MuscleMeat

Sticky Nieuw in de supermarkt!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.041
I see you are a man of culture as well

Kogelbiefstuk 5 euro bij de aldi voor 250 gram overigens, echt goed vlees
Jaa?? heb die vaak zien liggen en over getwijfeld, nooit gekocht omdat ik dacht Aldi = kut kwaliteit, zal wel niet lekker zijn

In Nederland wordt 14 januari de knoop doorgehakt, ben benieuwd

• #2.048

Bijlagen

• opt.1250w.png
    opt.1250w.png
    1,1 MB · Weergaven: 96
Mijn vrouw doet meestal de boodschappen hier. Ik haal alleen als we iets missen voor het avond eten of zo. Laatste paar weken verbaas ik me over de prijs van een pakje kipfilet brood beleg. 3-4 euro voor een pakje is tegenwoordig normaal.
Deze had ze voor me meegebracht. Is niet nieuw maar deel het lekker toch.
20230103_130650.jpg

Mijn vrouw doet meestal de boodschappen hier. Ik haal alleen als we iets missen voor het avond eten of zo. Laatste paar weken verbaas ik me over de prijs van een pakje kipfilet brood beleg. 3-4 euro voor een pakje is tegenwoordig normaal.
Kalkoenfilet van de lidl is nog maar 2 euro per pakje, ook al is de prijs alsnog 33% hoger dan half jaar geleden. AH bijvoorbeeld was zo'nzelfde pakje met 150 gram kalkoenfilet ook 1.50, maar nu gewoon 2.60 of duurder.

• #2.053
Dit staat op de website nu:

9787%20Optimel%20-%20Banner%20website%202000x800px.jpg

Moccachino weer terug dus. Voor wat ik mij kan herinneren was die wel nice. :)
Jammer, had echt gehoopt op iets nieuws. Of de banaan/kaneel terug met dat laagje onderin. Die was echt gooeiiiieeee

• #2.056

Bijlagen

• 20230104_174839.jpg
    20230104_174839.jpg
    218,1 KB · Weergaven: 80
Smaakt echt dikke prima man. Mooi mals, had niet verwacht. Ook de portiegrootte is voor mij ideal. Prijs ook prima.

Wat mij betreft voor HH vatbaar :D

Thankss
320gram. in 2verpakt a 160g voor 5,25

Smaakt echt dikke prima man. Mooi mals, had niet verwacht. Ook de portiegrootte is voor mij ideal. Prijs ook prima.

Thankss
Dan ga ik hem ook maar proberen. Eet nu nog elke dag entrecote of ribeye maar denk dat ik nu mijn prep vordert voor een meer magere variant vlees moet gaan van de coach.

Eet nu nog elke dag entrecote of ribeye
Naiss

voor een meer magere variant vlees moet gaan van de coach.
Diamanthaas 👍

€21 de kg. Vaak in de aanbieding voor €16. Prima mals vlees. Ideaal voor sous vide garen.

Thankss
Nice, binnenkort ook maar even proberen.

Nog meer aanraders bij de aldi? Vind het meestal namelijk geen succes om daar boodschappen te doen

Terug
Naar boven