MuscleMeat

NICK's LOG

Bezoekers in dit topic

De toestand op het werk is bijna niet te houden. Kan de slaap moeilijk vatten en als ik dan slaap is het weinig en slecht. Zal wel zo doorgaan tot na nieuwjaar, dan is de druk een beetje van de ketel :o

Grootste nadeel is dat men voeding ook nergens meer op slaat. Teveel junk en zeer onregelmatig. En dit icm weinige en slechte rust zorgen voor klote trainingen. Even op de tanden bijten en komt wel weer goed!

Als ik ze wissel gaan dips een ramp worden denk ik? Na BP en Arnold press nog dippen :o zal het eens proberen :p

Wat voor werk doe je als ik vragen mag?

Wat voor werk doe je als ik vragen mag?

Mijn vader en ik hebben een bedrijf die private en industriële elektriciteit, netwerken en camera bewaking uitvoert. We werken ongeveer met 10 man. En momenteel is het een zeer hectische periode naar het kerstverlof toe.

Veel industriële bedrijven hebben geen productie tijdens de kerst en nieuwjaars periode. Het gevolg is dat ze allerlei grote wijzigingen dan doorvoeren. En wij moeten zien rond te raken tegen dat de bedrijven opnieuw opstarten. Alles wat we nu kunnen voorbereiden doen we dus al.

Daarboven op hadden we problemen met een voorman wat nog wat extra druk en stress veroorzaakt. Gelukkig zijn die problemen van de kaart, nu enkel nognmaken dat we op tijd klaar zijn met ons werk!

Maar 70h in de week werken is niet echt bevorderlijk voor de trainingen :o

Kan me voorstellen dat je dat merkt bij het trainen. Gewoon doen wat je kunt doen. Maar ook zorgen voor voldoende rust!! Aangezien je ook slecht slaapt.

Training vrijdag 01/12
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Wat variatie in bepaalde oefeningen gebracht zoals paused benchen, dumbbell curls in 2 stappen,...

Incline BP:
- 2x8x72,5kg
- 1x7x70kg
- 1x8x65kg
- 1x10x60kg

Pulldown:
- 4x8x68kg

Dumbbell upright row:
- 4x8x17kg

Dumbbell row:
- 4x9X44kg

Dumbbell curl:
- 4x10x12kg

Squat:
- 4x8x90kg

Shrugs:
- 4x8x110kg

Hoe bedoel je db curls in 2 stappen?

DB curl starten vanaf volledig gestrekte arm, bij een hoek van 90° tussen bovenarm en onderarm 2sec "pauzeren" en dan de beweging afmaken. Zwaarder dan ik verwacht had maar biceps waren achteraf echt vol! :)

DB curl starten vanaf volledig gestrekte arm, bij een hoek van 90° tussen bovenarm en onderarm 2sec "pauzeren" en dan de beweging afmaken. Zwaarder dan ik verwacht had maar biceps waren achteraf echt vol! :)

Zo voer ik ze ook wel eens uit. Met DB of Barbell. Best zwaar zeg.

Training maandag 03/12
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Deload week ingepland om even tot rust te komen.

Decline BP:
- 4x10x70kg

Lat pulldown:
- 4x10x50kg

Dips:
- 4x12xBW

Arnold press:
- 4x10x16kg

Squat:
- 4x12x60kg

Calve raises:
- 4x15x189kg

Dumbbell shrugs:
- 3x12x32 kg

Training woensdag 05/12
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
@Robke: voel graag dat ik toch getraind heb :o

MP:
- 3x10x40kg

Squat:
- 3x10x60kg

BOR:
- 3x10x60kg

Rack pulls:
- 3x10x110kg

Dumbbell flies:
- 4x10x15kg (2 x incline en 2 x flat)

Leg press:
- 3x12x120kg

Calve raises:
- 3x12x194kg

Seated dumbbell side raises:
- 3x15x7kg

Voor je het weet zitten we in het nieuwe jaar. Kan je weer bouwen!

Training vrijdag 07/12
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Weer een rustige training gehad

Incline BP:
- 3x10x60kg

V - pulldown:
- 3x12x45kg

Upright rows:
- 3x15x20kg

EZ bar curls:
- 3x12x23kg (paused)

Squat:
- 3x12x60kg

Zeker rustig. Zit ff niet meer in of andere reden?

Mijn lichaam vraagt om meer rust door alle drukte. Train daarom wat rustiger aan om geen oververmoeidheid te creëren :o

Back
Naar boven