- Waardering
- 9.232
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Mierzoet 4,5/10
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mierzoet 4,5/10
Haha heb deze al op, ruikt alleen naar tompouce xd
Die onderste klinkt wel nice. Zal wel kikkererwt met ras el hanout en couscous zijn oid.![]()
HAK Mexicaanse Chili Protein Bowl 555g
HAK Mexicaanse Chili Protein Bowl 555g online bestellen? Je vindt het bij Jumbo. Altijd lage prijzen op je Conserven, soepen, sauzen, oliën. Gratis bezorging of ophalen bij actieproducten.www.jumbo.com
![]()
HAK Linzencurry Protein Bowl 555g
HAK Linzencurry Protein Bowl 555g online bestellen? Je vindt het bij Jumbo. Altijd lage prijzen op je Conserven, soepen, sauzen, oliën. Gratis bezorging of ophalen bij actieproducten.www.jumbo.com
![]()
HAK Jackfruit Rendang Protein Bowl 555g
HAK Jackfruit Rendang Protein Bowl 555g online bestellen? Je vindt het bij Jumbo. Altijd lage prijzen op je Conserven, soepen, sauzen, oliën. Gratis bezorging of ophalen bij actieproducten.www.jumbo.com
![]()
HAK Kikkererwten Tajine Protein Bowl 555g
HAK Kikkererwten Tajine Protein Bowl 555g online bestellen? Je vindt het bij Jumbo. Altijd lage prijzen op je Conserven, soepen, sauzen, oliën. Gratis bezorging of ophalen bij actieproducten.www.jumbo.com
Ja dat is zo, maar wij als echte BB prikken daar wel doorheen, maar voor de gemiddelde NL die nooit een pakje omdraait is het wel scam haha. Maar boeit mij vrij weinig, als ze hierdoor met nieuwe dingen komen met ik helemaal content!Die Protein hype slaat wel aardig door. Maar aan de andere kant prima producten om te variëren met de bestaande zakken.![]()
En als je geen bonuskorting hebt... Lidl heeft zakjes van 750 gram met een lagere kiloprijs. En in de XXL weken is het een kilo voor 3,50 ofzo.Vanaf volgende week bij de Appie:
![]()
(komen nog meer nieuwe diepvries producten maar die heb ik nog niet kunnen achterhalen)
En als je geen bonuskorting hebt... Lidl heeft zakjes van 750 gram met een lagere kiloprijs. En in de XXL weken is het een kilo voor 3,50 ofzo.
Is ook zo, AH is alleen altijd best duurDit topic is toch bedoeld om nieuwe producten te delen? Of gaan we hier supermarkten vergelijken en prijzen bediscussiëren?
Toch bedankt voor je waardevolle inbreng.![]()
Laten we dat aub niet gaan doen haha! Net zoals die mensen die dan gaan zeggen hoe gezond een product is.. XDDit topic is toch bedoeld om nieuwe producten te delen? Of gaan we hier supermarkten vergelijken en prijzen bediscussiëren?
Toch bedankt voor je waardevolle inbreng.![]()
Gezond of hype, vraag ik me dan af, maar wie weet zit er iets leuks tussen.
Volgens mij heb ik jarenlang de verkeerde gekocht.
Plum(p)pudding?

Ik denk Fatpudding.
Hoe is die fit yoghurt eigenlijk?
Prima als tussendoortjeHoe is die fit yoghurt eigenlijk?
Staan hier nu vaak voor afprijzing voor 0,50...