Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mag ik dan ook n bivakmuts op in het zwembad. gaat nergens meer over. en ten tweede is het onhygienisch
Jij bent toch die moslim van de moskee met aparte ingang voor mannen en vrouwen?
Zou een vrouw in zo'n smurfenpak nu wel door de manneningang tussen de mannen mogen bidden? Of is de gemiddelde moslimman dan nog niet in staat om zich te beheersen?

Jij bent toch die moslim van de moskee met aparte ingang voor mannen en vrouwen?
Zou een vrouw in zo'n smurfenpak nu wel door de manneningang tussen de mannen mogen bidden? Of is de gemiddelde moslimman dan nog niet in staat om zich te beheersen?
Is in de meeste synagogen ook het geval....
Dus eigenlijk joden en moslims eruit?
Of kunnen we ervanuit gaan dat ALLE monotheistische godsdiensten gewoon vrouwen achter stellen bij manne?
-> tw. bij christenen is dat de zonde val
Weet je het zeker ?Laten we nou eens gewoon mensen beoordelen op hun daden, en niet op hun afkomst, of kleur.

We zouden allemaal een voorbeeld moeten nemen aan de overlevering van de Germanen, onze voorvaderen. Man en vrouw stonden daar op hetzelfde niveau en vormden samen een eenheid.
+1Als ik een mod was dan lagen kereltjes als jij en cutler er onmiddellijk uit, zulke figuren geven dit forum een vies racistisch geurtje.
Mensen zoals jullie zijn een schande voor dit forum en eigenlijk voor het gehele Nederlandse volk.
Je kan en mag een mening hebben over iets en je mag die ook uitspreken, maar constant een heel volk en cultuur beledigen met uitspraken die er enkel op gericht zijn deze mensen in de grond te boren met alle mogelijke middelen, zou moeten afgestraft worden.

Geen enkele man kan dat. Dan heb ik het niet over een aanranding ofzo, maar een blik werpen is al een fail.
12) De mensen die problemen hebben met Moslims zijn er zelf de oorzaak van
.
Als ik een mod was dan lagen kereltjes als jij en cutler er onmiddellijk uit, zulke figuren geven dit forum een vies racistisch geurtje.
Mensen zoals jullie zijn een schande voor dit forum en eigenlijk voor het gehele Nederlandse volk.
Je kan en mag een mening hebben over iets en je mag die ook uitspreken, maar constant een heel volk en cultuur beledigen met uitspraken die er enkel op gericht zijn deze mensen in de grond te boren met alle mogelijke middelen, zou moeten afgestraft worden.
ziet er achterlijk uit maar het houd die stank wel beetje binnen.
blijkbaar is het geoorloofd om moslim te beledigen.
we leven ook in een omgekeerde wereld![]()
mag ik dan ook n bivakmuts op in het zwembad. gaat nergens meer over. en ten tweede is het onhygienisch
gasten ,douchen met boxer aan ,is dat voor dezelfde onkuise blikken ?Ik denk dat je mij verkeerd begrepen hebt.
In de koran staat dat mannen zich niet zoals rokkenjagers moet gedragen. Ze moeten hun blik werpen, daar waar de onbekende vrouw is. Je mag geen onkuise gedachten hebben. etc etc etc...
En daarom is het een bijzonder slecht idee om onbekende vrouwen samen te laten bidden met onbekende mannen.
Zelf vind ik het ook 'niet mijn aard', maar dat doet niks af aan hun manier van leven.

Joden eruit...hmmm...daar zeg je wat. Ze zijn oververtegenwoordigd bij de PvdA en zorgen over het algemeen voor wanorde en chaos. Hoe hoger de functie die ze hebben hoe meer schade ze aanrichten. Maar de meesten vallen wel mee, werken hard en "joods zijn" staat niet gelijk aan "het jodendom aanhangen".
We zouden allemaal een voorbeeld moeten nemen aan de overlevering van de Germanen, onze voorvaderen. Man en vrouw stonden daar op hetzelfde niveau en vormden samen een eenheid.