Fitness Seller

Net begonnen, Rippetoe log.

Nee ik ga niet naar de fysio, daar heb ik geen geld voor. Ben toevallig drie weken vrij van school dus heb daar ook (nog) geen hulp kunnen vragen.
Ik heb echt geen idee wat het is... tis echt een vage klacht.

Meest pijnlijke is bukken en dan vooral in combinatie met een been optillen (sokken aantrekken). Bij een squat beweging op het laagste punt een steekje pijn (waar mijn rug trouwens ook een beetje bol trekt). Met lopen en dergelijk er eigenlijk niet veel last van. Als ik ga zitten voel ik het ook ff steken. 3d bewegingen is niet pijnlijker, extensie is helemaal niet pijnlijk net als rotaties en lateroflexie. Pijn zit een beetje ter hoogte van de sips denk ik.

Oja.. het LIJKT iets meer links te zitten..

Zit de pijn op 1 plek of straalt hij uit als je b.v. je sokken aan doet?

Rust is meestal ook al goed, en dan als het minder word neit doen van ohh ik voel niks nu kan ik weer 200kg squaten, nee, weer langzaam opbouwen :D

• Topic Starter Topic Starter
Haha nee geen uitstraling gelukkig ;)

Update:

Nog steeds last van m'n rug. Vandaag PowerCleans gedaan en voel hem weer :P Verder loop ik een beetje aan te kloten elke dag maar das ook wel lekker.

K*t voor je man, hoop dat het snel goed komt... Misschien een tijdje een ander schema proberen? Iets wat minder belastend is voor je rug?

Ik ben ook begonnen met Rippetoe he Conrad. Vind je het trouwens niet vervelend dat je met training B het squatrek 40 minuten bezet houdt?:P

Nee ik had nooit echt mensen die daar moesten zijn. Maar beter doe je het niet als ik er ook ben :P

Terug
Naar boven