AndroidHealthClinic

Nieuws Nederlandse zwembaden moeten boerkini toelaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is in de meeste synagogen ook het geval....

Dus eigenlijk joden en moslims eruit?

Of kunnen we ervanuit gaan dat ALLE monotheistische godsdiensten gewoon vrouwen achter stellen bij manne?

-> tw. bij christenen is dat de zonde val

mischien iets om in te schaatsen?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

waarom niet tis wel lachwekkend om te zien moet ik eerlijk zeggen

Jij bent toch die moslim van de moskee met aparte ingang voor mannen en vrouwen?
Zou een vrouw in zo'n smurfenpak nu wel door de manneningang tussen de mannen mogen bidden? Of is de gemiddelde moslimman dan nog niet in staat om zich te beheersen?

ik denk dat het meer relevant is mijn mening te vragen over die boerkini als over of het relevant is dat iemand in zwemkleding, want dat is het dus, de moskee binnen mag komen lopen. . . .

en mijn mening daarover heb ik al geplaatst meende ik???

Jij bent toch die moslim van de moskee met aparte ingang voor mannen en vrouwen?
Zou een vrouw in zo'n smurfenpak nu wel door de manneningang tussen de mannen mogen bidden? Of is de gemiddelde moslimman dan nog niet in staat om zich te beheersen?

Geen enkele man kan dat. Dan heb ik het niet over een aanranding ofzo, maar een blik werpen is al een fail.

Is in de meeste synagogen ook het geval....

Dus eigenlijk joden en moslims eruit?

Of kunnen we ervanuit gaan dat ALLE monotheistische godsdiensten gewoon vrouwen achter stellen bij manne?

-> tw. bij christenen is dat de zonde val

Joden eruit...hmmm...daar zeg je wat. Ze zijn oververtegenwoordigd bij de PvdA en zorgen over het algemeen voor wanorde en chaos. Hoe hoger de functie die ze hebben hoe meer schade ze aanrichten. Maar de meesten vallen wel mee, werken hard en "joods zijn" staat niet gelijk aan "het jodendom aanhangen".

We zouden allemaal een voorbeeld moeten nemen aan de overlevering van de Germanen, onze voorvaderen. Man en vrouw stonden daar op hetzelfde niveau en vormden samen een eenheid.

Laten we nou eens gewoon mensen beoordelen op hun daden, en niet op hun afkomst, of kleur.
Weet je het zeker ?
zijn we waarschijnlijk volgende week nog bezig :o

Ik sluit mij volledig aan bij Big T,
moet echt niet gekker worden met die islam muk :mad:

O jee, word ik nu geassocieerd als een clone? :D Don't worry, ik houd er geen "enge" ideeën op na.

Als ik een mod was dan lagen kereltjes als jij en cutler er onmiddellijk uit, zulke figuren geven dit forum een vies racistisch geurtje.
Mensen zoals jullie zijn een schande voor dit forum en eigenlijk voor het gehele Nederlandse volk.
Je kan en mag een mening hebben over iets en je mag die ook uitspreken, maar constant een heel volk en cultuur beledigen met uitspraken die er enkel op gericht zijn deze mensen in de grond te boren met alle mogelijke middelen, zou moeten afgestraft worden.
+1
je haalt de woorden uit mijn mond:D

Geen enkele man kan dat. Dan heb ik het niet over een aanranding ofzo, maar een blik werpen is al een fail.

Allemachtig, wat ben jij nog lekker middeleeuws. Jij bent van binnen nog een moslim van het primitiefste soort!

Wat is er "fail" aan een blik werpen naar een vrouw?
Wat ik begrijp uit jouw mededelingen op dit forum is dat jij nogal toegankelijk bent voor vrouwen.
Zie jij jezelf nu als een "failure"?

Ik denk dat je mij verkeerd begrepen hebt.

In de koran staat dat mannen zich niet zoals rokkenjagers moet gedragen. Ze moeten hun blik werpen, daar waar de onbekende vrouw is. Je mag geen onkuise gedachten hebben. etc etc etc...

En daarom is het een bijzonder slecht idee om onbekende vrouwen samen te laten bidden met onbekende mannen.

Zelf vind ik het ook 'niet mijn aard', maar dat doet niks af aan hun manier van leven.

ah waarom ook niet he.. ik bedoel, het toestaan ervan schaadt niemand.. dus why not? Het druist niet tegen de wet in ..

Als ik een mod was dan lagen kereltjes als jij en cutler er onmiddellijk uit, zulke figuren geven dit forum een vies racistisch geurtje.
Mensen zoals jullie zijn een schande voor dit forum en eigenlijk voor het gehele Nederlandse volk.
Je kan en mag een mening hebben over iets en je mag die ook uitspreken, maar constant een heel volk en cultuur beledigen met uitspraken die er enkel op gericht zijn deze mensen in de grond te boren met alle mogelijke middelen, zou moeten afgestraft worden.

Geef je moraallesjes aan je vriendjes van de IRA.

ziet er achterlijk uit maar het houd die stank wel beetje binnen.

De hoeder van de Nederlandse cultuur! Leestekens, hoofdlettergebruik en vervoegingen van werkwoorden zijn 'em echter vreemd...

blijkbaar is het geoorloofd om moslim te beledigen.

we leven ook in een omgekeerde wereld:(

Ohw nee hoor. Moslims beledigen mag echt wel. Ik bedoel, als ik Osama Bin Laden een maniakele randebiel noem, beledig ik toch echt een moslim.
Ook kan ik met een gerust hart zeggen dat religieuzen (waaronder moslims) die denken dat god/allah/whatever ze hebben bedacht zich druk maakt over een stukje stof, na het creëren van een universum van miljarden lichtjaren in omvang zich toch écht eens even een beetje droog moeten maken achter de oren en hun ACHTERLIJKE ideeën laten voor wat ze zijn.

mag ik dan ook n bivakmuts op in het zwembad. gaat nergens meer over. en ten tweede is het onhygienisch

Jezus wat een schijtargumenten.
Maar goed, Cyan was me al voor. BRONNEN chroniclife, BRONNEN. 'Onhygiënisch' is een claim die bewezen kan worden, heb je die bewijzen niet, dan moet je opbokken met dergelijke nonsens.
Of ben je al net zo demagogisch als die lui die hun vrouw op basis van ongefundeerde ideeën verplichten in een boerka te lopen? (Of vrouwen die hun dochters hier toe verplichten, of... you get the point)

Ik denk dat je mij verkeerd begrepen hebt.

In de koran staat dat mannen zich niet zoals rokkenjagers moet gedragen. Ze moeten hun blik werpen, daar waar de onbekende vrouw is. Je mag geen onkuise gedachten hebben. etc etc etc...

En daarom is het een bijzonder slecht idee om onbekende vrouwen samen te laten bidden met onbekende mannen.

Zelf vind ik het ook 'niet mijn aard', maar dat doet niks af aan hun manier van leven.
gasten ,douchen met boxer aan ,is dat voor dezelfde onkuise blikken ?:rolleyes:

Joden eruit...hmmm...daar zeg je wat. Ze zijn oververtegenwoordigd bij de PvdA en zorgen over het algemeen voor wanorde en chaos. Hoe hoger de functie die ze hebben hoe meer schade ze aanrichten. Maar de meesten vallen wel mee, werken hard en "joods zijn" staat niet gelijk aan "het jodendom aanhangen".

We zouden allemaal een voorbeeld moeten nemen aan de overlevering van de Germanen, onze voorvaderen. Man en vrouw stonden daar op hetzelfde niveau en vormden samen een eenheid.

Germanen hadden helemaal geen coïtuse gelijkheid. Vrouwen hadden specifieke taken die bij hun coïtuse hoorden en uiteindelijk beslisten de mannen over alle zaken buiten het huis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven