- Waardering
- 4.183
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gezellig.
Mooie prestaties hoor! En keihard voor gewerktZilver met duo en generation x 🎉🎉
Dochter 4e met duo
Dochter 7e met small crew
Dochters 7e met mega crew
Knappe prestatie, had het nog niet gelezen ! 🤗Zilver met duo en generation x 🎉🎉
Dochter 4e met duo
Gezellig.
The day after.
Was een relaxed EK.
Lekker dichtbij huis in het MECC dus konden gewoon naar huis in de nacht en niet zoals meestal naar andere landen, vliegen, hotels etc.
Wel een achtbaan aan emoties natuurlijk met truukjes die mislukken, blessures die opgelapt moesten worden etc. Jaap en de EHBO hadden het er maar druk mee.
Toen ging vlak voor wij de finale moesten dansen brandalarm af; stonden we een uur buiten voor wat later bleek te veel haarlakdamp van de Tsjechen 🤣.
Finale van mijn duo en gen x tevreden over, teams van onze dochters ook. Duo van dochter was jammer: daar had medaille plaats ingezeten.
Punten nog niet gekregen dus daar zijn we wel benieuwd naar maar ben retetrots op wat onze dochters hebben neergezet, hoe Jaap heeft gedanst ondanks blessure, dat mijn truukjes lukten, mijn duo partner haar onzekerheden kon omzetten en we last minute wijzigingen gewoon voor elkaar kregen.
Nu een weekje pauze en back naar krachttraining. Zin in. Wilde eigenlijk al vandaag maar misschien niet zo handig na de afgelopen dagen.
Filmpjes zijn aangepast: op YouTube waren problemen ivm auteursrecht muziek. Deze zijn als het goed is wel voor iedereen te zien.

Die " drievoudige radslag" uit het filmpje is een keer bijna misgegaan toen nummer drie mee uit zijn handen liet glijden. Ik kwam toen op mijn hoofd terecht.
Je bent een tijger die zijn strepen heeft verdiend!! Zeker na een zwangerschap 🥰Zie ik nu potdorie striae? Tijdens al mijn zwangerschappen nauwelijks gezien, komt het nu opzetten. Bahbah
Dat was er niet één 😉Je bent een tijger die zijn strepen heeft verdiend!! Zeker na een zwangerschap 🥰
En over tijgers gesproken:Je bent een tijger die zijn strepen heeft verdiend!! Zeker na een zwangerschap 🥰
Wat goed! Gefeliciteerd!🥳👏🏼Zilver met duo en generation x 🎉🎉
Dochter 4e met duo
Gaaf! Waar wordt ie gezet? Uiteraard benieuwd naar het eindresultaat!En over tijgers gesproken:
Deze tijger met vleugels (Chinese uitspraak)
Wordt as we speak ingekleurd bij @DieNase
![]()
Moet ik wel de foto toevoegen natuurlijk 🙈
Tnx.
Ik heb maar één tattoo. Schijnbaar wel apart voor een eerste omdat hij van elleboog tot over mijn hand gaat. Heb het al jaren bij die ene gehouden maar mocht ik een keer reizen in de buurt van Jen Tonic dan komt er wellicht iets groots bij.Gaaf! Waar wordt ie gezet? Uiteraard benieuwd naar het eindresultaat!
Is vast niet je eerste 😅
Aaaah ok haha, ik dacht dat @DieNase hem bij jou ging zetten.... maar jij bent mee naar zijn afspraak, check!Tnx.
Ik heb maar één tattoo. Schijnbaar wel apart voor een eerste omdat hij van elleboog tot over mijn hand gaat. Heb het al jaren bij die ene gehouden maar mocht ik een keer reizen in de buurt van Jen Tonic dan komt er wellicht iets groots bij.
Mijn tattoo zijn neo traditional magnolia's na hele heftige periode.
Deze is van @DieNase, mijn man 😉
Is zijn tweede tattoo. Op zijn linkerarm.
Zijn rechterarm zit vol met een Chinees tafereel met Confucius, chi teken, de vijf elementen en een enorme draak. Nu dus de tijger met vleugels: uitspraak van zijn mentor nav zijn eerste acupunctuur stage waar hij acupunctuur combineerde met manuele therapie.
Heel andere stijl in zwart/grijs gestileerd met rode accenten.
@Henk123456 heeft dus niets met mij van dien die tijger 🤣
Morgen wel een piercing afspraak.
Heel braaf dit keer hoor: triple stacked high lobe