apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Wat een domrechts gelul weer.Haha maar eerlijk. Hier zit 10 man en 12 wappies op het forum. De hype naar de smaak is hier geen doelgroep voor
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een domrechts gelul weer.Haha maar eerlijk. Hier zit 10 man en 12 wappies op het forum. De hype naar de smaak is hier geen doelgroep voor
wel een portie duur zeg E 3,29.![]()
Grenade Protein bar oreo bestellen | Albert Heijn
Op zoek naar Grenade Protein bar oreo? Dit product vind je in het grote assortiment van Albert Heijn. Bestel direct online!www.ah.nl
Erg duur inderdaad.wel een portie duur zeg E 3,29.
1 gram suiker toegevoegd
Dat is niet hetzelfde als toegevoegd suiker.zie mijn foto van fabrikant en staat ook op de verpakking 1g sugar !

Maak je niet druk om 1g suiker, dat is slechter voor ja hart dan de dure reep etenDat is niet hetzelfde als toegevoegd suiker.
Een banaan bevat ook een shitload aan suiker. Zo'n 25 keer meer dan die reep.
Die gram suiker kan ook afkomstig zijn uit wei-eiwitisolaat of volle melkpoeder (lactose).
Ik zal verder niet mierenneuken hoor.

Wtf gast jij begon met een opmerking over 1 gram toegevoegd suiker.Maak je niet druk om 1g suiker, dat is slechter voor ja hart dan de dure reep eten![]()

Jij reageert er op, en maakt je er druk om. zie onderstaand. als het je niet boeit reageer je niet, toch ?Wtf gast jij begon met een opmerking over 1 gram toegevoegd suiker.
Probeer je het nou om te draaien? Of ben je alweer vergeten dat jij er zelf over begon?![]()

Dat is niet hetzelfde als toegevoegd suiker.
Een banaan bevat ook een shitload aan suiker. Zo'n 25 keer meer dan die reep.
Die gram suiker kan ook afkomstig zijn uit wei-eiwitisolaat of volle melkpoeder (lactose).
Ik zal verder niet mierenneuken hoor.
Volgens mij ben je gewoon op je pik getrapt omdat ik je corrigeerde met solide argumenten waarom je opmerking feitelijk niet klopt.Jij reageert er op, en maakt je er druk om. zie onderstaand. als het je niet boeit reageer je niet, toch ?
maar ik heb wat anders te doen dat te discussiëren over wel of geen 1g sugar![]()

Begin er dan niet zelf over pannenkoek. Dan had ik er ook niet op gereageerd.maar ik heb wat anders te doen dat te discussiëren over wel of geen 1g sugar![]()

Zeg je dit nu je in de spiegel kijkt, of reflecteert je scherm ?Begin er dan niet zelf over pannenkoek. Dan had ik er ook niet op gereageerd.![]()

| Soort | Per 100 Gram |
|---|---|
| Energie | 1018 kJ (243 kcal) |
| Vet | 11 g |
| waarvan verzadigd | 7 g |
| Koolhydraten | 31 g |
| waarvan suikers | 26 g |
| Voedingsvezel | 0.4 g |
| Eiwitten | 4.2 g |
| Zout | 0.18 g |
26g suikerIngrediënten
Ingrediënten: volle Jersey MELK (39,9%)*, slagroom* (MELK), suiker*, stroopwafelstukjes (10%) (TARWEbloem*, margarine: (plantaardige oliën en vetten: (palmolie*, kokosolie*, zonnebloemolie*), water, lecithine* (zonnenbloem), citroenzuur), rietsuiker*, water, kipheelEI*, SOJAbloem*, emulgator: lecithine* (SOJA), zout, kaneel*, rijsmiddel: natriumbicarbonaat), karamelsaus (10%) (suiker*, maisstroop*, water, kokosmelk*, BOTER* (MELK), maiszetmeel*, zout, stabilisator: xanthaangom, kaneel*), glucosestroop*, magere MELKpoeder*, cacaopoeder* (3%), emulgator: lecithine* (zonnenbloem), stabilisatoren: (johannesbroodpitmeel*, guarpitmeel*), natuurlijk chocolade-aroma, natuurlijk vanille-aroma.
* = van biologische oorsprong
Allergie-informatie
Bevat: Eieren, Glutenbevattende Granen, Melk, Soja, Tarwe
Voedingswaarden
Deze waarden gelden voor het onbereide product.
Soort Per 100 Gram Energie 1018 kJ (243 kcal) Vet 11 g waarvan verzadigd 7 g Koolhydraten 31 g waarvan suikers 26 g Voedingsvezel 0.4 g Eiwitten 4.2 g Zout 0.18 g

Nee joh. Glucosestroop zijn geen suikerkorreltjes
Er staat toch echt als derde ingrediënt “suiker”.
Dat geldt alleen voor jou steks
edit: dacht je nu echt dat ik de reactie niet had verwacht van je 26g
ken je al langer dan vandaag steks