apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Van die zoon van die vriendin zeker.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van die zoon van die vriendin zeker.
Nee, die naïeve collega.
Er staat op 100%kip. Ik merkte amper vochtverlies tijdens het bakken.Lol, goedkoop. Ben benieuwd wat er overblijft. Helaas geen makropas (meer).
Heujjj die hebben we in Engeland dus ook! Zal vast niet lang duren voordat ze dan in Nederland komen.
Ik verwacht van wel... duitsland staat bekend om de vraag naar grießmeel en rijstepap. Ik verwacht dat hier in NL te weinig vraag vanuit de consument voor is om dit te producerenHeujjj die hebben we in Engeland dus ook! Zal vast niet lang duren voordat ze dan in Nederland komen.
Serieus? Ik heb gewogen, ik had exact 30% vochtverlies, hield dus 70% over (930 gram --> 650 gram). Bij de Jumbo hield ik laatst 71% over. Bij AH iets meer en Lidl iets minder. Ik heb het gevoel dat er een max. hoeveel water is dat erin gespoten mag worden en dat alle supermarkten (incl. Makro) dat hanteren. Blijft wel goedkoop though.Er staat op 100%kip. Ik merkte amper vochtverlies tijdens het bakken.
5 gram koolhydraten waarvan 21 gram polyolen.

Ligt eraan hoever je het gaart. Vlees laat ontzettend veel vocht los vanaf 70 graden celcius kerntemperatuur.Serieus? Ik heb gewogen, ik had exact 30% vochtverlies, hield dus 70% over (930 gram --> 650 gram). Bij de Jumbo hield ik laatst 71% over. Bij AH iets meer en Lidl iets minder. Ik heb het gevoel dat er een max. hoeveel water is dat erin gespoten mag worden en dat alle supermarkten (incl. Makro) dat hanteren. Blijft wel goedkoop though.
Voorgegaarde kipblokjes van @The Dutch Giant (Musclemeat) is dus wel echt een voordeel. Relatief goedkoop, geen vochtverlies meer, gemakkelijk en lekker gekruid.
Rauw vlees mag geen water aan worden toegevoegd. Aan vlees producten wel.Er staat op 100%kip. Ik merkte amper vochtverlies tijdens het bakken.
Oke, ik bak het gewoon tot het gaar is, snijdt t wel in blokjes/reepjes anders duurt het erg lang . Geen idee welke temperatuur. Hoe bereid jij het? Kook jij het / sous vide?Ligt eraan hoever je het gaart. Vlees laat ontzettend veel vocht los vanaf 70 graden celcius kerntemperatuur.
Ik heb mijn kip gegaard tot 64 C kerntemp en daardoor had ik amper vochtverlies.
Kort hoog vuur aanbakken in de pan en dan de oven in. 180 C boven-onder warmte.Oke, ik bak het gewoon tot het gaar is, snijdt t wel in blokjes/reepjes anders duurt het erg lang . Geen idee welke temperatuur. Hoe bereid jij het? Kook jij het / sous vide?
Dit wist ik niet. Ik praatte ook altijd met de massa mee dat aan supermarktvlees water is toegevoegd.Rauw vlees mag geen water aan worden toegevoegd. Aan vlees producten wel.