XXL Nutrition

Sticky Nieuw in de supermarkt!

Kippendij.

Oven op 160 graden boven-onderwarmte. Kippendij in z'n geheel op een ovenplaatje (of op een bord of in een ovenschaaltje) 12 mins de oven, klaar.

Of 8 mins op 180 graden.
Goed idee alleen baal ik als de ovenschaal vies is. Dat is dan weer schoonmaakwerk.

Goed idee alleen baal ik als de ovenschaal vies is. Dat is dan weer schoonmaakwerk.
Daarom heb ik 8 van dit soort plaatjes thuis.
4 van dit soort grote en 4 kleine.

Na gebruik kan ie zo de vaatwasser in. Net als in de horeca keuken. Aanrader.

Zijn niet zo heel duur bij de groothandel.

Staat wel meer te koop, ook in fysieke winkels

Snap alleen 't gewicht niet helemaal. In de tekst hebben ze het over 500-800 gram. Maar er staat hier niet benoemd hoeveel je daadwerkelijk krijgt?

Onder extra info staat namelijk twee keer een gewicht met een andere hoeveelheid grammen

Daarom heb ik 8 van dit soort plaatjes thuis.
4 van dit soort grote en 4 kleine.

Na gebruik kan ie zo de vaatwasser in. Net als in de horeca keuken. Aanrader.

Zijn niet zo heel duur bij de groothandel.
Ik gebruik deze.

Daar zit een teflon laag op.

Snap alleen 't gewicht niet helemaal. In de tekst hebben ze het over 500-800 gram. Maar er staat hier niet benoemd hoeveel je daadwerkelijk krijgt?

Onder extra info staat namelijk twee keer een gewicht met een andere hoeveelheid grammen
Ik werk er niet en koop ook niet online.

Ik gebruik deze.

Daar zit een teflon laag op.
Das meer een braadslede. En teflon is niet echt nodig.

Die platte plateau'tjes zijn top omdat je ze innde vaatwasser gewoon kan stacken. Bakvormen, braadsledes en ovenschalen nemen teveel ruimte in. Zowel in de kast als de vaatwasser nemen 8 van die plaatjes amper ruimte in.

Das meer een braadslede. En teflon is niet echt nodig.

Die platte plateau'tjes zijn top omdat je ze innde vaatwasser gewoon kan stacken. Bakvormen, braadsledes en ovenschalen nemen teveel ruimte in. Zowel in de kast als de vaatwasser nemen 8 van die plaatjes amper ruimte in.
Klopt, maar iedereen heeft wel een Hema om de hoek een een plaatje zonder redelijke opstaande rand vind ik niet prettig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.098
Dit zou echt verboden moeten worden.... nu nieuw bij albert heijn :p

Bijlagen

• 20230116_164943.jpg
    20230116_164943.jpg
    138,5 KB · Weergaven: 135
Dit zou echt verboden moeten worden.... nu nieuw bij albert heijn :p
Goede ontwikkeling. Kipfilet was veel te vet.

:hamer:

Maar serieus.. Ik zie de producten al op www.ah.nl/nieuw staan. Alleen staan nog geen voedingswaarde / ingredienten vermeld. Kun je daar een foto'tje van posten? Ben wel benieuwd wat het werkelijke verschil is. Gewone kipfilet is al super mager. Als je daar nog 45% vet uithaalt wordt het toch echt mega droge shit lijkt mij. Wat is er terug in gestopt om dat te compenseren? Ben benieuwd.. :)

Zal wel een rijtje e-nummers, suiker en andere toei inzitten om het smaakvol te maken. Deze kan in de categorie ultra processed food denk ik.

Terug
Naar boven