AndroidHealthClinic

Net begonnen, Rippetoe log.

• Topic Starter Topic Starter
Week 11, vrijdag, training A, 11/04

Squat 115
Bench Press: 87,5
Deadlifts: 137,5 (+2,5
Dips: BW + 22 - 6, 6, 6

Gewicht: 81,6kg

Hoe kan ik trouwens de biceps en triceps het beste extra trainen ? Gewoon met de trainingen mee: A - triceps, B - biceps ? Of liever bijvoorbeeld maandag biceps en vrijdag triceps ongeacht de training ?

Ej kerel je gaat echt lekker zie ik! Als je je biceps en triceps extra wil trainen dan kan je dit het beste enkel op de vrijdag doen. Aan het einde van je training. Voor de biceps gewone barbell curls en voor de triceps skullcrushers. Omdat het extra werk is kan je het beste 3 setjes tot failure, waarvan maximaal 15 reps per set. Begin rustig en wees op je hoede voor overtraining! Zo staat het allemaal in het boek van Mark Rippetoe:cool:

Thnx, ik zal het zo gaan doen. Vandaag idd ook al barbell curls gedaan. Alleen niet drie keer tot failure maar gewoon 3x8. Zal vanaf nu drie keer tot failure gaan :)

Lekkere training man. :thumbs:

Ik heb net je hele progressie bekeken. Gaat erg goed!!

28 januari eerste post:

Stats:

Toen: 74kg en 9,3%BF

Nu: 81,6kg en ...%

Erg netjes!!

:thumbs:

Ik eet best goed dus m'n bodyfat zit nu op ongeveer 10%

Week 12, maandag, training B, 14/04

Squat: 117,5 (+2,5)
Military Press: 55
Power Cleans: 70
Chin Ups: 6, 6, 6 BW+2 !!!!! :P

Military Press verhogen gaat me volgens mij echt nooit meer lukken :P

Gebruik dan iets meer je benen (als je m al staand uitvoert). Ook al wordt het dan een push press.

Lekkere gewichten kerel!!

Tuurlijk doe ik hem staand :D

Gaat lekker man!!!

veel succes man (y)

Vandaag geen rippetoe gedaan. Heb me onderrug een beetje verkracht dus komende tijd worden het geen squats en deadlifts.
Bench press 87,5 gedaan.
Dips BW+24 6,6,7 (+2)

Verder beetje lopen klooien op de legg press en legg extension. En ff hangend buikspieren getraind (benen optrekken, weet de naam van de oefening even niet meer)

Verkracht?? Te snel te zwaar gegaan of jezelf te hoog ingeschat?

Mvg

wat is er gebeurd met je rug???

Vrijdag na de deadlift voelde ik m'n rug sterk.. niet echt iets bijzonders.. In het weekend werd de 'pijn' steeds minder. Maandag was het er nog en ik moest eigenlijk geen powercleans gaan doen maarja.. ik ben eigenwijs. Na maandag kon ik dus niet eens meer bukken.

aiaiai :( je ging net zo lekker!!

Even je onderrugje rust gunnen.

Als het qua kracht wat achteruit is gegaan kan je ook even een weekje terugvallen, nietwaar?

Jaa ik DENK dat het wel goedkomt.. Net op de sportschool ook lekker bezig geweest en express die hangende buikspieroefeningen gedaan om de rug ook lekker te mobiliseren.. en het voelt nu eigenlijk al beter aan als vanmiddag. Zal morgen nog ff een updatje posten over het gevoel ;)

Door je rug gegaan? Had ik een tijd terug ook. Flink balen inderdaad. Gewoon een week rust geven en dan gaat het al heel wat beter.

Beterschap!;)

Terug
Naar boven