MuscleMeat

Nicky's log

Peiling Peiling Meedoen aan contest?

• Verloren zaak

Stemmen: 0 0,0%
  • Wat inne quatsch

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    1
  • Peiling gesloten .
Hi! Ik volg ook ☺️

• Topic Starter Topic Starter
Gezellig.

The day after.
Was een relaxed EK.
Lekker dichtbij huis in het MECC dus konden gewoon naar huis in de nacht en niet zoals meestal naar andere landen, vliegen, hotels etc.

Wel een achtbaan aan emoties natuurlijk met truukjes die mislukken, blessures die opgelapt moesten worden etc. Jaap en de EHBO hadden het er maar druk mee.

Toen ging vlak voor wij de finale moesten dansen brandalarm af; stonden we een uur buiten voor wat later bleek te veel haarlakdamp van de Tsjechen 🤣.

Finale van mijn duo en gen x tevreden over, teams van onze dochters ook. Duo van dochter was jammer: daar had medaille plaats ingezeten.

Punten nog niet gekregen dus daar zijn we wel benieuwd naar maar ben retetrots op wat onze dochters hebben neergezet, hoe Jaap heeft gedanst ondanks blessure, dat mijn truukjes lukten, mijn duo partner haar onzekerheden kon omzetten en we last minute wijzigingen gewoon voor elkaar kregen.
Nu een weekje pauze en back naar krachttraining. Zin in. Wilde eigenlijk al vandaag maar misschien niet zo handig na de afgelopen dagen.

Filmpjes zijn aangepast: op YouTube waren problemen ivm auteursrecht muziek. Deze zijn als het goed is wel voor iedereen te zien.

Laatst bewerkt:
Gezellig.

The day after.
Was een relaxed EK.
Lekker dichtbij huis in het MECC dus konden gewoon naar huis in de nacht en niet zoals meestal naar andere landen, vliegen, hotels etc.

Wel een achtbaan aan emoties natuurlijk met truukjes die mislukken, blessures die opgelapt moesten worden etc. Jaap en de EHBO hadden het er maar druk mee.

Toen ging vlak voor wij de finale moesten dansen brandalarm af; stonden we een uur buiten voor wat later bleek te veel haarlakdamp van de Tsjechen 🤣.

Finale van mijn duo en gen x tevreden over, teams van onze dochters ook. Duo van dochter was jammer: daar had medaille plaats ingezeten.

Punten nog niet gekregen dus daar zijn we wel benieuwd naar maar ben retetrots op wat onze dochters hebben neergezet, hoe Jaap heeft gedanst ondanks blessure, dat mijn truukjes lukten, mijn duo partner haar onzekerheden kon omzetten en we last minute wijzigingen gewoon voor elkaar kregen.
Nu een weekje pauze en back naar krachttraining. Zin in. Wilde eigenlijk al vandaag maar misschien niet zo handig na de afgelopen dagen.

Filmpjes zijn aangepast: op YouTube waren problemen ivm auteursrecht muziek. Deze zijn als het goed is wel voor iedereen te zien.
:cheer: :cheer: :cheer:

Back to the usual business. Vanaaf krachttraining. Zin in.

Startgewicht:
62.1
Dag te laat voor mijn periode: zal de stress van het EK zijn.
Hoop dat het doorzet dan onder de 62 en op weg naar de 61 komende maand.

Deze maand stond gewicht redelijk stil. Kan een screenshot sturen naar heb iets te veel fouten met invoeren gemaakt in weighttracker waardoor het er wisselender uitziet dan het was en minder betrouwbaar is. Ik start gewoon even op nul nu.

Edit: ik had dit eerder moeten typen. Dag 1 dus, nieuwe cyclus, nieuwe kansen 💪

Laatst bewerkt:
Jeuj, fijne feestweek! 🥳😂

Kijk vergadering viel uit, 3 keer raden wat Nicky deed.

Train van vandaag:
Unilateraal back extension
2*10*12 kg kb.

Lat pull down, double pulley
3*13*45 kg

Cable upright row, double pulley
2*20*17 kg

Ring push ups
6*
5*

V walk out
15*13 kg, plates....lekker ongemakkelijk met zo'n grote schijf die mijn borsten plet 😁

Glute medius kickback, double pulley
2*20*15 kg

Hollow hold
2*30 secs: brings back memories naar synchroonzwemtijden....trillende abs for minutes

Lekker begin 💪

kijk: https://vm.tiktok.com/ZGd5vmJDT/

Leuk dat veel dansers van jongere crews na de dans naar ons toe kwamen en sommigen nu ook TikTok bericht doorzetten enzo.
Morgen ff met team nagenieten en kijken wat de volgende wedstrijd wordt. Zijn nog wel wat verbeterpunten te zien 😋

Gewicht 61.8 kg

Train van vandaag;
Split squat
2*12*20 kg
Pfftt voelde al zwaar, en heupen niet helemaal lekker in balans.
Misschien hiermee te maken:
Inhoud alleen zichtbaar voor geregistreerde leden!

Chin ups
5*2
Op mijn tandvlees

Butterfly lateral raises,
2*13*5 kg bumpers
Lekker

Face pulls
2*15*15 kg
Had maar 5 kg afgeladen, die 20 was niet te doen

Standing cable leg curl
18 en 17*15,5
Repjes erbij

Cable abduction
2*20*12,5
(Ipv 15)

Bent over overhead rope extension
2*15*15 kg
Repjes erbij

Bicep Curl
2*16*10 kg
Flink afgeladen..

Training viel me heel zwaar. Zweette al gauw, buiten adem, voelde zwaar, benauwd.
Maar het zit erin.

Niet zo gek dat ik paar dingen moest deloaden. Ben met twee/drie trainingen wel weer terug 💪

What did you do? :eek:

Die " drievoudige radslag" uit het filmpje is een keer bijna misgegaan toen nummer drie mee uit zijn handen liet glijden. Ik kwam toen op mijn hoofd terecht.

Kan wel wat hebben verder hoor, doet geen zeer. Mooi aandenken 😇

Zie ik nu potdorie striae? Tijdens al mijn zwangerschappen nauwelijks gezien, komt het nu opzetten. Bahbah

Laatst bewerkt:
  • Tear
Waarderingen: horn
Laatst bewerkt:
Wat goed! Gefeliciteerd!🥳👏🏼
Tnx.
Gaaf! Waar wordt ie gezet? Uiteraard benieuwd naar het eindresultaat!
Is vast niet je eerste 😅
Ik heb maar één tattoo. Schijnbaar wel apart voor een eerste omdat hij van elleboog tot over mijn hand gaat. Heb het al jaren bij die ene gehouden maar mocht ik een keer reizen in de buurt van Jen Tonic dan komt er wellicht iets groots bij.
Mijn tattoo zijn neo traditional magnolia's na hele heftige periode.

Deze is van @DieNase, mijn man 😉
Is zijn tweede tattoo. Op zijn linkerarm.
Zijn rechterarm zit vol met een Chinees tafereel met Confucius, chi teken, de vijf elementen en een enorme draak. Nu dus de tijger met vleugels: uitspraak van zijn mentor nav zijn eerste acupunctuur stage waar hij acupunctuur combineerde met manuele therapie.
Heel andere stijl in zwart/grijs gestileerd met rode accenten.

@Henk123456 heeft dus niets met mij van dien die tijger 🤣

Morgen wel een piercing afspraak.
Heel braaf dit keer hoor: triple stacked high lobe

Laatst bewerkt:
Tnx.

Ik heb maar één tattoo. Schijnbaar wel apart voor een eerste omdat hij van elleboog tot over mijn hand gaat. Heb het al jaren bij die ene gehouden maar mocht ik een keer reizen in de buurt van Jen Tonic dan komt er wellicht iets groots bij.
Mijn tattoo zijn neo traditional magnolia's na hele heftige periode.

Deze is van @DieNase, mijn man 😉
Is zijn tweede tattoo. Op zijn linkerarm.
Zijn rechterarm zit vol met een Chinees tafereel met Confucius, chi teken, de vijf elementen en een enorme draak. Nu dus de tijger met vleugels: uitspraak van zijn mentor nav zijn eerste acupunctuur stage waar hij acupunctuur combineerde met manuele therapie.
Heel andere stijl in zwart/grijs gestileerd met rode accenten.

@Henk123456 heeft dus niets met mij van dien die tijger 🤣

Morgen wel een piercing afspraak.
Heel braaf dit keer hoor: triple stacked high lobe
Aaaah ok haha, ik dacht dat @DieNase hem bij jou ging zetten.... maar jij bent mee naar zijn afspraak, check!

Haha herkenbaar van die eerste tattoo 🙈 de meeste mensen beginnen heel klein... mijn eerste loop over de zijkant van mijn lijf... vanaf m'n heup tot aan de bovenkant van m'n ribben 😅. Bij mij is het alleen niet bij die ene gebleven 🤣

Jouw omschrijving van de tattoo moest ik even zoeken, maar heel mooi! Wat moo dat hij zo'n waardevolle betekenis voor je heeft! Dat zijn de mooiste 🥰

Ik ben benieuwd wie de artiest was 😀, ikzelf heb lelies en destijds bij een Antwerpse dame laten zetten.

Piercing moest ik ook even googlen... is in het oor toch? Me like it!

Terug
Naar boven