De mensen die problemen hebben met Moslims zijn er zelf de oorzaak van

Hoe je het ook bekijkt...in beide gevallen is er dus geen probleem behalve in mijn gedachten of bij jezelf...stop dus met zeiken.

kan me niet druk maken om een boerkini maar vind het ook weer onzin dat een zwembad zwaar onder druk wordt gezet wanneer deze het wel verbied. Wel makkelijk om gelijk de racisme kaart te spelen.. maar als ik in zo'n pak aan kom zetten mag ik ook niet naar binnen hoor.

0...

En er is slechts een wetgmatigheiddie hier van toepassing is:

Radicaliseer jij tov een ander dan radicaliseert die ander tov jou.

Dus hoe harder jij tegen Moslims aanschopt hoe harder ze terug schoppen.
De enige manier om die spiraal te doorbreken is om dus niet te radicaliseren en proberen de problemen samen op te lossen. Dat is de ENIGE weg om een houdbare en langdurige samenleving op te bouwen.

Alle radicalen hier,..die zo hard op de PVV willen stemmen omdat de Moslims een gevaar vormen vormen een beperking voor integratie, vormen de voedingsbodem voor radicalisering en fundamentalisme, zullen mede een rol spelen in langdurige conflicten, zullen absoluut zaken verergeren en zijn ONDERDEEL VAN HET PROBLEEM.

Heel grappig trouwens dat de verventste voorstanders van vrijheid van meningsuiting...de PVV-kliek

1). Boeken willen verbieden
2). Mensen willen verbieden hun mening ten uiten
3). mensen keuzes willen ontnemen
4). Mensen willen verplichten zich naar hun standaard te comformeren

Kan me er niet aan onttrekken dat de PVV, hun blonde demagoog, en de mensen die erop gaan stemmen om zogenaamd de vrijheid van meningsuiting te verdedigen in hoge mate een stelletje hypocriete domoren zijn.

mag ik dan ook n bivakmuts op in het zwembad. gaat nergens meer over. en ten tweede is het onhygienisch

meesterlijk om te zien dat mensen dit als voorbeeld van vrouwenonderdrukking door de man zien. dus een man die zijn vrouw onderdrukt staat haar wel toe tussen "halfnaakte mannen" in het zwembad te zitten?

het word tijd dat mensen gaan beseffen dat het jezelf bedekken niet vreemd is, je bent anders dan de norm, so what? laat de moslima die dit heeft bedacht zich anders een bezighouden met de vraag; hoe kan het dat moslims veelal mannen en vrouwen gescheiden wensen, en waarom is dat in het zwembad ineens een ander verhaal?

Jij bent toch die moslim van de moskee met aparte ingang voor mannen en vrouwen?
Zou een vrouw in zo'n smurfenpak nu wel door de manneningang tussen de mannen mogen bidden? Of is de gemiddelde moslimman dan nog niet in staat om zich te beheersen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven