Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is toch met ganzen?Nee want boeren voeren dieren tarwe niet vriendelijk
Dat is al lang niet meer nieuwKwam deze tegen bij de Lidl;
https://www.foodrepo.org/en/products/46359 (Protein Pudding)
https://www.lidl.nl/p/proteine-drink/p160560 (Protein Drink)
De een was €0.99 en de ander €1.49.
Misschien bestaan ze al wat langer, kom echt nooit in de Lidl, maar dacht.. voor dat geld, ff proberen.
Vind ze echt boven verwachting lekker, vraag me wel af wat de 'catch' is bij zulke producten.
Belabberd aminozuurprofiel ofzo?

Oh nice. Ik leef onder een steen.Dat is al lang niet meer nieuw
Nam ik vorig jaar toen ik op vakantie was in Italië en Portugal om zo toch mijn eiwitten te halen. Chill dat ze overal in Europa lidl's hebben tegenwoordig.

wel een portie duur zeg E 3,29.
maar 1 gram suiker toegevoegd
![]()

En dat is goed?Vanaf deze week bij de jumbo:
Mensen let op! Een lindahls product!!!!!!!! 😲😲😲😲
Ik ga hier even niet op in
Dit was niet sarcastisch hoor. Omdat je het zo expliciet benoemd 🙂. Of heb ik hierboven iets gemist ?
Ik denk inderdaad dat je het een en ander hebt gemistDit was niet sarcastisch hoor. Omdat je het zo expliciet benoemd 🙂. Of heb ik hierboven iets gemist ?

Dat denk ik ook ja, sorry 🙂Ik denk inderdaad dat je het een en ander hebt gemist![]()
What’s so special about thatVanaf deze week bij de jumbo:
Mensen let op! Een lindahls product!!!!!!!! 😲😲😲😲

Ik laat je wel weten wanneer de smaak stront uit is.Haha maar eerlijk. Hier zit 10 man en 12 wappies op het forum. De hype naar de smaak is hier geen doelgroep voor
Je komt gewoon een beetje over alsof je de loterij gewonnen hebt. Het is maar een nieuwe smaak kwark.
Nee jullie missen de clue.. laat maar 😄Je komt gewoon een beetje over alsof je de loterij gewonnen hebt. Het is maar een nieuwe smaak kwark.

Wat snap jij wel dan