AndroidHealthClinic

NICK's LOG

• Topic Starter Topic Starter
Training donderdag 22/11
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

MP:
- 2x8x50kg
- 1x7x50kg
- 1x6x50kg

BOR:
- 4x8x70kg

Dumbbell flies:
- 4x8x25kg

Calve raises:
- 4x8x90kg

Side raises:
- 4x8x10kg

Hmm en de achterliggene reden ervoor? Kan gerust eens swappen :D

Beetje van groot naar klein trainen zeg maar.

MP enkel stabiliteit nodig van je core. Dus zonder rackspulls, ga je meer stabiliteit
en ondersteuning krijgen van je rug & glutes

SQ gaat je core het altijd eerder opgeven dan je benen dus dan heb je best een nog
zo fris mogelijke core nodig

BOR heb je je lowerback nodig gewoon

Racks op het einde heb je niet meer zo'n zwaar gewicht nodig

Beetje van groot naar klein trainen zeg maar.

MP enkel stabiliteit nodig van je core. Dus zonder rackspulls, ga je meer stabiliteit
en ondersteuning krijgen van je rug & glutes

SQ gaat je core het altijd eerder opgeven dan je benen dus dan heb je best een nog
zo fris mogelijke core nodig

BOR heb je je lowerback nodig gewoon

Racks op het einde heb je niet meer zo'n zwaar gewicht nodig

Thx voor de info :cool:

Training zaterdag 24/11
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Incline BP:
- 1x5x75kg :(
- 3x8x70kg

Pull ups:
- 4x8xBW+2.5kg

Dumbbell row:
- 4x8x45kg

Upright row:
- 4x8x20kg

Squat:
- 1x8x90kg
- 1x8x95kg
- 2x6x100kg

Shrugs:
- 4x8x???

toch geen slechte training kerel ;)

2de training in home gym, is nog een beetje zoeken :)
De handgreep van de oly dumbbell is smaller dan deze in men gym en men barbell is dan weer dikker. Al bij al wel tevreden, enkel die incline BP stelde me teleur :o

En je zit ook met nieuw gerief, ik ondervind er ook last van momenteel :)

2de training in home gym, is nog een beetje zoeken :)
De handgreep van de oly dumbbell is smaller dan deze in men gym en men barbell is dan weer dikker. Al bij al wel tevreden, enkel die incline BP stelde me teleur :o

Even bevalt het je een beetje, het thuis trainen?

En je zit ook met nieuw gerief, ik ondervind er ook last van momenteel :)

Zal even duren voor ik eraan gewend raak aangezien ik nog deels in men gym train. Moeilijk gaat ook zeggen we dan :D

Even bevalt het je een beetje, het thuis trainen?

Ja hoor, kon er al goed van gebruik maken doordat ik zaterdag moest trainen ipv vrijdag. Mijn gym is zaterdag niet lang genoeg open en normaal kan ik dan niet meer trainen. Kracht en motivatie is identiek als in de gym, alleen soms een beetje akward daar in je eentje staan/zitten :D

Zal even duren voor ik eraan gewend raak aangezien ik nog deels in men gym train. Moeilijk gaat ook zeggen we dan :D

Ja hoor, kon er al goed van gebruik maken doordat ik zaterdag moest trainen ipv vrijdag. Mijn gym is zaterdag niet lang genoeg open en normaal kan ik dan niet meer trainen. Kracht en motivatie is identiek als in de gym, alleen soms een beetje akward daar in je eentje staan/zitten :D

Lijkt me niks helemaal alleen. Geen vrienden die met je mee willen doen?
Zal zeker ook zijn voordelen hebben zo'n homegym. Scheelt je weer reizen en inderdaad de openingstijden van een gym werken ook niet altijd mee, heb je nu ook geen last meer van. :D

Goed bezig Nick, zodra je je draai vindt in je homegym ga je knallen!

Zal zeker ook zijn voordelen hebben zo'n homegym. Scheelt je weer reizen en inderdaad de openingstijden van een gym werken ook niet altijd mee, heb je nu ook geen last meer van. :D

Daarom hebben we het internet

Gisteren terug in de gym getraind en het was een ramp haha :o Ben er helemaal van overtuigd, geef mij maar men home gym :) Ierder zen ding!

Zowel mentaliteit als fysiek was gisteren bagger, alle oefeningen mijn gewicht moeten droppen :)

training maandag 26/11
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Decline BP:
- 1x7x95kg
- 1x5x95kg
- 1x8x90kg
- 1x6x90kg
- 1x8x80kg

Lat pulldown:
- 1x8x59kg
- 1x7x68kg
- 2x8x59kg

Dips:
- 4x8xBW+15kg

Arnold press:
- 1x3x28kg (dikke fail :mad:)
- 4x8x24kg

Squat:
- 4x8x80kg

Shrugs:
- 4x8x100kg

Seated calve raises:
- 1x8x85kg
- 1x8x90kg
- 1x8x95kg
- 1x8x100kg

Training woensdag 28/11
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
MP:
- 2x8x50kg
- 2x6x50kg

Squat:
- 4x10x80kg

BOR:
- 4x10x60kg

Dubbel flies:
- 4x10x18kg

Calve raises:
- 4x10x194kg

Bent over Side raises:
- 4x12x7kg

Wat een k*t training weer. Heb dan maar op hoge intensiteit getraind.
Mentaliteit is echt een grap ATM. Hele dag heb ik zin om te knallen, kom in de gym en wil gewoon naar huis. Stress en drukte op het werk is groot momenteel en men voeding lijkt nergens meer op :o tijd om mezelf te herpakken!

Komt goed, dat weet ik zeker

Zijn zo van die dagen man... en dan lukt het soms allemaal niet meer waardoor je nog meer de moed verliest :p
Gaat wel weer over ;)

Je dips zou ik trouwens switchen met je arnold presses :p

De toestand op het werk is bijna niet te houden. Kan de slaap moeilijk vatten en als ik dan slaap is het weinig en slecht. Zal wel zo doorgaan tot na nieuwjaar, dan is de druk een beetje van de ketel :o

Grootste nadeel is dat men voeding ook nergens meer op slaat. Teveel junk en zeer onregelmatig. En dit icm weinige en slechte rust zorgen voor klote trainingen. Even op de tanden bijten en komt wel weer goed!

Als ik ze wissel gaan dips een ramp worden denk ik? Na BP en Arnold press nog dippen :o zal het eens proberen :p

Terug
Naar boven