Fitness Seller

Sticky Nieuw in de supermarkt!

Dit wist ik niet. Ik praatte ook altijd met de massa mee dat aan supermarktvlees water is toegevoegd.
Het zal vast anders zijn bij bewerkt vlees, maar als er meer dat 5% water is toegevoegd moet het erop staan (link). Ik leer hier nog eens wat :)
Nee, is verboden. Wil niet zeggen dat het niet gebeurt maar het mag niet. Er wordt met vlees wel gefraudeerd, want het is duur. De supermarkt op de hoek zal meestal de kwaliteitssystemen wel op orde hebben. De Turkse slager op de hoek… you never know. Ik had ooit een heel goede Marokkaan om de hoek, prima allemaal. Maar soms was het zo goedkoop…

Ongetwijfeld proberen ze met voedsel etc zo veel mogelijk vocht aan de kip zelf te geven voor de slacht.

Wat wel mag is kipproducten’verdunnen’. Dus allerlei kipfilet stukjes, nuggets of gesneden kipfilet voor op brood. Zodra er op staat vleesproduct dan zijn er andere regels van toepassing dan ‘vlees’. Ham bijvoorbeeld bevat vaak minder dan 60% vlees, rest is water, fosfaten, zouten etc.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.382
Als je denkt alles gezien te hebben:

Ristorante pizza wurstel e patatine is een traditionele Italiaanse pizza, rijkelijk belegd met gekookte worst, naturel chips, mozzarella en tomatensaus.

Echte traditionele Italiaanse pizza
:roflol:

Bijlagen

• IMG_5492.png
    IMG_5492.png
    256,5 KB · Weergaven: 71
  • IMG_5493.png
    IMG_5493.png
    91,3 KB · Weergaven: 62
Nee, je had het over traditionele pizza en volgens mij zit ook daar enige variatie in, al is het verschil met andere "pizza's" groter.

Die pizza is geen traditionele Italiaanse pizza. Dat is gewoon een feit. Italië heeft traditionele pizza's en dat is er niet een van. Ik snap niet wat er niet klopt :)

Die pizza is geen traditionele Italiaanse pizza. Dat is gewoon een feit. Italië heeft traditionele pizza's en dat is er niet een van. Ik snap niet wat er niet klopt :)
Laat mij gewoon even lekker gretig reageren over de Italiaanse keuken! :D

(Strict genomen heb jij gelijk) ;)

Terug
Naar boven