Fitness Seller

Nicolas training for bigness

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.301
:roflol:
Hele goede BOR; neem er nog 1 man.:klink::joint:
Vanavond nog stappen maat? Je gaat lekker.
Hoe gaat het met de reuma???
Greetzzz;):D

Hah reuma wat isdat neej serieus sinds ik meer vitamines neem en echt een shitload aan broccoli vreet merk ik vrij weinig van zwelling nu al een tijdje geen meer zelfs! Ik ben nu toch best gelukkig :D

• #2.302
Waarom dan niet 1 set met 95kg?

wat is het nut? met 5kg meer ga je echt niet zovele meer hypertrophy veroorzaken en na +-5sets squat is het beste er al vanaf hoor.. Ik kan best 10*60 en dan 6*100 maar ik zie het nut er niet zo van in... Ik wacht nog met de gorote gewichten tot ik 18+ ben en zeker bij squat veel mensen rkijgen het aan de knieen.?.

Hah reuma wat isdat neej serieus sinds ik meer vitamines neem en echt een shitload aan broccoli vreet merk ik vrij weinig van zwelling nu al een tijdje geen meer zelfs! Ik ben nu toch best gelukkig :D

Dat hoor en lees ik graag maatje; keep it up!:D

Laatst bewerkt door een moderator:
wat is het nut? met 5kg meer ga je echt niet zovele meer hypertrophy veroorzaken en na +-5sets squat is het beste er al vanaf hoor.. Ik kan best 10*60 en dan 6*100 maar ik zie het nut er niet zo van in... Ik wacht nog met de gorote gewichten tot ik 18+ ben en zeker bij squat veel mensen rkijgen het aan de knieen.?.
Ik denk net van wel, aangezien je benen die 95kg niet gewoon zijn krijgen ze een nieuwe stimulans, wat nét hypertrophie veroorzaakt ;)

• #2.306
Baco :barf:

• #2.310
dam net op van nachtje doortrekken en ik moet zeggen ik heb de schade kunnen beperken 2baco'tjes en om het kataboole effect tegen te gaan heb ik lekker 2hamburgertjes naar binnne gekapt :D Ik moet zeggen het was best een heftige nacht! 2vrouwen heb ik gescoort en kheb toch wel een bruut compliment gehad een dame vroeg of ik een van de buitenwippers was :D Maar goed dat is nu voorbij today volgt een bruute schouder workout!

Damn man, als ik vroeger een nachtje doortrok kwam ik nu pas thuis :) Train ze!

dam net op van nachtje doortrekken en ik moet zeggen ik heb de schade kunnen beperken 2baco'tjes 2vrouwen heb ik gescoort en kheb toch wel een bruut compliment gehad een dame vroeg of ik een van de buitenwippers was :D Maar goed dat is nu voorbij today volgt een bruute schouder workout!

Ik weet niet hoe uitsmijters in Belgie eruit zien? Maar ik denk dat die dame meer dan 2 baco`s op had gedronken:roflol:

[Link niet meer beschikbaar]

• #2.314
Okay schouders:

cable rear lateral raise
10*15
10*15
10*17,5
8*20

db shoulder press full rom
10*20
10*22
8*24
6*26 (2met behulp van spotter)

db side raise
12*10
10*12
6*14
10*12
10*10

upright row
12*30
12*30
8*35
6*40Kg

barbell shrugs
10*60
10*60
10*60
10*60
8*80( grip begaf et)

triceps
tricep pushdown machine
10*85
10*90
10*95
10*100
8*115

tricep cable extension
10*22
10*25
10*30
8*35

en nu vreten!

Met alle respect nico maar op je foto's van vorig jaar zei je dat je 86kg woog en je had duidelijk een lager vet%

• #2.317
Met alle respect nico maar op je foto's van vorig jaar zei je dat je 86kg woog en je had duidelijk een lager vet%

daar zeg je het vorig jaar... ik heb vermagerd tot 74kg nu heb ik veloverschot daarom lijk ik niet droog...

ik heb het over die foto van je avatar en die andere die erbij hoorde (in je bloot bovenlichaam met je gsm getrokken) daar had je duidelijk een lager vet% en je woog meer

• #2.319
ik heb het over die foto van je avatar en die andere die erbij hoorde (in je bloot bovenlichaam met je gsm getrokken) daar had je duidelijk een lager vet% en je woog meer

ik heb nu een lager vet % hoor lol maar zoals ik zeg die foto was met goede lichtinval... deze niet probeer het zelf maar trek een foto zonder licht en een met!

ik heb nu een lager vet % hoor lol maar zoals ik zeg die foto was met goede lichtinval... deze niet probeer het zelf maar trek een foto zonder licht en een met!
Ik wil je graag geloven hoor ;)
vind het gewoon vaag dat je daar meer woog en beter uitzag dan nu, jij zal het wel weten ;)

Terug
Naar boven