MuscleMeat

Sticky Nieuw in de supermarkt!

vLabel=1&rendition=800x800_JPG_Q90&fileType=binary.jpg

Laatst bewerkt:
wel een portie duur zeg E 3,29.
1 gram suiker toegevoegd
Erg duur inderdaad.

Maar waar zie jij toegevoegd suiker?

Ingrediënten​

eiwitmengsel (calciumcaseïnaat (melk), wei-eiwitisolaat (melk)), melkchocolade met zoetstof (20%) (zoetstof: maltitol; cacaoboter, volle melkpoeder, cacaomassa, emulgator: sojalecithine; natuurlijk aroma), rundercollageenhydrolysaat, bevochtigingsmiddel: glycerol; zoetstoffen: maltitol, sucralose; palmolie, water, magere cacaopoeder (3%), tarwemeel, maiszetmeel, koolzaadolie, vulstof: polydextrose; zeezout, tarwezetmeel, emulgator: sojalecithine; rijsmiddelen: ammoniumcarbonaten, natriumcarbonaten; zuurteregelaar: natriumhydroxide; aroma's. Kan ook sporen van noten en mosterd bevatten.

Polydextrose is feitelijk gezien geen suiker maar een polymeer van glucosemoleculen. Heeft niet helemaal dezelfde dextrose equivalent. Maltitol en sucralose zijn synthetische zoetstoffen.

Anyway, bij dit soort producten moet je niet al teveel naar de 'gezondheidswaarde' kijken denk ik.

zie mijn foto van fabrikant en staat ook op de verpakking 1g sugar !

zie mijn foto van fabrikant en staat ook op de verpakking 1g sugar !
Dat is niet hetzelfde als toegevoegd suiker. :hamer:

Een banaan bevat ook een shitload aan suiker. Zo'n 25 keer meer dan die reep.

Die gram suiker kan ook afkomstig zijn uit wei-eiwitisolaat of volle melkpoeder (lactose).

Ik zal verder niet mierenneuken hoor.

Dat is niet hetzelfde als toegevoegd suiker.

Die gram suiker kan ook afkomstig zijn uit wei-eiwitisolaat of volle melkpoeder (lactose).

Maak je niet druk om 1g suiker, dat is slechter voor ja hart dan de dure reep eten :roflol:

Maak je niet druk om 1g suiker, dat is slechter voor ja hart dan de dure reep eten :roflol:
Wtf gast jij begon met een opmerking over 1 gram toegevoegd suiker. :roflol:

Probeer je het nou om te draaien? Of ben je alweer vergeten dat jij er zelf over begon? :roflol:

Wtf gast jij begon met een opmerking over 1 gram toegevoegd suiker. :roflol:

Probeer je het nou om te draaien? Of ben je alweer vergeten dat jij er zelf over begon? :roflol:
Jij reageert er op, en maakt je er druk om. zie onderstaand. als het je niet boeit reageer je niet, toch ?
maar ik heb wat anders te doen dat te discussiëren over wel of geen 1g sugar :wave:
Dat is niet hetzelfde als toegevoegd suiker. :hamer:

Jij reageert er op, en maakt je er druk om. zie onderstaand. als het je niet boeit reageer je niet, toch ?
maar ik heb wat anders te doen dat te discussiëren over wel of geen 1g sugar :wave:
Volgens mij ben je gewoon op je pik getrapt omdat ik je corrigeerde met solide argumenten waarom je opmerking feitelijk niet klopt.

Fijn weekend schatje. :kiss:

Ingrediënten​

Ingrediënten: volle Jersey MELK (39,9%)*, slagroom* (MELK), suiker*, stroopwafelstukjes (10%) (TARWEbloem*, margarine: (plantaardige oliën en vetten: (palmolie*, kokosolie*, zonnebloemolie*), water, lecithine* (zonnenbloem), citroenzuur), rietsuiker*, water, kipheelEI*, SOJAbloem*, emulgator: lecithine* (SOJA), zout, kaneel*, rijsmiddel: natriumbicarbonaat), karamelsaus (10%) (suiker*, maisstroop*, water, kokosmelk*, BOTER* (MELK), maiszetmeel*, zout, stabilisator: xanthaangom, kaneel*), glucosestroop*, magere MELKpoeder*, cacaopoeder* (3%), emulgator: lecithine* (zonnenbloem), stabilisatoren: (johannesbroodpitmeel*, guarpitmeel*), natuurlijk chocolade-aroma, natuurlijk vanille-aroma.
* = van biologische oorsprong

Allergie-informatie​

Bevat: Eieren, Glutenbevattende Granen, Melk, Soja, Tarwe

Voedingswaarden​

Deze waarden gelden voor het onbereide product.
SoortPer 100 Gram
Energie1018 kJ (243 kcal)
Vet11 g
waarvan verzadigd7 g
Koolhydraten31 g
waarvan suikers26 g
Voedingsvezel0.4 g
Eiwitten4.2 g
Zout0.18 g

Ingrediënten​

Ingrediënten: volle Jersey MELK (39,9%)*, slagroom* (MELK), suiker*, stroopwafelstukjes (10%) (TARWEbloem*, margarine: (plantaardige oliën en vetten: (palmolie*, kokosolie*, zonnebloemolie*), water, lecithine* (zonnenbloem), citroenzuur), rietsuiker*, water, kipheelEI*, SOJAbloem*, emulgator: lecithine* (SOJA), zout, kaneel*, rijsmiddel: natriumbicarbonaat), karamelsaus (10%) (suiker*, maisstroop*, water, kokosmelk*, BOTER* (MELK), maiszetmeel*, zout, stabilisator: xanthaangom, kaneel*), glucosestroop*, magere MELKpoeder*, cacaopoeder* (3%), emulgator: lecithine* (zonnenbloem), stabilisatoren: (johannesbroodpitmeel*, guarpitmeel*), natuurlijk chocolade-aroma, natuurlijk vanille-aroma.
* = van biologische oorsprong

Allergie-informatie​

Bevat: Eieren, Glutenbevattende Granen, Melk, Soja, Tarwe

Voedingswaarden​

SoortPer 100 Gram
Energie1018 kJ (243 kcal)
Vet11 g
waarvan verzadigd7 g
Koolhydraten31 g
waarvan suikers26 g
Voedingsvezel0.4 g
Eiwitten4.2 g
Zout0.18 g
26g suiker :eek:

Laatst bewerkt:
Schermafdruk van 2023-02-17 15-44-36.png

Voedingswaarden​

SoortPer 100 Gram
Energie579 kJ (138 kcal)
Vet6 g
waarvan verzadigd0.5 g
Koolhydraten4.8 g
waarvan suikers< 0.5 g
Eiwitten15 g
Zout1 g

Terug
Naar boven