AndroidHealthClinic

Nicolas training for bigness

Respect alleen al voor het lopen naar de pitta boer net na de training! Groeien kerel :)

Ziet er pittig uit.. Mr Durum! Knoflooklucht boven belgie nu! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.264
pfff mijn biceps groeien echt focking traag met mijn lange armen lijkt het echt een eeuwigheid te duren. Ik denk dat ik biceps er vanaf volgende week 2*per week zal insteken hopelijk bezorgt dit wat meer groei.

pfff mijn biceps groeien echt focking traag met mijn lange armen lijkt het echt een eeuwigheid te duren. Ik denk dat ik biceps er vanaf volgende week 2*per week zal insteken hopelijk bezorgt dit wat meer groei.

Beter zware rugoefeningen 2 x per week, rechtstreeks de biceps trainen (een zeer kleine spiergoep) meer dan 1 x per week ga je in overtraining.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deadliften is de key! :mad:

• #2.267

fl**ker toch op met je deadlift sorry hoor maar hoe sommige hier denken. Je moet deadliften? bullshit! Voor pl'rs Yah voor bb'rs nee. Gewicht boeit mij niet ik wil gewoon massa en droogheid gewichten spelen geen rol. En deadlift is echt overrated vele gastjes hier doen 150kg maar doen hem verkeerd want het is teveel een ego oefening geworden....

• #2.268
Dus jij zou eerder rug 2*per week pakken ? En dit helpt voor armen ofzo?

Ja hoor, de armen groeien echt wel van de zware rugoefeningen. Als je geen dead wil doen is dat geen probleem, je kan gewoon zwaar roeien en pulls of/en chinnen. Je kan daarbij ook nog twee keer je biceps trainen als je je kan beperken in sets, stel je doet na elke rugtraining 3 of 4 setjes zware curls en de ene keer 2 of 3 setjes incline curl en de andere keer weer 2 of 3 setjes scotts er bij dan ben je imo goed bezig en zullen je biceps groeien. Als je zoveel sets wil doen in één training zoals jij voor de biceps dan ben je best met maar 1 training voor deze spiergroep.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #2.270
Ja hoor, de armen groeien echt wel van de zware rugoefeningen. Als je geen dead wil doen is dat geen probleem, je kan gewoon zwaar roeien en pulls of/en chinnen. Je kan daarbij ook nog twee keer je biceps trainen als je je kan beperken in sets, stel je doet na elke rugtraining 3 of 4 setjes zware curls en de ene keer 2 of 3 setjes incline curl en de andere keer weer 2 of 3 setjes scotts er bij dan ben je imo goed bezig en zullen je biceps groeien. Als je zoveel sets wil doen in één training zoals jij voor de biceps dan ben je best met maar 1 training voor deze spiergroep.

Okidoki thnx!

Goed advies imho. Mijn armen groeien ook erg langzaam. En heb afgelopen tijd toen 2 keer per week mijn armen aangepakt, maar heb niet echt veel resultaat gezien eerlijk gezegd:(
Dan kan je inderdaad beter gewoon vaker de rug aanpakken, daar heb je meer aan.

ik vind de deadlift zeker niet overrated Nico , het is een zeer complete rug-oef voor massa en kracht

• #2.274
dam wou vandaag eens lekker knallen maar ik zag er zo play uit today dat ik gewoon effe gaan feesten ben :D Dus geen training ik voel ook dat ik er een beetje door zit met trainen ik train nu al een paar maand onafgebroken 4-5*per week dus een weekje effe wat minder kan geen kwaad ik kan niet anders want ik heb examens... Toch blijf ik gedurende de examens 2*per week trainen=> dit voor 1weekje :D Dam tja ill keep you updated

De zwaare beensessie die gepland was voor vandaag gaat over naar morgen!

Helemaal niet erg Nico, als je voelt dat je lichaam nood heeft aan wat meer rust dan moet je dat gewoon doen. Later pluk je er de vruchten van, succes met de examens trouwens.

Watje! ;)

Probeer er dan vanavond op zijn minst een cardio sessie uit te halen... :D

Ah joh, wacht maar, als je een paar dagen niet getraind hebt begint het schuldgevoel te knagen, en ga je er weer als een halve zool tegenaan.

• #2.278
Watje! ;)

Probeer er dan vanavond op zijn minst een cardio sessie uit te halen... :D

Cardio is voor watjes ik ga maar cardio als ik ga cutten :D

Ah joh, wacht maar, als je een paar dagen niet getraind hebt begint het schuldgevoel te knagen, en ga je er weer als een halve zool tegenaan.

Schuldgevoel? Uhm ik plaats gewoon beentraining naar morgen ipv vandaag.

als ik examens heb kan ik moeilijk 4*per week naar de gym school gaat nog altijd voor he!

bij jou is het misschien helemaal niet zo gek nico , maar idd verslaafd als we zijn aan het yzer , kom je ook weer snel in the mood

feest ze

Beter zware rugoefeningen 2 x per week, rechtstreeks de biceps trainen (een zeer kleine spiergoep) meer dan 1 x per week ga je in overtraining.

Goed advies imho. Mijn armen groeien ook erg langzaam. En heb afgelopen tijd toen 2 keer per week mijn armen aangepakt, maar heb niet echt veel resultaat gezien eerlijk gezegd:(
Dan kan je inderdaad beter gewoon vaker de rug aanpakken, daar heb je meer aan.

Klopt inderdaad. Tiger4evah en ik proberen de laatse tijd ook heavy pulls met rug te doen en expres een beetje te cheaten met biceps en daar groeien ze harder van dan de gewone biceps training.
1000 % dat onze biceps de laatste tijd intensiever met de rugdag dan met de bicepsdag worden aangepakt.

2x p.w biceps geloof ik ook niet echt in, tenzij je aan het kuren bent.

Terug
Naar boven